Gjest gjest 0 Skrevet 1. februar 2006 #1 Del Skrevet 1. februar 2006 Noen som kan anbefale en flink frisør i oslo? Jeg har bare klippet meg selv eller hos lærling de siste årene og har derfor ikke peiling på priser eller hvem jeg burde gå til. Jeg ønsker meg en kul sveis, men som også er sofistikert og enkel å fikse. Og så er jeg ikke så superinteressert å betale en formue for det siden jeg er student... Noen som kan tipse om frisører og priser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 1. februar 2006 #2 Del Skrevet 1. februar 2006 Jeg satt akkurat og søkte på dette.. Virker som mange anbefaler Adam & Eva men jeg skulle gjerne sett prislisten der. Finner den ikke på hjemmesidene dems.. Får følge med i tråden her da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. februar 2006 #3 Del Skrevet 1. februar 2006 Fjompe aka Frysepulvers salong er jo velkjent. Hun gjør det gratis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. februar 2006 #4 Del Skrevet 1. februar 2006 Måkke klippe dere der da! Alle som jobber der ser jo klin gærne ut på huet, før dere vet ordet av det har dere rød piggsveis eller måne og blått i nakken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 1. februar 2006 #5 Del Skrevet 1. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. februar 2006 #6 Del Skrevet 1. februar 2006 Jeg vet om en flink frisøt, men hun holder ikke til i Oslo da, hun holder til der jeg kommer fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 1. februar 2006 #7 Del Skrevet 1. februar 2006 Det burde helst være en frisør i oslo. Så jeg kan ta det en dag jeg har tid til å stikke innom by'n. Jeg har vært hos lærlinger på studio alf og de har som oftest vært flinke. Noen som har testet de vanlige frisørene der? Og hva kostet det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 1. februar 2006 #8 Del Skrevet 1. februar 2006 He he, ser ut som Pulver må klippe oss Vampyra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 1. februar 2006 #9 Del Skrevet 1. februar 2006 Neinei.... det tør jeg ikke Jeg skal ta en liten ringerunde jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 1. februar 2006 #10 Del Skrevet 1. februar 2006 Sånn da har jeg ringt litt Nikita - 439 kr Studio Alf - 525 Adam og eva - lærling (250/400) vanlig (575/710 ) Prisene på adam og eva varierer på hvor lang erfaring frisøren har. Jeg lurer på om jeg ikke drar til nikita jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppa Skrevet 1. februar 2006 #11 Del Skrevet 1. februar 2006 Albin Frisør på Karlsrud. Betaler ca 700 for farging og klipp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. februar 2006 #12 Del Skrevet 1. februar 2006 Nå er jo Nikita så som så da... Bare så du er klar over det... Jeg gikk til bogstadveien i dag, da gikk jeg forbi et sted som hadde studentrabatt ihvertfall... Lurer på om den ligger i Industrigata, nesten i krysset Bogstadveien/Industrigata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zest Skrevet 1. februar 2006 #13 Del Skrevet 1. februar 2006 Nikita er billig, men dritdårlig. Ofte klipper lærlingene til full pris også. Nikita er for øvrig eneste stedet jeg har opplevd utrolig uprofessjonelle frisører. Siste gangen jeg var der sa frisøren "oj" når hun pakka opp stripene mine. :evil: Jeg klipper meg hos Adam&Eva. Dyrt ja, men verd hver krone, superfornøyd hver gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 1. februar 2006 #14 Del Skrevet 1. februar 2006 Jeg har hatt dårlig erfaring med en nikita jeg også... Men det var hos lærling. Vel det var ikke lærlingens skyld, hun gjorde bare det hun ble fortalt hun skulle gjøre. Hele greia endte opp med at jeg til slutt måtte gå fordi de stengte, etter 8 timer i frisørstolen med en liten kopp kaffe som servering. Håret mitt ble farget 4 ganger, 8 damer var borti håret mitt, og det var ødelagt, ujevnt, blast og orange... Kanskje jeg skal droppe nikita..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 1. februar 2006 #15 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Nikita er dårlig. Dessuten dobles gjerne prisen før du kommer i kassa, fordi du betaler for hver minste vanndråpe de benytter seg av. Jeg bruker Magic i VG-passasjen. Den er nok også på den dyrere delen av skalaen. Endret 1. februar 2006 av Skravla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 1. februar 2006 #16 Del Skrevet 1. februar 2006 husk at det er MANGE frisører i nikita da.. ikke skjær alle over en kam (haha...) det finnes bra og dårlige frisører overalt, grunnen til at man hører mest om nikita er vel at det er den største kjeden, med flest salonger. men ja, det er mye lærlinger, og mye unge (under 21) der, tar litt tid før de kan å te seg, dessverre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 1. februar 2006 #17 Del Skrevet 1. februar 2006 Enig i at man ikke skal skjære alle over en kam, men min eneste opplevelse av Nikita var negativ og jeg klarer i hvertfall ikke å anbefale den salongen/kjeden videre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lealaus Skrevet 1. februar 2006 #18 Del Skrevet 1. februar 2006 Vil bare si at -alle-, uansett hvor lenge de har jobbet der, i Adam & Eva er ufattelig flinke. Jeg klipper meg alltid der, men holder med til 1. og 2. års-lærlinger, siden jeg er en fattig student. De ferskeste lærlingene har alltid med seg en veileder. Sist gang jeg var der fikk jeg klippet og tatt fargedesign i håret, hos en 1. års-lærling. Hun var veldig flink, fikk hjelp av en som viste seg å være en av norges beste innen fargedesign (han bestemte designen). Håret mitt ble utrolig flott, og jeg får stadig vekk skryt! (Klipper meg hos A&E i Nedre Slottsgate) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2006 #19 Del Skrevet 2. februar 2006 Er suuuuperfornøyd hos Roberto som ligger på paleet!!! klipp kostet 500 sist jeg var der (ikke lenge siden)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 2. februar 2006 #20 Del Skrevet 2. februar 2006 Har noen av dere prøvd Perry? Det ligger ved sashotellet tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå