Gjest FireFighter Skrevet 1. februar 2006 #1 Skrevet 1. februar 2006 Her kan dere flatbrøsta kvinnemennesker, lese og muligens nå forstå hvorfor dere føler dere utilstrekkelige når det kommer til intelligens. er det en sannhet i dette? eller bare fjas? hva tror du?
hecuba Skrevet 1. februar 2006 #5 Skrevet 1. februar 2006 Testpersonene kom fra delstatene Illinois, Kansas og Ohio, og ble delt opp i fem grupper etter BH-størrelsen. Hmmm.................... Hva jeg synes? Jeg tror ikke man kan skaffe seg høyere iq ved hårblekingsmiddel og silikon.. Eller har jeg misforstått noe? I såfall kunne jeg tenkt meg en D-cup innen kl 08.05 i dag..
Shagya Skrevet 1. februar 2006 #6 Skrevet 1. februar 2006 At disse blondinene ofte er brunetter med silikon, er det jo ingen som nevner
Gjest FireFighter Skrevet 1. februar 2006 #8 Skrevet 1. februar 2006 At disse blondinene ofte er brunetter med silikon, er det jo ingen som nevner ← Et meget godt poeng der Shagya.
Gjest FireFighter Skrevet 1. februar 2006 #9 Skrevet 1. februar 2006 Håper det bare er fjas. ← Hva tror du? Jeg tror det er fjas, men dog morsomt å lese.
Gjest Jalileh Skrevet 1. februar 2006 #10 Skrevet 1. februar 2006 (endret) Hvorfor har de bilde av en dame med silikonpupper i artikkelen da? Da mister jo påstanden hele poenget. Endret 1. februar 2006 av Seniorita_
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2006 #11 Skrevet 1. februar 2006 Hvorfor har de bilde av en dame med silikonpupper i artikkelen da? Da mister jo påstanden hele poenget. ← Det er vel silikon som gjør at de med store pupper har høyere intelligens.
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2006 #12 Skrevet 1. februar 2006 er det en sannhet i dette? eller bare fjas? hva tror du? ← Klart det er sant, endelig ble det offentlig. At disse blondinene ofte er brunetter med silikon, er det jo ingen som nevner ← Det er ikke de det er snakk om. Det er oss ekte intelligente.
Nita Skrevet 1. februar 2006 #13 Skrevet 1. februar 2006 Vel jeg er ekte blondine har 75D( ekte vare) og er intelligent så det holder så jeg vil ha meg frabedt morsomhetene her
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2006 #14 Skrevet 1. februar 2006 La oss heve oss over det Nita - husk at vi er intelligente over gjennomsnittet.
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2006 #15 Skrevet 1. februar 2006 Kanskje vært en ide å bruke ei dame som har D-cup da, og ikke A som hun sikkert egentlig har??? Og blond... Jaja, menn er lettlurte da... :) :)
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2006 #16 Skrevet 1. februar 2006 Kan ikke si annet enn at dette må være en svært hyggelig nyhet for alle med D-cup.
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2006 #17 Skrevet 1. februar 2006 Nå viser det set at høye menn også har lengre utdanning, så dere skal aldri si aldri. http://forbruker.no/jobbogstudier/jobb/article1211726.ece
Gjest Catwoman Skrevet 1. februar 2006 #18 Skrevet 1. februar 2006 Håper det bare er fjas. Det er det. Jeg er nemlig usannsynlig smart,
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2006 #19 Skrevet 1. februar 2006 Det er det. Jeg er nemlig usannsynlig smart, ← Nei, du har for små pupper.
Gjest Hel Skrevet 1. februar 2006 #20 Skrevet 1. februar 2006 Nei, du har for små pupper. ← Det står ikke at de med små pupper er dumme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå