Gjest Wasabi Skrevet 31. januar 2006 #1 Skrevet 31. januar 2006 Har bl.a hørt om et sted i Sandviken (utenom hotellet på Sandviken brygge) som har pakketilbud for utdrikkingslag med spa/champagne osv. Noen som kjenner til dette eller andre steder som kan passe?
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2006 #2 Skrevet 2. februar 2006 Dette har jeg også hørt om, men finner ikke ut hva stedet heter.. Noen som vet?
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2006 #4 Skrevet 2. februar 2006 her er nettsiden deres. Har ikke vært der selv, men har en venninne som arrangerte et utdrikkningslag der og de var fornøyd. Hilsen Gjest over her.
Gjest Wasabi Skrevet 2. februar 2006 #5 Skrevet 2. februar 2006 Tusen takk! Fant ut av det selv i dag også. Skal høre med de der!
Gjest Tipp Skrevet 2. februar 2006 #6 Skrevet 2. februar 2006 Huff.... dette stedet synes jeg ikke så særlig fristende og lekkert ut. Hva med å sjekke hotellene i byen?
Gjest Vantro Skrevet 4. februar 2006 #8 Skrevet 4. februar 2006 Neida, hun fortjener ikke noe bedre ← Herregud, Wasabi.... Jeg er glad du ikke er forloveren min.
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2006 #9 Skrevet 4. februar 2006 mener det er ett i kløverhuset også...
Saeria Skrevet 4. februar 2006 #10 Skrevet 4. februar 2006 Skjønte du ikke ironien gjest? Dessuten sytes jeg det så ganske så koselig ut der. Rustikkt.
Gjest Toppen Skrevet 4. februar 2006 #11 Skrevet 4. februar 2006 Enig med Tipp.... stakkars brud. Er dere venninner?
Saeria Skrevet 4. februar 2006 #13 Skrevet 4. februar 2006 Til dere som syns så synd på bruden fordi Wasabi, med ironien godt i drift, mente hun ikke "fortjente bedre": Forventer dere at forlover skal holde utrdrikkingslag for dere når dere skal gifte dere? Faktisk talt er den eneste påkrevde oppgaven til forloverne at de skal signere papirene. Hadde min forlover holdt UL for meg, hadde jeg selvfølgelig blitt kjempeglad for det. Men jeg forventer det ikke. Jeg synes ærlig talt at enkelte bruder kreve og forventer mye av sine forlovere. At det er tradisjon kan så være, men å forvente en masse synes jeg blir for drøyt.
Gjest Wasabi Skrevet 4. februar 2006 #14 Skrevet 4. februar 2006 Takk for hjelpe Saeria, gøy med slike gjester. Kanskje det er bruden selv? Vet nok du vanker her inne :kgblunk: Når det er sagt - dette var en tråd der jeg ba om tips til slike steder. Jeg fant det jeg hadde hørt om på forhånd, og at de har et elendig nettsted trenger slett ikke bety at det ikke er et bra sted å ha utdrikkingslaget på. Kanskje har jeg hørt at det var genialt for en gjeng jenter jeg kjenner godt? Som ikke nøyer seg med noe dårligere enn min venninne? Anyways, jeg skal arrangere et flott utdrikkingslag for min venninne, og vurderer faktisk steder som Solstrand og hoteller i sentrum også. Noe jeg tar meg råd til, men som jeg mistenker de andre ikke vil være med på. Og bruden vil nok hjem til barnet om natten kjenner jeg henne rett. Når det er sagt - nå er punktum her satt for min del - med mindre noen andre her har gode tips til tilsvarende steder i Bergen.
~Belle~ Skrevet 4. februar 2006 #15 Skrevet 4. februar 2006 Da jeg ble drukket ut i sommer ga mine venninner meg 2 timer på spa. På exibision eller hvordan det nå skrives. Wah wah tror jeg stedet heter. De har også en avdeling på kløverhuset vet jeg. Det var helt fantastisk. Det var i allefall noe jeg satte utrolig stor pris på. Boblebad, stemningsmusikk, dempet belysning, deilig frukt, hudpleie, hel kroppsmassasje.... Det var himmelsk, dersom det er en anbefaling du er ute etter, kan jeg trygt anbefale dette stedet selv om det ikke er der du i utgangspunktet mente. Lykke til med planleggingen.
Saeria Skrevet 4. februar 2006 #16 Skrevet 4. februar 2006 Sånn. Nå kan jeg komme med fornuftige tips. Min svigerinne fikk hudpleie på Kløverhuset og var kjempefornøyd. Jeg liker Annes hudpleie. Det er ikke kjempestort der, men utrolig koselig. Wah wah har jeg hørt mye fint om. Lykke til med valget.
Gjest Gjest_Mie_* Skrevet 4. februar 2006 #17 Skrevet 4. februar 2006 Thon-gruppen har et nytt hotell ute i sandviken, og der har de en wah-wah salong! Hotellet ser (på nettsidene) moderne og fresht ut. Kanskje et alternativ hvis man ikke vil ha den mer rustikke stilen? Og wah wah er jo alltid veeeldig bra! Har prøvd alle de andre salongene de har i byen, og alltid blitt fornøyd
Linn3c Skrevet 5. februar 2006 #18 Skrevet 5. februar 2006 Det er også eit slikt Spa-opplegg på Vannkanten i Loddefjord..
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2006 #19 Skrevet 6. februar 2006 Herregud, Wasabi.... Jeg er glad du ikke er forloveren min. ←
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå