GÃ¥ til innhold

SALZBURGER TE VS SVANGERSKAP???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann. 😃 eg sliter med kronisk forstoppelse og ibs. Og er no snart 14 uker på vei. Eg har så kjempe store problemer med å få i meg avføringsmiddel da ingenting annet hjelper, å dette er 3 svangerskapet der plagene blir værre.. eg har testet movicol og se fungerer ikkje, så må drikke laktulose fast kver dag. Denne guggen kaster eg opp igjen, så den må blandes godt ut i noke syrlig og shottes,, men de som er problemet der er at eg blir så iffatelig dårlig av den, kjempe kvalm og uvel å skal en fungere i kverdagen kan e ikkje gå rundt sånn heller.. 

når eg ikkje er gravid så drikker eg en urtete som heiter salzburger te, den har redda meg og magen fungerer helt perfekt. Men på denne står de at gravide ikkje skal drikke.. kjenner eg er helt ifra meg, korleis skal eg klare overleve de siste 195 dagene 😂

Er de noen her som drakk urtete eller har drukket denne teen gjennom svangerskapet ?? Noken som har andre råd ? Har testet alt som svisker , aprikos.. mosjon , masse vann osv osv, det fungerer ikkje, det er full stopp da eg er kronisk forstoppa ellers😭

Anonymkode: 98bf8...00e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du testet psyllium?

Anonymkode: 762f6...e9e

Skrevet

Magnesium synes jeg hjalp! Jeg turte ikke drikke urtete nå da det ikke er anbefalt, men var gravid for 10 år siden og da var det annerledes? Eller så visste jeg bare ikke om det.. Drakk i alle fall forskjellig urtete da.. Men røyket også litt og ville aldri gjort akkurat det igjen selvom det gikk fint.

Anonymkode: 5134d...55c

Skrevet

Svisker 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...