Gå til innhold

Forvirret - kan jeg være bi??

Anbefalte innlegg

Skrevet

For mange år siden hadde jeg ved et par anledninger sex med en kvinne med hennes mann tilstede. Jeg likte det absolutt ikke. Fitte var IKKE noe for meg. Har følt meg veldig sikker på min egen legning i alle år. Jeg elsker menn, den mannlige fysikk. 

I vinter var jeg på et samlivskurs med min samboer. Bare for kos og moro, egentlig. Vi fant ut at vi hadde lyst til å finne på noe som par nå som barna er store og vi endelig har tid til oss igjen. Vi har et trygt og godt forhold og er lykkelige, men vil gjerne investere litt i å finne ut av hvem vi er sammen nå som vi ikke har barn hjemme. Han er drømmemannen, sexlivet er aktivt og på god opptur etter at yngste flyttet.

På det samme kurset var også et lesbisk par. De var lett å bli kjent med, så vi hang mye med dem. Og ganske raskt merket jeg at jeg ble veeeeldig nysgjerrig på den ene av dem. Hun var maskulin. Sånn skikkelig maskulin. Og jeg følte at hun flørtet med meg. Jeg ble, for første gang på sikkert 20 år, rødmende og fnisete. Jeg tok meg selv i å kikke etter henne, sette meg i nærheten av henne om jeg kunne osv. Jeg ble rett og slett betatt av henne. Hun var minst 10 år yngre enn meg, så ikke bare var hun kvinne, men også en ganske ung kvinne. 

Jeg fortalte samboeren min om crushen jeg hadde, og spurte om det var jeg som var gal, som oppfattet at hun flørtet med meg. Kan jeg virkelig være så innbilsk liksom? Men han syns også hun flørtet og at hun nok hadde sansen for meg. Jeg får henne ikke helt ut av hodet. Hun var rett og slett kjekk, og sykt tiltrekkende. Jeg har aldri vært tiltrukket av en kvinne noensinne. 

Betyr dette at jeg allikevel kan være bi, eller er det mest sannsynlig kun et engangstilfelle? 

Anonymkode: c441b...5f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har sett et menneske du synes er fint å se på. Hva er greia med at alle skal tvile på legningen sin og teste? Flott at det er mere aksept for de som har litt mere flytende seksualitet , men vi er alle slik at vi kan se om vi synes en person er pen uavhengig av kjønn. Og hva man synes er pent,er individuelt.

Anonymkode: 1412c...677

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...