AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #1 Skrevet 12. februar 2024 Min datter på 3 og har ei god venninne i barnehagen. Hun er så glad og fornøyd når hun er i barnehagen. Men de dagene venninnen ikke er i barnehagen så vil hun ikke gå i barnehagen og klammer seg fast på meg med gråt. Venninnen er ofte borte ifra barnehagen og det virker som min datter mistrives når hun ikke er til stedet. Hva bør jeg gjøre i dette tilfellet? Hun har også andre venner i barnehagen som har spurt henne om å vare med på leken men min datter vil ikke 😵💫 hvordan få hun til å leke med andre barn også. Anonymkode: a2089...51a
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #2 Skrevet 12. februar 2024 Her tenker jeg du må alliere deg med de ansatte, slik at de hjelper litt til når du leverer. Dette er ikke en så uvanlig problemstilling. Anonymkode: ee35a...145 3
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #3 Skrevet 12. februar 2024 Inviter de andre hun leker med hjem slik så de får flere arenaer å møtes på. Det er ikke så uvanlig med den problemstillingen her. Anonymkode: 2cb1b...725
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #4 Skrevet 12. februar 2024 Her må du ihvertfall ikke forsterke det. Fortsett å snakk om alle barna hjemme, ikke bruk venninna som gulrot for å dra i barnehagen. Snakk med de ansatte, kanskje barnet ditt bør være på en lesegruppe med noen andre barn? Anonymkode: 839c7...2b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå