Gå til innhold

Oppmuntring til en som sliter psykiskn

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Usikker på om dette er rett kategori, men prøver. Jeg har en slektning som jeg er veldig glad i, som sliter psykisk for tiden. Type selvskading, selvmordsforsøk, tvangsinnleggelse i psykiatrien ++ vi bor i ulike landsdeler, og jeg synes det er så vanskelig å få bidratt med noe annet enn meldinger 🙁 Kom på at det kanskje kunne bære hyggelig å sende en liten oppmuntring/noe koselig i posten, men så kommer jeg ikke helt på hva det kan være… forslag? Nå står jeg helt fast på melkehjerter 😅 Blir veldig takknemlig for forslag! 

Anonymkode: 48029...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Usikker på om dette er rett kategori, men prøver. Jeg har en slektning som jeg er veldig glad i, som sliter psykisk for tiden. Type selvskading, selvmordsforsøk, tvangsinnleggelse i psykiatrien ++ vi bor i ulike landsdeler, og jeg synes det er så vanskelig å få bidratt med noe annet enn meldinger 🙁 Kom på at det kanskje kunne bære hyggelig å sende en liten oppmuntring/noe koselig i posten, men så kommer jeg ikke helt på hva det kan være… forslag? Nå står jeg helt fast på melkehjerter 😅 Blir veldig takknemlig for forslag! 

Jente? Gutt?

Hvis jente/dame hadde jeg sendt en eske med litt div. Sjokolade, et kort du skriver på, litt sminke ,kose sokker. 

Anonymkode: 08a1b...75a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jente? Gutt?

Hvis jente/dame hadde jeg sendt en eske med litt div. Sjokolade, et kort du skriver på, litt sminke ,kose sokker. 

Anonymkode: 08a1b...75a

Kanskje vesentlig info ja. Det er en gutt/mann. 
ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...