AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #1 Skrevet 12. februar 2024 Hva gjør dere med sofaen når første løpetid er kommet, eller generelt under enhver løpetid. Vår ligger i sofaen og vi vil jo ikke ha blod i den. Hun har ikke fast plass og kan ligge i hele sofaen, men nå som hun har fått løpetid får hun ikke komme opp, problemet er på natta (har hatt henne i buret de to første dagene med blødning nå, men jeg får dårlig samvittighet), så hva gjør dere? Anonymkode: abfd4...67e 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #2 Skrevet 12. februar 2024 Her brukes tispetruse, med truseinnlegg fra matbutikken. Anonymkode: 75a61...946 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #3 Skrevet 12. februar 2024 Masse tepper. Våre har lært at de kun får ligge på teppet som ligger i sofaen. Vi har alltid ett teppe i enden der de får ligge men under løpetid legger jeg teppe i hele sofaen pga den på 15 mnd ikke helt har skjønt ennå at det er teppet som gjelder. Anonymkode: 4bcba...7f2 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #4 Skrevet 12. februar 2024 Vi brukte mannens boxer hvor vi da hadde klippet hull til halen ("strammet" det med hårstrikk). Eneste vi kunne bruke siden hunden ikke likte "vanlige" tispetruser, da hadde vi prøvd mange forskjellige 😂 Ellers la vi håndklær med pledd over i sofaen og bare flyttet på det når vi skulle sitte der selv og vasket det selvfølgelig etter endt løpetid. Syns det var helt uproblematisk 🤷♀️ Anonymkode: dcdd1...d79
Purple_Pixiedust Skrevet 12. februar 2024 #5 Skrevet 12. februar 2024 (endret) Jeg har tenkt til å kjøpe tispetruse og truseinnlegg. Endret 12. februar 2024 av Purple_Pixiedust
Arx Skrevet 12. februar 2024 #6 Skrevet 12. februar 2024 Bruker up and go til mine, klipper hull til halen
Myrmica Skrevet 12. februar 2024 #7 Skrevet 12. februar 2024 Dekker sofaen med et laken, pluss håndklær og tepper oppå. Samme med andre møbler/flater hvor hunden pleier å ligge (armlenet på sofaen, en puff, lenestol osv). Ser litt rotete ut mens løpetida pågår, men greit å bare hive i maskin ved behov, og så er møblene like fine etterpå. Gidder ikke styre med truse og slikt.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #8 Skrevet 12. februar 2024 Gjør egentlig ingenting. Tispa mi har knapt blødninger og er notorisk på å holde seg ren. Er jeg heldig ser jeg en bloddråpe så jeg kan være sikker på at hun faktisk har løpetid.... Anonymkode: 5d2dc...2e6
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #9 Skrevet 12. februar 2024 Min er veldig flik til å vaske seg. Noen dråper på gulvet av og til og de tørker jeg opp. Bruker laken der hun ligger. Vil helst ikke bruke truse - det er jo mye mer hygienisk å ikke bruke det tenker jeg. Anonymkode: eb8ac...ee0
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #10 Skrevet 13. februar 2024 Legger tepper i sofaen, men hun er flink til å vaske seg så det er lite/ingenting søl😄 Anonymkode: 3130c...0e1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #11 Skrevet 14. februar 2024 Første løpetid brukte vi tispetruse. Andre hadde hun skjønt hva som skjer og var veldig på med å vaske seg når hun kjente noe kom. Hadde jeg derimot hatt en sofa som ikke kunne tørkes av (har mørk ullsofa hvor ingenting trekker inne) så hadde jeg lagt pledd i den for sikkerhets skyld. Anonymkode: be367...2a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå