AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #101 Del Skrevet 12. februar 2024 Jeg hadde forventet at de snakket med meg, med mindre det var langt frem i tid. Jeg syns guttetur med gode venner er en flott gave. Men særlig når turen inkluderer flere hverdager, syns jeg det er naturlig å sjekke at det ikke lager full kræsj i hverdagslogistikken. Jeg har f.eks. til tider jobbmøter på ettermiddagstid, særlig på mandager. Anonymkode: 638bf...0b5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #102 Del Skrevet 12. februar 2024 Du er ikke sær. Han har ansvar for små barn, og vennene skulle ha klargjort dette med deg i forkant Anonymkode: 93fb7...d02 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AllahBallah Skrevet 12. februar 2024 #103 Del Skrevet 12. februar 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Fem dager i Amsterdam? Er de 17 år? Alle vet jo hva som foregår i Amsterdam. Anonymkode: f637b...ade Ja, spise pannekaker og gå på Rembrandt og Van Gogh-museum så klart! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #104 Del Skrevet 12. februar 2024 sukkertopp86 skrev (11 timer siden): Jeg syns det er ganske spesielt å bare booke en så lang tur til Amsterdam uten å feks forhøre seg med meg om vi feks har noen planer når festivalen er. Det er langt mer spesielt at du ikke reagerer på at en gjeng middelaldrende "gutter" skal på femdagers danceparty i Amsterdam. Anonymkode: 8cc93...ca3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #105 Del Skrevet 12. februar 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ja, jeg synes du er litt sær. Anonymkode: 3a39c...507 Hvorfor synes du det? Og hvorfor synes så mange det? En ting er å dra på guttetur når du er 40+ og har familie med barn. En helt annen ting er å være 40+, familie + barn og dra på tur uten å planlegge det med familien først. Det første er diskuterbart, det andre er no-no-no. OT: GUTTETUR når du er 40+ er kleint. En gubbetur til Madeira for å drikke portvin er innenfor, men gutt er definitivt ikke vedkommende, og heller ikke kammeratene. Anonymkode: 23662...2b9 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #106 Del Skrevet 12. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er langt mer spesielt at du ikke reagerer på at en gjeng middelaldrende "gutter" skal på femdagers danceparty i Amsterdam. Anonymkode: 8cc93...ca3 Hun reagerte på det Anonymkode: 93fb7...d02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 12. februar 2024 #107 Del Skrevet 12. februar 2024 Guttetur til Amsterdam er om ikke enda mer harry en guttetur til Thailand. Egentlig ganske likestillet. Ingen drar til Amsterdam for å kultivere seg eller bare "avkoble med gutta" Det er prostituerte og hasj som skal nytes. De damene som tror at dette blir uskyldig morro får tro hva de vil for meg. Han er sikkert gullende god. Mange par har jo litt sån "Det som skjer på tur,blir på tur" å bryr seg ikke nevneverdig. Man skal jo stole på partner eller hva? Men er jo spesielt at ferden går til de landene med flest og størst bordeller,billig alkohol og fri flyt av narkotika. Sikkert tilfeldig 2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #108 Del Skrevet 12. februar 2024 For oss hadde det passet dårlig, og ingen hadde visst om det. Jeg ble utbrent for noen år siden. Det var ingen hemmelighet, men utad ser jeg sikkert frisk ut nå. Det ingen vet er at jeg fremdeles ikke står opp med ungene på morgenen, og det er mannen som planlegger og lager middag. Jeg kunne klart å fått det til å gå rundt i fem dager, men det hadde forutsatt at jeg hadde det rolig på jobb de dagene og at mannen kunne tatt mye mer enn vanlig noen dager før og noen uker etter. Og jeg hadde blitt kognitivt redusert et par måneder etterpå, noe som ikke bare betyr at jeg gjør en dårligere jobb og må avlyse mye sosialt, men det går også ut over resten av familien. Så de burde ikke bare hørt om det passet for familie og jobb, men også om ts faktisk var i stand til å være alene med barna så lenge. Det er mye snakk om usynlige sykdommer for tiden, så den tanken kunne de også tenkt. Anonymkode: 99da1...40e 1 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #109 Del Skrevet 12. februar 2024 Jeg hadde blitt overrasket, men på en positiv måte. Har du feks en obligatorisk reise med jobben samme tidsrom får mannen bidra med å finne barnevakt. Anonymkode: 2a5dd...48c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #110 Del Skrevet 12. februar 2024 Spesielt å ikke høre med deg først, med mindre de hadde avklarte dato med han på forhånd(uten å si hva det gjaldt. Vi har to små barn og avtaler ikke noe som innebærer å reise bort uten å avklare med den andre først. Ikke for å be om lov, men for å finne ut om det passer Anonymkode: b23e4...c08 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 12. februar 2024 #111 Del Skrevet 12. februar 2024 Jeg hadde reagert på at de ikke sjekket datoene ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #112 Del Skrevet 12. februar 2024 Mannen min sier han aldri hadde reist til Amsterdam uten meg, ei heller på guttetur hvor det er alkohol involvert. Han har selv sett hva Amsterdam gjør med menn😅🙈 Og slike fyllaturer når man er i forhold sier han er helt uinteressant. Men så er han 50 +, vi har vært sammen i få år, og han sier at denne gang skal han satse alt han har på meg og vårt forhold. Kan fint reise og feste, men da gjør vi det sammen. Jeg tenker som han, at jeg holder meg unna fest og slike jenteturer. Jeg vet hvordan vi damer kan oppføre oss når vi fester..og vi er ikke mye bedre enn menn😜 Anonymkode: 7ba07...975 3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #113 Del Skrevet 12. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mannen min sier han aldri hadde reist til Amsterdam uten meg, ei heller på guttetur hvor det er alkohol involvert. Han har selv sett hva Amsterdam gjør med menn😅🙈 Og slike fyllaturer når man er i forhold sier han er helt uinteressant. Men så er han 50 +, vi har vært sammen i få år, og han sier at denne gang skal han satse alt han har på meg og vårt forhold. Kan fint reise og feste, men da gjør vi det sammen. Jeg tenker som han, at jeg holder meg unna fest og slike jenteturer. Jeg vet hvordan vi damer kan oppføre oss når vi fester..og vi er ikke mye bedre enn menn😜 Anonymkode: 7ba07...975 Dette er selvfølgelig det mest fornuftige innlegget i tråden. Men man må jo huske at flertallet her har endt opp på KG nettopp fordi de ikke får til forhold. Sånn sett er denne tråden et godt eksempel, Haugevis med folk som mener dette er uproblematisk. Sikkert de samme folkene som sitter der som spørsmålstegn etter det femte samlivsbruddet på 10 år.... Anonymkode: 23662...2b9 2 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #114 Del Skrevet 12. februar 2024 Guttetur som i skihelg på fjellet, seiltur, fotballtur eller jakt er helt topp. En femdagers tur til Amsterdam av alle steder, derimot..latterlig at noen her ikke skjønner hva det betyr. Anonymkode: 1fa82...88f 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 12. februar 2024 #115 Del Skrevet 12. februar 2024 Jeg synes det ville vært naturlig å høre med deg først. Det kunne jo være dere var opptatt i den perioden. Nå var dere jo ikke det så da er saken biff. Ellers vil jeg si det er viktig og sunt for forholdet å la hverandre finne på noe av og til med gutta/jentegjengen. Så flott gave! