AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #1 Skrevet 12. februar 2024 Hei jeg har vært utro mange ganger, tenkte mange ganger at jeg måtte slutte. Men det var veldig spennende å jakte og herlig å få en annen en samboeren. Hvert menneske er forskjellig og deilig å teste ut. Fikk også mye større sex drift hjemme, fordi jeg levde på rusen av sidesprang. Har bare drevet med onenight stand og ikke interessert i noe forhold. Men nå etter mange år er jeg blitt oppdaget og smin partner er selvfølgelig hysterisk. Livet er blitt et mareritt og alt er min feil. Jeg har vært en egoistisk dritt som ikke har tatt vare på familien. Først nå skjønner jeg at det er samboeren jeg elsker. Alle rundt oss har fått vite om hva jeg har drevet med og alle er i sjokk. Det er ikke synd på meg, men synd på hva jeg har gjort mot samboer. Samboer kommer aldri til å komme over dette. Jeg er villig til å gjøre hva som helst for å få tilgivelse. Du som tenker på å være utro, ikke gjør det. Du vil angre og du vil såre de som står deg nærmest. Er det mulig at forholdet kommer seg gjennom noe slikt og finner tilbake til hverandre ? Jeg vet hva jeg har gjort og angrer av hele mitt hjerte Anonymkode: e704d...d71
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #2 Skrevet 12. februar 2024 Det er vel velkjent - man setter ikke pris på det man har før det er for sent. Lagd sanger om sånt, for eksempel denne! Anonymkode: 3fe29...e04 1
SlemUlv Skrevet 12. februar 2024 #3 Skrevet 12. februar 2024 Etter mange ÅR med utroskap, tror du at partneren din noen sinne vil ha tillit til deg igjen? Om du vil ha sex med flere, ikke gå inn i et monogamt forhold. 4
blåbærpai Skrevet 12. februar 2024 #4 Skrevet 12. februar 2024 You're not sorry. Just sorry you got caught. 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #5 Skrevet 12. februar 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Hei jeg har vært utro mange ganger, tenkte mange ganger at jeg måtte slutte. Men det var veldig spennende å jakte og herlig å få en annen en samboeren. Hvert menneske er forskjellig og deilig å teste ut. Fikk også mye større sex drift hjemme, fordi jeg levde på rusen av sidesprang. Har bare drevet med onenight stand og ikke interessert i noe forhold. Men nå etter mange år er jeg blitt oppdaget og smin partner er selvfølgelig hysterisk. Livet er blitt et mareritt og alt er min feil. Jeg har vært en egoistisk dritt som ikke har tatt vare på familien. Først nå skjønner jeg at det er samboeren jeg elsker. Alle rundt oss har fått vite om hva jeg har drevet med og alle er i sjokk. Det er ikke synd på meg, men synd på hva jeg har gjort mot samboer. Samboer kommer aldri til å komme over dette. Jeg er villig til å gjøre hva som helst for å få tilgivelse. Du som tenker på å være utro, ikke gjør det. Du vil angre og du vil såre de som står deg nærmest. Er det mulig at forholdet kommer seg gjennom noe slikt og finner tilbake til hverandre ? Jeg vet hva jeg har gjort og angrer av hele mitt hjerte Anonymkode: e704d...d71 Kvinne eller mann? Anonymkode: bbf35...419
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #6 Skrevet 12. februar 2024 Det har vel ikke noe å si, kan skje med begge kjønn Anonymkode: e704d...d71 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #7 Skrevet 12. februar 2024 Jeg klarte å tilgi fordi jeg forstod hvorfor mannen min aldri kom til å gjøre det igjen. Jeg tror ikke jeg hadde klart å få tillit til at du aldri ville blitt fristet igjen med din begrunnelse for hvorfor det skjedde, så jeg tror ikke jeg kunne klart det. Anonymkode: eb9fe...9f9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå