Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 Populært innlegg #1 Del Skrevet 11. februar 2024 Nå har dagen gått, uten noen anerkjennelse, på min første morsdag. Jeg har gått med en klump i halsen hele dagen. Jeg har prøvd å lagt skjul på skuffelsen men det har vært en merkelig stemning hele dagen. Vi har ikke snakket sammen idag, alt var normalt i går. Han er meget klar over at det er morsdag. Vi har vært på besøk hos både min og hans mor, med gaver og blomster. Jeg har stor glede av å sette pris på andre på merkedager, bursdager osv. Legger som regel inn ganske stor innsats. Og jeg hyper gjerne opp ting lenge i forveien for å få f.eks samboer til å glede seg. Så forventningene mine til for eksempel morsdag er vell ganske så klare. Hadde jeg bare fått en klem og en ordentlig gratulasjon … Jeg vet at det er mange som har det sånn, men jeg ble oppriktig lei meg idag og tenker at jeg skal gå å kjøpe meg min egen morsdagsbukett i morgen. dagens utblåsning. Anonymkode: 2b6d6...16f 1 63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #2 Del Skrevet 11. februar 2024 Han vet det er morsdag, men vet han at du forventer oppmerksomhet fra ham? Det er jo ikke intuitivt da man jo gir oppmerksomhet til sin egen mor og du er ikke hans mor. Anonymkode: da3a9...91b 44 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mangolassie Skrevet 11. februar 2024 #3 Del Skrevet 11. februar 2024 Skjønner det føles vondt og trist. Det er ekstremt viktig at du setter ord på dette til ham, og forklarer at det er viktig for deg. Ikke bare for å få det du ønsker deg, men som en øvelse i selvhevdelse - altså at du er klar over dine ønsker og behov, og evner å uttrykke disse. Ved å velge den veien gjør du deg selv en kjempetjeneste i livet! Skjønner godt at det ikke føles like bra å få en gratulasjon og en klem som du har tydelig bedt om (man vil jo helst ha det uoppfordret), men nå som du ikke har fått det, er det å be om det nest beste alternativ, og det vil være å gjøre deg selv en tjeneste for framtiden. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #4 Del Skrevet 11. februar 2024 Veldig, veldig stusselig 😞 Skjønner deg godt ts. Anonymkode: 70e29...658 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #5 Del Skrevet 11. februar 2024 Dårlig gjort. Han burde selvfølgelig ordnet noe fra barnet.Kjøp deg en morsdagsbukett i morgen og sett fram. (Gjerne med pynt på hvor det står mamma)Da tar nok mannen hintet. Husk dette når det blir farsdag.. Anonymkode: e09fd...2ef 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #6 Del Skrevet 11. februar 2024 Menn er fryktelig dårlig på slikt. Du må være veldig tydelig på hva du forventer. Jeg må si ifra hva jeg vil ha ut av dagen i forkant. Nå har barna blitt såpass store at de ordner selv, men menn trenger tydelige beskjeder Anonymkode: 2a477...833 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #7 Del Skrevet 11. februar 2024 Jeg var skilt innen min første morsdag. Ungen var godt planlagt, vi hadde prøvd i mange år. Hadde vært sammen i 14 år. Da ungen var knappe 6 mnd var jeg flyttet ut. En mnd senere bodde eksen med en ny dame, feiret morsdag med hennes barn. Mens jeg satt alene med en liten baby, som jeg hadde drømt om å få så lenge. Det var en kjip morsdag.. Din høres ikke så god ut den heller, du hadde fortjent å bli satt pris på❤️ Anonymkode: f23b0...b21 3 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #8 Del Skrevet 11. februar 2024 Du bruker munnen og spør: skal vi feire mors- og farsdag? Også sier du at jeg gjerne vil bli feiret morsdag. Er farsdag noe jeg skal droppe? Anonymkode: 62940...2ef 19 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #9 Del Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg var skilt innen min første morsdag. Ungen var godt planlagt, vi hadde prøvd i mange år. Hadde vært sammen i 14 år. Da ungen var knappe 6 mnd var jeg flyttet ut. En mnd senere bodde eksen med en ny dame, feiret morsdag med hennes barn. Mens jeg satt alene med en liten baby, som jeg hadde drømt om å få så lenge. Det var en kjip morsdag.. Din høres ikke så god ut den heller, du hadde fortjent å bli satt pris på❤️ Anonymkode: f23b0...b21 Uff kjære deg, har ikke ord. Håper du har det godt nå, og er satt pris på hver dag som går. ❤️ ts Anonymkode: 2b6d6...16f 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #10 Del Skrevet 11. februar 2024 Min første morsdag i dag og, ingen oppmerksomhet. Han sa senere at han ikke hadde rukket å ordne noe. Han var på kjøpesenter i 2 timer og handlet klær til seg selv på fredag. Et kort med God morsdag hadde vært mer enn bra nok. Skal gjøre som deg ts, i morgen blir det blomsterbukett til meg selv. God morsdag🩷 Anonymkode: 81590...de8 8 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #11 Del Skrevet 11. februar 2024 Vi har alltid feiret farsdag, til og med før barnet ble født. Jeg har sagt ifra at jeg ønsker å markere morsdag, lagt det i kalenderen vår og alt. Men det blir glemt hvert år. I år lagde jeg hjemmelagde cupcakes og bestilte pizza. Våknet til vasket hus, da. Men tror ikke han vet at det er morsdag i dag. Menn er dårlige på sånt Anonymkode: c4e6c...3ef 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #12 Del Skrevet 11. februar 2024 mangolassie skrev (12 minutter siden): Skjønner det føles vondt og trist. Det er ekstremt viktig at du setter ord på dette til ham, og forklarer at det er viktig for deg. Ikke bare for å få