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 12. februar 2024 #116 Del Skrevet 12. februar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Guttetur som i skihelg på fjellet, seiltur, fotballtur eller jakt er helt topp. En femdagers tur til Amsterdam av alle steder, derimot..latterlig at noen her ikke skjønner hva det betyr. Anonymkode: 1fa82...88f Det er ikke nødvendigvis ‘’knulletur’’ bare fordi man av ‘’gutteaktig’’ nysgjerrighet vil ta en tur. gjennom strøket i Red light distrikt! Det er nesten obligatorisk når man er der….Dessuten er det endringer på gang: Amsterdam skal flytte sitt berømte Red Light District. Myndighetene ønsker å begrense masseturismen, og fokusere mer på kunst og kultur. Det kan selvsagt diskuteres i hvilken grad den noe mørkere delen av Amsterdam er kultur. Myndighetenes begrunnelse er uansett å oppmuntre til en annen type besøkende. Bordellene og de kjente «vindus-utstillingene» i de trange smugene nær havna blir nå stengt, og sexarbeiderne flyttet til et annet sted i Amsterdam. Endret 12. februar 2024 av Rødstrupa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #117 Del Skrevet 12. februar 2024 sukkertopp86 skrev (12 timer siden): Mannen min fikk guttetur i 5 dager (langhelg) til Amsterdam av noen kamerater i bursdagsgave. Jeg kjenner kameratene godt. Det var ingen av den som hørte med meg før turen ble bestillt, alt av fly, billetter til festival etc. Jeg fikk vite om turen i bursdagen og ble ganske overrasket. Jeg syns det er ganske spesielt å bare booke en så lang tur til Amsterdam uten å feks forhøre seg med meg om vi feks har noen planer når festivalen er. Egentlig syns jeg lite om turen generelt, ikke et drømmescenario at de skal til Amsterdam i fem dager og leve livet på dance fesrival. Kan også legge til at vi er gift, han er 40 år og vi har to relativt små barn. Er det jeg som er sær her? Jeg hadde også reagert. Når man har små barn sammen kan ikke kameratene ta for gitt at de dagene passer, og kanskje må det planlegges med ekstra hjelp når mannen er borte hvis du har planer eller jobb som gjør det vanskelig å hente og levere i bhg alle de dagene. Hadde følt meg oversett og tatt for gitt. Når det er sagt, tenker jeg det er en super gave! Jeg hadde vært veldig positiv om mannen fikk dette i gave, gitt at jeg hadde fått en heads up først om datoene passet fra en av vennene. Når det først har skjedd får du bare omstille deg og unne han turen. La han kose seg når han først reiser og ikke gå rundt med dårlig samvittighet fordi du surmuler hjemme. Anonymkode: a3fa8...ddc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #118 Del Skrevet 12. februar 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Fem dager i Amsterdam? Er de 17 år? Alle vet jo hva som foregår i Amsterdam. Anonymkode: f637b...ade Ja det vokser tulipaner det Anonymkode: 47b4c...d69 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #119 Del Skrevet 12. februar 2024 Fant80 skrev (1 time siden): Guttetur til Amsterdam er om ikke enda mer harry en guttetur til Thailand. Egentlig ganske likestillet. Ingen drar til Amsterdam for å kultivere seg eller bare "avkoble med gutta" Det er prostituerte og hasj som skal nytes. De damene som tror at dette blir uskyldig morro får tro hva de vil for meg. Han er sikkert gullende god. Mange par har jo litt sån "Det som skjer på tur,blir på tur" å bryr seg ikke nevneverdig. Man skal jo stole på partner eller hva? Men er jo spesielt at ferden går til de landene med flest og størst bordeller,billig alkohol og fri flyt av narkotika. Sikkert tilfeldig 🤦🏻♀️ Anonymkode: 47b4c...d69 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #120 Del Skrevet 12. februar 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Guttetur som i skihelg på fjellet, seiltur, fotballtur eller jakt er helt topp. En femdagers tur til Amsterdam av alle steder, derimot..latterlig at noen her ikke skjønner hva det betyr. Anonymkode: 1fa82...88f At du har en mann son ville benyttet seg av diverse , betyr ikke at alle andre har det. Latterlig Anonymkode: 47b4c...d69 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå