Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hva, får man cash points bare opptil 150 000 i året??  Det har jeg ikke fått med meg… da må jeg skaffe meg et annet kort…

Anonymkode: 37b81...0fa

Det tror jeg ikke stemmer. Jeg finner ikke noe om det på bankens nettsider.

Anonymkode: 2a2a1...506

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Det tror jeg ikke stemmer. Jeg finner ikke noe om det på bankens nettsider.

Det er mulig jeg tok feil/husket feil her... der har vært ymse frem og tilbake med bonusopptjening hos Norwegian de siste årene. Det var slik TIDLIGERE at du fikk 1% opp til 150', og over det var det 0,5%. Nå som de er blitt konstant kjipe med flatt 0,5% har de nok tatt bort den grensen ja. Sorry, my bad.

Uansett: Et Norwegian-kort kan være greit å ha til bruk i utlandet (hvis en ikke har et annet gebyrfritt kort som gjør samme nytten) samt til betaling av Norwegian-billetter. Ut over det er det ikke veldig spennede...

Anonymkode: 37d2c...db5

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er mulig jeg tok feil/husket feil her... der har vært ymse frem og tilbake med bonusopptjening hos Norwegian de siste årene. Det var slik TIDLIGERE at du fikk 1% opp til 150', og over det var det 0,5%. Nå som de er blitt konstant kjipe med flatt 0,5% har de nok tatt bort den grensen ja. Sorry, my bad.

Uansett: Et Norwegian-kort kan være greit å ha til bruk i utlandet (hvis en ikke har et annet gebyrfritt kort som gjør samme nytten) samt til betaling av Norwegian-billetter. Ut over det er det ikke veldig spennede...

Anonymkode: 37d2c...db5

Jeg fant det nå:

https://www.banknorwegian.no/kundeservice/sporsmal-og-svar/hva-skjer-med-cashback-opptjeningen-hvis-jeg-handler-for-mer-enn-150-000-kr/

Sitat

Hva skjer med cashback-opptjeningen hvis jeg handler for mer enn 150 000 kr?

Når du bruker kredittkortet ditt tjener du cashback på varekjøp opptil 150 000 kr per kalenderår. Det vil si at cashback-opptjeningen settes på pause hvis du handler for mer enn 150 000 kr i løpet av januar til desember. Den 1. januar settes cashback-opptjeningen automatisk i gang igjen og gjelder opptil nye 150 000 kr.

Du kan hele tiden bruke kredittkortet ditt som normalt, og opptjent cashback følger selvfølgelig med over til det nye kalenderåret.

Det ser ut til at dette gjelder Cashback, men ikke Cashpoints (som bare kan brukes hos Norwegian).

Skrevet

Hva med SAS sitt kredittkort? Er det noen som har erfaring med det? Bra eller dårlig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...