det du ønsker deg, men som en øvelse i selvhevdelse - altså at du er klar over dine ønsker og behov, og evner å uttrykke disse. Ved å velge den veien gjør du deg selv en kjempetjeneste i livet! Skjønner godt at det ikke føles like bra å få en gratulasjon og en klem som du har tydelig bedt om (man vil jo helst ha det uoppfordret), men nå som du ikke har fått det, er det å be om det nest beste alternativ, og det vil være å gjøre deg selv en tjeneste for framtiden. Han kommer nok til å komme hjem med blomster i morgen. Hvordan skal jeg reagere? Jeg har egentlig ikke lyst til å ta i mot noe som helst kjenner jeg. Si takk og gå videre eller blåse ut. Jeg har stått på kjøkkenet i dag og bakt til mor og svigermor. Middag har ikke vært nevnt en gang, så siden jeg ikke har laget, så ble det ingenting? Skjønner ikke. Bare alt i alt krisedag. Hverken frokost sammen eller noe som helst. ts Anonymkode: 2b6d6...16f 3 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #13 Del Skrevet 11. februar 2024 17 minutter siden, AnonymBruker said: Han vet det er morsdag, men vet han at du forventer oppmerksomhet fra ham? Det er jo ikke intuitivt da man jo gir oppmerksomhet til sin egen mor og du er ikke hans mor. Anonymkode: da3a9...91b Slutt å lage unnskyldninger for udugelige mannfolk. Alle damer skjønnet jo at en baby må ha hjelp til å gi faren sin slik oppmerksomhet på farsdagen, såpass burde en mann også klare. Det krever kun bittelitt omtanke. Anonymkode: 3f2c4...1a2 26 1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gammelsmurfen Skrevet 11. februar 2024 #14 Del Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): "Menn er fryktelig dårlig på slikt". "menn trenger tydelige beskjeder". Anonymkode: 2a477... Du generaliserer veldig mye... 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #15 Del Skrevet 11. februar 2024 Samboer lagde frokost, fikk roser i går, jeg bakte kake og vi alle var sammen i hele dag. Hvorfor gjør min samboer de tingene? Fordi jeg satte ned foten i starten av forholdet og sa hva jeg krevde på sånne dager. Jeg elsker å lage i stand for mannen, men han er typisk mann. Siden jeg har stilt krav og han veit at det holdermeg lykkelig så gjør han det. I morgen tar alle dere som er skuffet en prat med mannen deres. Dere sier hva dere vil ha til neste år og hva dere savnet. Kommunikasjon er tingen. Gjør ikke mannen noe for dere så tenker jeg at forholdet deres er dårlig fra før av 🚩 Anonymkode: 225e5...3db 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #16 Del Skrevet 11. februar 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Vi har alltid feiret farsdag, til og med før barnet ble født. Jeg har sagt ifra at jeg ønsker å markere morsdag, lagt det i kalenderen vår og alt. Men det blir glemt hvert år. I år lagde jeg hjemmelagde cupcakes og bestilte pizza. Våknet til vasket hus, da. Men tror ikke han vet at det er morsdag i dag. Menn er dårlige på sånt Anonymkode: c4e6c...3ef Eh nei, udugelige menn er dårlige på sånt. Alle voksne som ikke er tilbakestående klarer å sette datoen i kalenderen ig vise litt omtanke, om de bare vil. Han viser ungene at dine behov og ønsker ikke er viktig,. Anonymkode: 3f2c4...1a2 17 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myMa Skrevet 11. februar 2024 #17 Del Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han kommer nok til å komme hjem med blomster i morgen. Hvordan skal jeg reagere? Jeg har egentlig ikke lyst til å ta i mot noe som helst kjenner jeg. Si takk og gå videre eller blåse ut. Jeg har stått på kjøkkenet i dag og bakt til mor og svigermor. Middag har ikke vært nevnt en gang, så siden jeg ikke har laget, så ble det ingenting? Skjønner ikke. Bare alt i alt krisedag. Hverken frokost sammen eller noe som helst. ts Anonymkode: 2b6d6...16f Du gjør bare ting vondere for deg selv ved å bære nag. Si hva du føler og gi han en sjanse til å gjøre det godt igjen. Forstår at det var sårt å ikke bli satt pris på. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #18 Del Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Han vet det er morsdag, men vet han at du forventer oppmerksomhet fra ham? Det er jo ikke intuitivt da man jo gir oppmerksomhet til sin egen mor og du er ikke hans mor. Anonymkode: da3a9...91b Men han er faren til barnet/barna de har, og på en morsdag bør en partner gjøre stas på kjæresten sin og barnas mamma, vise at hun settes pris på for alt hun gjør og alt hun er for dem. Jeg tror de fleste menn vet dette, men noen gidder bare ikke. Jeg slutter ikke å bli sjokkert over hvor sløv enkelte menn er på sånne ting som dette, selv om de hvor glad kjæresten hadde blitt for å bli gjort litt stas på. Det er så triste greier altså… Anonymkode: 02ace...4f9 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #19 Del Skrevet 11. februar 2024 Blir forøvrig fint å se reaksjonen over en stor vakker bukett til 600kr, når han kommer inn døra i morgen med 79,- roser fra Coop. ts Anonymkode: 2b6d6...16f 6 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tapetkniv Skrevet 11. februar 2024 #20 Del Skrevet 11. februar 2024 Min samboer har vært sur siden onsdag og i går var han skikkelig frekk og dreten mot meg. Idag på morsdagen sa jeg at jeg synes han ikke har vært noe grei mot meg de siste dagene. Han skjelte meg da ut og kalte meg for løgner og stakk avgårde og har ikke kommet tilbake. God morsdag ja. 2 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå