Gå til innhold

Sinnarynke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to skikkelige sinnarynker. Er det noe jeg kan gjøre for å få de bort og hva kan jeg gjøre da? koster det noe og hva koster det? Hvor ofte må det da gjentas? Er det vondt?

Jeg ser så sinna ut.

Anonymkode: 45636...875

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svaret er botox. Ja det er dyrt og må gjentas hver 3-6 mnd

Anonymkode: 11947...93b

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Svaret er botox. Ja det er dyrt og må gjentas hver 3-6 mnd

Anonymkode: 11947...93b

Hvor mye koster det? 

Skrevet

Jeg har vondt i rynken derfor jeg vil fjerne den. Får vondt i hodet fordi spenner den rynka. 

Skrevet

Jeg vet ikke hva det koster, men kjenner av og til at jeg gjerne skulle ha slappet mere av der selv. Masserer ofte. Vet en som tar botox mot kronisk migrene. Han har svært god inntekt, så for han er det sikkert ikke noen stor utgift.

Anonymkode: 6129a...448

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg har to skikkelige sinnarynker. Er det noe jeg kan gjøre for å få de bort og hva kan jeg gjøre da? koster det noe og hva koster det? Hvor ofte må det da gjentas? Er det vondt?

Jeg ser så sinna ut.

Botox☺ Helt fantastisk å se sinnarynken forsvinne. Og ikke minst se yngre ut,freshere ut. Koster fra 2000-3000 ca. Jeg tar 3 ganger i året. Etterhvert holder 2 ganger😊Verdt hver en krone.

Anonymkode: 5708e...982

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg vet ikke hva det koster, men kjenner av og til at jeg gjerne skulle ha slappet mere av der selv. Masserer ofte. Vet en som tar botox mot kronisk migrene. Han har svært god inntekt, så for han er det sikkert ikke noen stor utgift.

Anonymkode: 6129a...448

Det er på blå resept for oss med kronisk migrene og som har prøvet andre medisiner/metoder. 

Nevrologen sa det koster 5-10.000 kroner hvis man skulle gått privat eller ikke har krav på å få det på blå resept. Da er det altså snakk om tinningen, sinnarynke, panne, i hode, nakke og skuldre. 

Skrevet
Ugresset skrev (2 minutter siden):

Det er på blå resept for oss med kronisk migrene og som har prøvet andre medisiner/metoder. 

Nevrologen sa det koster 5-10.000 kroner hvis man skulle gått privat eller ikke har krav på å få det på blå resept. Da er det altså snakk om tinningen, sinnarynke, panne, i hode, nakke og skuldre. 

Men da mister man total mimikk og endrer utseende😱 Naboen får dette. Hun har endret utseende. Jeg vurderte dette,men tør ikke....😓 Har migrene. Kanskje noen er heldigere å ikke endrer hele ansiktet? Og det er jo 35 stikk ca? Smertefullt😞

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men da mister man total mimikk og endrer utseende😱 Naboen får dette. Hun har endret utseende. Jeg vurderte dette,men tør ikke....😓 Har migrene. Kanskje noen er heldigere å ikke endrer hele ansiktet? Og det er jo 35 stikk ca? Smertefullt😞

Jeg har dette selv og jeg har ikke mistet mimikken. Sinnarynkene er jevnet ut, øyebrynene er "løftet litt" (noe jeg liker på meg) og jeg har 90% mindre migrene. Så verdt det for min del! Skulle visst om dette for lenge siden!!

Det er bok veldig forskjellig fra person til person. Men for oss med kronisk migrene og over 15 migrenedager i måneden er det ssmertenesom er meningen å fjerne,  ikke sinnarynkene, de er en bonus. 

Skrevet
Ugresset skrev (19 minutter siden):

Jeg har dette selv og jeg har ikke mistet mimikken. Sinnarynkene er jevnet ut, øyebrynene er "løftet litt" (noe jeg liker på meg) og jeg har 90% mindre migrene. Så verdt det for min del! Skulle visst om dette for lenge siden!!

Det er bok veldig forskjellig fra person til person. Men for oss med kronisk migrene og over 15 migrenedager i måneden er det ssmertenesom er meningen å fjerne,  ikke sinnarynkene, de er en bonus. 

OK. Jeg får se hva jeg vurderer. Legen har sagt det kan hjelpe meg mot migrenen,men er redd for alle stikkene og. Takk for svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...