AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #1 Skrevet 12. februar 2024 Hei! jeg er på rugedag 5 etter innsett av fryst 5 dagers blasto. Og nå når jeg setter inn lutinus får jeg veldig vondt i livmor/mage? Har ellers ingen bivirkninger av lutinus. Er redd jeg stanger i livmortappen såpass mye at jeg mister, men klinikken sier det skal gå bra. Noen som å får vondt i magen av de? Anonymkode: 1dbd6...516
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #2 Skrevet 12. februar 2024 Jeg er på rugedag 6 med 5 dagers ☺️ Ikke vondt i magen, men murring. Er også oppblåst / føler meg forstoppet, så svært ubehagelig - men vil ikke si vondt. Anonymkode: d2246...38a
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #3 Skrevet 12. februar 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg er på rugedag 6 med 5 dagers ☺️ Ikke vondt i magen, men murring. Er også oppblåst / føler meg forstoppet, så svært ubehagelig - men vil ikke si vondt. Anonymkode: d2246...38a Satt du inn forje tirsdag? Jeg gjorde det så er vel på dag 6 da🤭🥵 Spennende! ingen murringer her, mer som mensensmerter☹️ kjente når jeg tok på arbeidsbukse idag at den var litt trangt, så noe oppblåst her å! Anonymkode: 1dbd6...516
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #4 Skrevet 12. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Satt du inn forje tirsdag? Jeg gjorde det så er vel på dag 6 da🤭🥵 Spennende! ingen murringer her, mer som mensensmerter☹️ kjente når jeg tok på arbeidsbukse idag at den var litt trangt, så noe oppblåst her å! Anonymkode: 1dbd6...516 Stemmer, satt inn 06. Februar. Ja, - murring som snart kommer mensen 🤭. Blir spennende - krysser fingrene for oss! Jeg sprakk i dag å fikk svaaaak svak positiv 🤞🏻🤞🏻🤞🏻 Anonymkode: d2246...38a 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #5 Skrevet 12. februar 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Stemmer, satt inn 06. Februar. Ja, - murring som snart kommer mensen 🤭. Blir spennende - krysser fingrene for oss! Jeg sprakk i dag å fikk svaaaak svak positiv 🤞🏻🤞🏻🤞🏻 Anonymkode: d2246...38a Nei serr!! Ja jeg satt å inn 6 😄 Tørr ikke teste jeg🫣Vet ikke om jeg kommer til å tørre å teste på testdagen heller🥵 Anonymkode: 1dbd6...516
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #6 Skrevet 13. februar 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Stemmer, satt inn 06. Februar. Ja, - murring som snart kommer mensen 🤭. Blir spennende - krysser fingrene for oss! Jeg sprakk i dag å fikk svaaaak svak positiv 🤞🏻🤞🏻🤞🏻 Anonymkode: d2246...38a Jeg sprakk idag og fikk å en svak positiv test🫶🏽 Anonymkode: 1dbd6...516
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå