AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #1 Del Skrevet 12. februar 2024 Hei! Jeg har begynt på Provera og skal ta det i 14 dager. Hører alle andre tar det i 10 dager? Skjønner ikke helt hvorfor jeg må ta det i 14 dager… Har ikke hatt mensen siden starten av oktober, bare litt spotting av og til🤔 Hvor lenge gikk du på Provera og hvorfor gikk du på Provera? Anonymkode: e815d...dfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #2 Del Skrevet 12. februar 2024 Tok det for å sette i gang mensen for p starte IVF-behandling. Tok 10 mg daglig i 10 dager, fikk blødning ca 3-4 dager etter jeg sluttet Anonymkode: fc9d4...31a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #3 Del Skrevet 12. februar 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hei! Jeg har begynt på Provera og skal ta det i 14 dager. Hører alle andre tar det i 10 dager? Skjønner ikke helt hvorfor jeg må ta det i 14 dager… Har ikke hatt mensen siden starten av oktober, bare litt spotting av og til🤔 Hvor lenge gikk du på Provera og hvorfor gikk du på Provera? Anonymkode: e815d...dfa Du skal gå på medikamentene slik de er forskrevet til deg, ikke alle andre. Anonymkode: 35b3e...6ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #4 Del Skrevet 12. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du skal gå på medikamentene slik de er forskrevet til deg, ikke alle andre. Anonymkode: 35b3e...6ae Jaa det vet jeg, jeg er bare nysgjerrig på hvor mange dager andre tok Provera 😊 Anonymkode: e815d...dfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #5 Del Skrevet 12. februar 2024 Jeg mener å huske at jeg hadde 12 dager. Begynte å blø bare etter 3 dager, men tok kuren ut og tok første dag uten provera som syklusdag 1. Anonymkode: a4511...b5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lotte123 Skrevet 12. februar 2024 #6 Del Skrevet 12. februar 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hei! Jeg har begynt på Provera og skal ta det i 14 dager. Hører alle andre tar det i 10 dager? Skjønner ikke helt hvorfor jeg må ta det i 14 dager… Har ikke hatt mensen siden starten av oktober, bare litt spotting av og til🤔 Hvor lenge gikk du på Provera og hvorfor gikk du på Provera? Anonymkode: e815d...dfa Hei! Skulle tro det var jeg som skrev dette for tre uker siden 😅 På pakningen min stod det 12-14 dager. Jeg brukte de derfor i 13. Brukte de for å få mensen tilbake etter MA i slutten av oktober. Fekk mensen etter tre dager, men nå er spørsmålet om eggløsning kommer 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå