Gå til innhold

Par som ikke har oralsex, hva gjør dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt og leste i en annen tråd om "oralsex var ekkelt" og ser at ikke alle har oralsex i sexlivet sitt. Ikke sjokkerende akkurat, men jeg ble litt nysgjerrig. Hva gjør dere i stedet?

Bare for å ha nevnt det. En normal "økt" hos meg er: kos og kyssing, oralsex, penetrering, og mer oralsex hvis hun ikke har kommet, eller vil ha mer. Avsluttes med kos igjen. Veldig forenklet.

I mitt sexliv har alltid oralsex vært en stor og viktig del av sexen i sin helhet. Ble litt stuss på hva som er erstatningen for dette? Skippes "steget" eller fylles det med noe annet?

Anonymkode: efa23...d7a

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For vår del er den erstattet av ingenting, som er kjipt siden jeg liker det veldig godt. 

Så nå er det stort sett bare kjappiser en skjelden gang og lite annet.

Anonymkode: 52950...a51

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Berøring, kyss og penetrering. 

Anonymkode: 920f5...d9d

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Berøring, kyss og penetrering. 

Anonymkode: 920f5...d9d

Dette. 

Skrevet

Berøring, kyssing, fingring/runking og penetrering 😊 

• Liker 2
Skrevet

Jeg suger men blir ikke slikket, liker det ikke. Jeg liker at han bruker hendene, og masere brystvortene. Leketøy for både meg og han bruker vi også. 

Anonymkode: 4ca2f...561

• Liker 2
Skrevet

Det er vel i 99/100 tilfeller kvinnen som nekter oral. Både å gi og motta. 

Er ganske sikkert på at det er høy korrelasjon mellom damer som ikke suger og damer med bluse knept helt opp i halsen.

Anonymkode: 79d94...951

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Det er vel i 99/100 tilfeller kvinnen som nekter oral. Både å gi og motta. 

Er ganske sikkert på at det er høy korrelasjon mellom damer som ikke suger og damer med bluse knept helt opp i halsen.

Anonymkode: 79d94...951

Jeg har gitt samtlige jeg har hatt sex med bj. Kun hatt sex i kortere og lengre forhold,  men fant ikke den rette så fort, så ble 10 menn. Av de ti var det to menn som slikket. 

Så personlig vil jeg si du bommer på at det er i 99 av 100 tilfeller kvinnen som nekter oral. Min erfaring er altså at 80% av menn ikke gir oral, selv om de mottar. 

Anonymkode: eb69e...b18

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

Leking med fingre og/eller leker, bj, piv, mer leker/fingre. Mer piv.. Kos. 

Sex er heldigvis mye mer en slikking 😃 

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan godt suge, men gidder ikke suge hver eneste gang vi har sex. Samme med å motta, pluss det gir meg lite i forhold til berøring, kyssing og penetrering. 

Anonymkode: 76f26...629

• Liker 1
Skrevet
SlemUlv skrev (2 minutter siden):

Leking med fingre og/eller leker, bj, piv, mer leker/fingre. Mer piv.. Kos. 

Sex er heldigvis mye mer en slikking 😃 

BJ er oralsex.

Anonymkode: 82bb3...eda

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

BJ er oralsex.

Se siste linjen.. ;) ler.  

• Liker 1
Skrevet

Mannen min er ikke noe glad i å motta bj, og ikke supergira på å slikke heller. Jeg synes bj er helt greit, på grensen til kjekt, om han jeg gjør det på digger det. Liker godt å motta, men er ikke like deilig når jeg vet at han ikke digger å gi. Vi har oralsex kanskje 4-8 ganger i året, når lysten til å gi det plutselig kommer over oss. Er ikke noe spesielt savn. Men ellers går det i kos, kyssing, berøring og penetrering. Oralsex erstattes ikke av noen annen aktivitet. Vi bruker ikke leketøy heller. Sexen med mannen min er allikevel den beste sexen jeg har hatt, selvom tidligere partnere var ivrige på oralsex. 

Anonymkode: e31a7...6c1

• Liker 1
Skrevet
SlemUlv skrev (4 minutter siden):

Se siste linjen.. ;) ler.  

Joda, men temaet i tråden er hva man gjør når man ikke har noe oralsex.

Det kan være det samme. Jeg ville savnet både BJ og slikking, men det er min sak.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Satt og leste i en annen tråd om "oralsex var ekkelt" og ser at ikke alle har oralsex i sexlivet sitt. Ikke sjokkerende akkurat, men jeg ble litt nysgjerrig. Hva gjør dere i stedet?

Bare for å ha nevnt det. En normal "økt" hos meg er: kos og kyssing, oralsex, penetrering, og mer oralsex hvis hun ikke har kommet, eller vil ha mer. Avsluttes med kos igjen. Veldig forenklet.

I mitt sexliv har alltid oralsex vært en stor og viktig del av sexen i sin helhet. Ble litt stuss på hva som er erstatningen for dette? Skippes "steget" eller fylles det med noe annet?

Anonymkode: efa23...d7a

Vi gjør «alt» minus at jeg suger. Jeg liker ikke å suge, så det er ikke en del av sexen vår.

Utover det, så har ikke vi sex som er oppdelt i en forutbestemt rekkefølge. Vi har ikke noe «forspill» i den forstand. Hva er da hovedrett? Dessert? Vi gjør mye forskjellig uten noe fast rekkefølge.

Anonymkode: d4cdd...317

Skrevet

Aldri vært særlig glad i noen av delene. Mye fordi partner ikke har hatt peiling på hva de driver med🫣

Med typen nå! Omg! Han kan sakene sine og jeg kommer HVER gang! Og jeg elsker å suge han fordi han blir helt vill og borte 😅

Så med rett partner; Da er det defintivt best med oralsex som oppvarming 🥰

Anonymkode: 53dea...9ac

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

For vår del er den erstattet av ingenting, som er kjipt siden jeg liker det veldig godt. 

Samme her. Mannen nekter og sexlivet er gørrkjedelig. Derfor er sexlivet vårt så godt som ikke-eksisterende. Jeg har morsommere ting å gjøre.

Anonymkode: 2a56b...1b4

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg har gitt samtlige jeg har hatt sex med bj. Kun hatt sex i kortere og lengre forhold,  men fant ikke den rette så fort, så ble 10 menn. Av de ti var det to menn som slikket. 

Så personlig vil jeg si du bommer på at det er i 99 av 100 tilfeller kvinnen som nekter oral. Min erfaring er altså at 80% av menn ikke gir oral, selv om de mottar. 

Anonymkode: eb69e...b18

Jeg tror også at flere kvinner gir og ikke får oralsex ja. Sikkert 50% som ikke har oralsex fordi de kanskje er hårete og eldre( ikke vant til det. Seksualundervisningen på 70- tallet handlet nesten bare om prevensjon

Anonymkode: c5a7d...acb

Skrevet

Her ønsker ikke mannen å gi oralsex. Men han elsker å få. Men etter mange, mange år med at jeg gir og ikke får så er jeg dritt lei. Og uten BJ så gidder han ikke å ha sex heller. Så da blir det ikke noe da, ingen erstatning og ingen sex.

Anonymkode: 88965...872

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.2.2024 den 22.28):

Høres ut som eksen min

Anonymkode: 40621...6c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...