AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #1 Skrevet 12. februar 2024 Hei! Jeg har rett på 40 timer veiledning, dette inkluderer selvsagt forberedelser for veileder. Fått beskjed om å skrive ned ønsket veiledningsplan. Hvor lang tid tenker dere at det tar å lese gjennom en hel oppgave på slutten på ca 80-90 sider? Hvor lang tid å lese deler f.eks. introduksjon? Anonymkode: fffba...151
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #2 Skrevet 12. februar 2024 Skal du skrive master eller skal du veileder på master? 40 timer er vanvittig mye, sikker på at du har forstått det rett? Her får studentene 10 timer a 45 minutt med veiledning til master, husker ikke timetallet jeg får som veileder, men det er i alle fall langt under 40. Å lese en hel oppgaver der man skal kommentere og gjerne sjekke noen av de påstandene som kommer der, referanser o.l. tar i alle fall fort en 6-7-8 timer, gjerne mer. Anonymkode: 00b16...da8 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #3 Skrevet 12. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei! Jeg har rett på 40 timer veiledning, dette inkluderer selvsagt forberedelser for veileder. Fått beskjed om å skrive ned ønsket veiledningsplan. Hvor lang tid tenker dere at det tar å lese gjennom en hel oppgave på slutten på ca 80-90 sider? Hvor lang tid å lese deler f.eks. introduksjon? Anonymkode: fffba...151 hva slags master er dette her??? Jeg hadde 15 timer til rådighet på en 45 pongs oppgave? Anonymkode: b7eab...dc8 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #4 Skrevet 12. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): hva slags master er dette her??? Jeg hadde 15 timer til rådighet på en 45 pongs oppgave? Anonymkode: b7eab...dc8 Hos oss får de 50 timer per semester (60 stp master). Men de utfører som regel forsøk/samler inn egne data, og det går det mye tid til (må planlegges, søkes om etc). Anonymkode: d03ec...c30
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #5 Skrevet 12. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hos oss får de 50 timer per semester (60 stp master). Men de utfører som regel forsøk/samler inn egne data, og det går det mye tid til (må planlegges, søkes om etc). Anonymkode: d03ec...c30 Dvs dette inkluderer ikke bare veiledning, men også praktiske ting som å skaffe sensor. Anonymkode: d03ec...c30
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #6 Skrevet 12. februar 2024 Oi, det var et høyt antall timer. Gjetter på de klarer det på 2-3 timer med et trent øye (som jeg går ut ifra de har når de blir satt til å veilede). Kommer selvsagt også an på hva du ber de se etter. Det er raskere å se på den generelle oppbygningen og «rød tråd» enn om de skal granske alle referanser og formuleringer i teksten. Anonymkode: 5c70f...486
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #7 Skrevet 12. februar 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Dvs dette inkluderer ikke bare veiledning, men også praktiske ting som å skaffe sensor. Anonymkode: d03ec...c30 Men rene veiledningstimer er jo det som er intr. Studenten har jo ingenting med å skaffe sensor. Anonymkode: b7eab...dc8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå