Gå til innhold

Dama eldre enn mannen - erfaringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er deres erfaringer med forhold hvor dama er eldst?

I dette tilfellet er dama (meg) 8 år eldre og alenemor, og vi begge er i 30-årene.

Anonymkode: cec99...99c

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke noe problem for oss hvertfall. 

Jeg har aldri skjønt hvorfor kvinner er så usikre når det gjelder å bli sammen med noen som er yngre, men om mannen er eldst er det ikke noe problem.. 

Anonymkode: 7d702...c54

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Min venninne er sammen med, og har barn med en 10 år yngre mann. 
Vært sammen i over 20 år, og de får det til å se helt uproblematisk ut

Anonymkode: 33a42...032

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Har aldri hørt om at 5-10 års aldersforskjell har hatt noe å si når man er passert 30.  Kjenner flere par med  5-6 års aldersforskjell og aldri hørt de ha noe problemer som skyldes aldersforskjellen.

Anonymkode: bfb58...89f

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er ikke noe problem for oss hvertfall. 

Jeg har aldri skjønt hvorfor kvinner er så usikre når det gjelder å bli sammen med noen som er yngre, men om mannen er eldst er det ikke noe problem.. 

Anonymkode: 7d702...c54

Helt enig !

Seksuelt er det i hvertfall helt toppers  🤩

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg traff mannen da han var 26 og jeg 31. Nå har vi blitt 41 og 46, og alderen har aldri vært et problem. Gift og har barn. 

Anonymkode: 68f53...333

• Nyttig 3
Skrevet

Har ikke vært med en mann som er eldre enn meg siden jeg ble singel. Yngste er 6 år yngre men akkurat nå har jeg begynnt å snakke med en 9 år yngre faktisk. 

Anonymkode: cbe43...111

• Nyttig 4
Skrevet

Er sammen med en 7 år yngre og merker ikke noe til det, det er som alle andre forhold. Han er 28 og jeg 35. 

Anonymkode: 08e04...df8

• Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Min venninne er sammen med, og har barn med en 10 år yngre mann. 
Vært sammen i over 20 år, og de får det til å se helt uproblematisk ut

Anonymkode: 33a42...032

Hun er altså minst 55 år.

Anonymkode: 98dab...770

Skrevet

Mange menn er ekstremt umodne og om de i tillegg er mye yngre enn dama så bare hjelp

Anonymkode: c10fe...804

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Hun er altså minst 55 år.

Og det er relevant fordi?

Anonymkode: ccfad...6e6

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Og det er relevant fordi?

Anonymkode: ccfad...6e6

No reason.

Skrevet

Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor det skulle være noe problem. Finner man den rette, så ville det vært veldig dumt å la han gå pga. et tall. 

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet

6 år mellom meg og samboeren min. Han er 29, jeg 35. Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle falle for en som var yngre en meg men livet overrasker. Det fungerer fint for oss. Største forskjellen er at vennekretsene våre er veldig forskjellige. Han har en del yngre venner og jeg har venner opp mot 40 så det hender jeg føler meg veldig gammel når jeg er med hans venner 😅

Anonymkode: 01025...3b9

Skrevet

Dama er 5år eldre, det er egentlig noe jeg aldri tenker på 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Aner ikke forholdsmessig, men jeg har hatt sex med to unge menn som var 10 og 11 år yngre enn meg. Er 36 selv, så yngre enn det kunne ikke falt meg inn. Gjelder det forhold tror jeg det kan funke med 8år mellom, det kommer an på hvor voksen han er😊

Anonymkode: d12d4...eb7

• Liker 1
Skrevet

Null stress jeg er sammen med en yngre mann ☺️er jo pluss at han fortsatt har hår på hodet feks 🤭

Når jeg var yngre var jeg mest sammen med eldre, det har gradvis snudd til at jeg velger yngre. 

• Nyttig 2
Skrevet

Jeg (kvinne) er 8 år eldre enn samboeren min (mann). Møttes via felles venner og felles hobby og har vært sammen i over 3 år nå. Vi stortrives.

Det er ikke alltid vi forstår hverandres referanser da, særlig når det kommer til 90-tallsnostalgien min 😅

Anonymkode: 86ac6...181

• Nyttig 2
Skrevet

Ønsker dere begge noe langsiktig? Er du ferdig med å få barn, vil han ha barn? Spørsmål som dette er viktig, alderen i seg selv er ikke.

Anonymkode: c4247...22f

Skrevet

Mannen min er riktignok bare fem år yngre, men guri så deilig 🤩

Anonymkode: 3ce85...0ea

• Hjerte 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...