Gjest Fruktfat Skrevet 2. februar 2006 #21 Skrevet 2. februar 2006 Vil bare si at -alle-, uansett hvor lenge de har jobbet der, i Adam & Eva er ufattelig flinke. ← det er jeg enig i!! de får en spesiell opplæring, er visstnok vanskelig for frisører å få seg jobb der om man ikke har vært lærling der.
Diamantfrik Skrevet 2. februar 2006 #22 Skrevet 2. februar 2006 Jeg klippet barnet mitt på Nikita en gang.. og aldri mer. Det tok 9 min fra vi kom inn til vi gikk ut døren og hadde betalt. Det så sånn ut også! Selv har jeg brukt, På håret i Bogstadveien, kjempefornøyd. Samt Adam og Eva i nedre Slottsgate.
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2006 #23 Skrevet 2. februar 2006 Hva ligger prisen på striping og klipp på Eva og Adam(den i nedre slotsgate). Har planer om å stripe håret mitt, men vil aller heslt gjøre det med luocolor, så det må vere en frisør som selger L'oreal. Vurderer Dreamteam frisør i pasasjen.
Lealaus Skrevet 2. februar 2006 #24 Skrevet 2. februar 2006 Det jeg vet er at dersom da havner borti Eirik/Erik eller hva han heter i Nedre slottsgate, så får du ikke striper ;-) Jeg tror ikke de andre er så veldig glade i det heller. Striping er det dyreste de har av farging, og det er faktisk mye billigere med fargedesign - da får du nesten det samme og med alle mulige farger :-)
Gjest gjest 0 Skrevet 2. februar 2006 #25 Skrevet 2. februar 2006 Men hva koster klipp og fargedesign hos de flinkeste lærlingene?
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2006 #26 Skrevet 2. februar 2006 Hva mener du med fargedesign? Har ikke lyst å farge håret bare legge inn striper i honningblondt, så jeg frisker opp den naturlige mellomblonde fargen min. Har veldig lyst til å bruke luocolor da, sånn som Mary Kate og Ashley Olsen http://www.stars-celebrites.com/wallpapers/O/olsen.htm Vet de gjør dette på Dreamteam frisører.
Gjest Gjest_kaja_* Skrevet 27. mars 2009 #27 Skrevet 27. mars 2009 Noen som kan anbefale en flink frisør i oslo? Jeg har bare klippet meg selv eller hos lærling de siste årene og har derfor ikke peiling på priser eller hvem jeg burde gå til. Jeg ønsker meg en kul sveis, men som også er sofistikert og enkel å fikse. Og så er jeg ikke så superinteressert å betale en formue for det siden jeg er student... Noen som kan tipse om frisører og priser? Jeg vet om en kjempe bra salong.. Nikita på storo storsenter.. utrooolig flinke og kreative:D har gått der fast i 3 år nå. Skal aldri gå noe annet sted noen gang lenge leve nikita på storo
Gjest Gjest_kine_* Skrevet 27. mars 2009 #28 Skrevet 27. mars 2009 Hva ligger prisen på striping og klipp på Eva og Adam(den i nedre slotsgate). Har planer om å stripe håret mitt, men vil aller heslt gjøre det med luocolor, så det må vere en frisør som selger L'oreal. Vurderer Dreamteam frisør i pasasjen. jeg skal gi deg et lite tips her..! Drop å betale dobbelt så mye for noe du får like bra hos en vanlig salong.. bytt produkter fra Loreal til Sebastian!!! Hilsen en som vet hva hun driver med
Gjest Gjest_klara_* Skrevet 27. mars 2009 #29 Skrevet 27. mars 2009 Jeg klippet barnet mitt på Nikita en gang.. og aldri mer. Det tok 9 min fra vi kom inn til vi gikk ut døren og hadde betalt. Det så sånn ut også! Selv har jeg brukt, På håret i Bogstadveien, kjempefornøyd. Samt Adam og Eva i nedre Slottsgate. Da må jeg si du har vært veldig uheldig.. Jeg ble kjempe fornøyd når jeg var på Nikita.. De tok lang seg god tid og jeg fikk en super klipp!!! Ikke ta alle Nikita frisører under samme kam.. alle er forskjellige
Gjest Gjest_gunda_* Skrevet 27. mars 2009 #30 Skrevet 27. mars 2009 det er jeg enig i!! de får en spesiell opplæring, er visstnok vanskelig for frisører å få seg jobb der om man ikke har vært lærling der. Det er ikke tilfelle.. De har ingen annen opplæring enn andre frisører.. De påstår at de er stylister, men har ikke stort annet enn frisør utdanning.. Har jobbet der selv, så kan si noe om det!! Uansett hvor lang tid de bruker, betyr ikke at de er flinkere.. TRO MEG!!!!!
Gjest Gjest_Siri_* Skrevet 27. mars 2009 #31 Skrevet 27. mars 2009 Sånn da har jeg ringt litt Nikita - 439 kr Studio Alf - 525 Adam og eva - lærling (250/400) vanlig (575/710 ) Prisene på adam og eva varierer på hvor lang erfaring frisøren har. Jeg lurer på om jeg ikke drar til nikita jeg... Dra på Nikita... De er kjempe flinke.. god kundebehandling og flinke med både produkt og styling tips Bruker Nikita på Storo da.. der er jeg alltid fornøyd
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2009 #32 Skrevet 28. mars 2009 Jeg klipper meg hos Adam og Eva i Nedre Slottsgate, og kommer aldri til å bytte!!! Det er dyrt - dritdyrt faktisk - men det er verd det, selv for en fattig student. Jeg blir ALLTID 100% fornøyd. Og det stemmer ikke at frisørene der ikke får noe mer enn andre frisører. De har en god del internkursing, og de må også testes med jevne mellomrom i klipp/farge. Har selv sittet modell for min frisør da hun skulle testes, og hun har vært ansatt i mange år. Stylistene der sendes utenlands av og til for kursing. Har klippa meg hos Nikita-frisører 5 ganger (5 forskjellige frisører), og fått de mest mislykka klippene/fargingene som noensinne er utført på mitt hår. Det kosta jo litt der og, og jeg skal aldri sette min for i en Nikita-salong igjen!
Grønt blad Skrevet 28. mars 2009 #33 Skrevet 28. mars 2009 (endret) Jeg klippet meg hos Magic i 4. etg. på Oslo City og ble veldig fornøyd med resultatet. Ønskene mine ble tatt imot og hun kom med råd, og hun klippet ikke noe før hun var helt sikker på hvordan jeg ville ha det. Anbefales! Endret 28. mars 2009 av Grønt blad
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2009 #34 Skrevet 31. mai 2009 Nå er jo Nikita så som så da... Bare så du er klar over det... Jeg gikk til bogstadveien i dag, da gikk jeg forbi et sted som hadde studentrabatt ihvertfall... Lurer på om den ligger i Industrigata, nesten i krysset Bogstadveien/Industrigata IKKE klipp dere på adam&eva !!! de er helt gærne i hodet der, hele gjengen. BEGGE DE TO GANGENE JEG KLIPPET MEG DER, SÅ JEG UT SOM EN GAMMEL DAME MED BOLLESVEIS !!
Gjest Gjest_Meg_* Skrevet 31. mai 2009 #35 Skrevet 31. mai 2009 Hei, jeg vil også anbefale Adam & Eva! Ved avdelingen i Nedre Slottsgate er det mange flinke, kan anbefale Sissel og Therese. Koster endel, men det er det verdt, i underkant av kr 900,- tror jeg. Det er også noen som koster litt mindre, kommer an på om de er junior/senior stylist (eller hva det heter).
Grønt blad Skrevet 2. juni 2009 #37 Skrevet 2. juni 2009 KAN frisør på Blindern er min faste Jeg har vært hos KAN frisør på Blindern to ganger, og ble ikke fornøyd med det som ble gjort. Jeg skulle riktignok kun ta tuppene, men hun (var to forskjellige) gikk bare overfladisk over begge gangene. Tror jeg satt maks. 15 minutter i stolen (inkl. å fortelle hva jeg ville ha, gre håret før, lett føning, stylingprodukter). Kan riktignok hende jeg var uheldig, men jeg vil ikke anbefale det til andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå