Gå til innhold

Brudd med ektefelle, men vanskelig valg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har et barn som skal starte på skolen til høsten (1. klasse). Jeg og barnefar er i brudd. Ingen av oss vil fortsette å bo i området som vi bor i på sikt uansett pga. dårlig oppvekstvilkår. Jeg står i et dilemma der vi 1)  kan leie en drømmebolig i et område der vi ønsker å bo (men da må vi flytte til og fra boligen mens barna bor der fast. Da slipper barnet å bytte skole, men jeg må overleve å bo med min svikefulle eks i ett år etter et veldig vondt brudd. Er redd for at det vil gå ut over psyken min..

Eller 2) Vi blir der vi er og bytter til og fra i det nåværende huset, men barnet må uansett bytte skole om noen år fordi vi kommer til å ville flytte om noen år uansett. 

Hva ville dere gjort? Synes det er så vanskelig... må jo enten velge mellom min egen psyke og barnet som kan slippe bytte skole..:(

Anonymkode: 2e4a2...158

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke flyttet ut og inn😖 Da ville det blitt skolebytte på barnet. Mange barn som bytter skole og det går som oftest veldig bra😀

Anonymkode: 84dcb...fab

• Nyttig 1
Skrevet

Hei, 

Vi må uansett flytte ut og inn ett års tid tror jeg, fordi jeg ikke har råd til å en bolig der vi bor nå (eller på det andre stedet)...

-TS

Anonymkode: 2e4a2...158

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...