AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #1 Del Skrevet 11. februar 2024 Føler alt kom på en gang, eller at jeg plutselig så alt på en gang.. utolig mange forandringer i kropp og sinn, venneløs, mister kontakt med familien og føler og forholdet er på vei til å rakne.. jeg føler meg virkelig usynlig og alene i verden.. Hva gjør man ? Blir redd for meg selv, ende opp helt mutters alene liksom Anonymkode: b92e4...3ea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #2 Del Skrevet 12. februar 2024 Begynn å skaffe venner! Det er utrolig viktig. Kan ta mange år, så bare å starte med å bevege seg ut i verden. Vær med på aktiviteter på jobb, gå på fritidsaktiviteter der du treffer folk, frivillig arbeid, kurs. Vær åpen og hyggelig, tenk bare at du skal omgås folk og få bekjente i første omgang. En dag kan noe kanskje modnes til vennskap, men gode bekjente kan også være fint å ha. Anonymkode: fb646...c71 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #3 Del Skrevet 12. februar 2024 Føler med deg! Har det ganske likt, bortsett fra at ekteskapet ser ut til å være solid. Jeg er redd jeg holder på å bli en bitter kjerring. Jeg synes alle er så falske, og at det er ikke noen vits i å prioritere venner, fordi de bare lar meg i stikken uansett. Vil jo egentlig ikke være sånn, så jeg prøver å jobbe med tankegangen min… Kanskje det er sånn fordi man har prioritert jobb og familie i år etter år. Og samtidig glemt å prioritere seg selv og sine egne venner. Og kanskje er det sånn for de vennene man har «mistet» også? Anonymkode: cb390...411 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #4 Del Skrevet 12. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Føler med deg! Har det ganske likt, bortsett fra at ekteskapet ser ut til å være solid. Jeg er redd jeg holder på å bli en bitter kjerring. Jeg synes alle er så falske, og at det er ikke noen vits i å prioritere venner, fordi de bare lar meg i stikken uansett. Vil jo egentlig ikke være sånn, så jeg prøver å jobbe med tankegangen min… Kanskje det er sånn fordi man har prioritert jobb og familie i år etter år. Og samtidig glemt å prioritere seg selv og sine egne venner. Og kanskje er det sånn for de vennene man har «mistet» også? Anonymkode: cb390...411 Kanskje DU lot noen i stikken da du fikk kjæreste/mann/barn? Anonymkode: fb646...c71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #5 Del Skrevet 12. februar 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Føler med deg! Har det ganske likt, bortsett fra at ekteskapet ser ut til å være solid. Jeg er redd jeg holder på å bli en bitter kjerring. Jeg synes alle er så falske, og at det er ikke noen vits i å prioritere venner, fordi de bare lar meg i stikken uansett. Vil jo egentlig ikke være sånn, så jeg prøver å jobbe med tankegangen min… Kanskje det er sånn fordi man har prioritert jobb og familie i år etter år. Og samtidig glemt å prioritere seg selv og sine egne venner. Og kanskje er det sånn for de vennene man har «mistet» også? Anonymkode: cb390...411 Takk for innlegg , på en måte godt å vite at en ikke er alene, føler med deg og, ikke lett å prioritere alt og alle alltid, men kanskje godt å sette seg ned og tenke over ting noen ganger. Føler og at mye kan bli falsk kanskje pga forventninger og skyldfølelse på at ting skal være så bra hele tiden, tenker at det er bedre å være ærlig og ikke skule hvordan man har det inni seg. Håper det ordner seg , kanskje med noen nye venner ? Anonymkode: b92e4...3ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #6 Del Skrevet 12. februar 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Føler alt kom på en gang, eller at jeg plutselig så alt på en gang.. utolig mange forandringer i kropp og sinn, venneløs, mister kontakt med familien og føler og forholdet er på vei til å rakne.. jeg føler meg virkelig usynlig og alene i verden.. Hva gjør man ? Blir redd for meg selv, ende opp helt mutters alene liksom Anonymkode: b92e4...3ea Hvilke forandringer? overgangsalderen eller er du en mann? Hva er annerledes enn før? Hvorfor rakner forholdet? Mange har ikke eller har lite venner. Ting passer ikke for andre, de har sine familier å styre med eller de er evig unggutt på fylla.. Folk flytter, vokser fra hverandre eller har kun tid når de er single. Helt vanlig! Anonymkode: 97178...eed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #7 Del Skrevet 12. februar 2024 Siste halve året har jeg fått tre nye venner. Det er jo ikke slik at antall venner er konstant eller at man ikke kan få seg nye. Jeg har aldri stresset med venner, og har ingen venner fra jeg gikk på VGS feks. Jeg bor på andre siden av landet nå. Livet endrer seg, og 40 årene er faktisk ganske nice. Og hvis samboeren din er negativ, så er det gjerne greit å bli kvitt han. Familien kan du jo ta mer kontakt med. De er vel ofte slik at de forsvinner ikke, selv om du ikke har hatt så mye kontakt. Angående kropp: Begynn med styrketrening! Da kommer styrken og ungdommen tilbake i ledd og muskler! Du er bare 40 år. Det er 30 år til du skal pensjonere deg, så du er enda ung. Anonymkode: 25125...6a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå