AnonymBruker Skrevet 11. februar #1 Del Skrevet 11. februar Hvor ofte bør man ha samleie i løpet at eggløsning/«det fertile vinduet»? Gynekologen anbefalte hvertfall ikke hver dag og heller rundt annenhverdag. Har vært kun én gang enkelte ganger, er det for lite? Og er det best å være mest aktiv tidlig eller nærmest mulig eggløsning? Anonymkode: b2c02...1f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #2 Del Skrevet 12. februar Hvis du har sex dagen før EL (altså dagen for positiv EL-test) er det i utgangspunktet ikke nødvendig å ha samleie annenhver dag i det fertile vinduet. Den mnd jeg ble gravid hadde vi sex lørdag og onsdag, og så hadde jeg EL torsdag. Anonymkode: a1aa6...0c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #3 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvis du har sex dagen før EL (altså dagen for positiv EL-test) er det i utgangspunktet ikke nødvendig å ha samleie annenhver dag i det fertile vinduet. Den mnd jeg ble gravid hadde vi sex lørdag og onsdag, og så hadde jeg EL torsdag. Anonymkode: a1aa6...0c4 Takk for svar ❤️ Anonymkode: b2c02...1f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå