Gå til innhold

Mannen fikk guttetur til i gave, ikke sjekket med meg først

sukkertopp86

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Guttetur til Amsterdam? Jeg vet hva det betyr, har både kompiser* og mannlige kollegaer. Samtlige er enige i at Amsterdam = Red Light District, massasje med happy ending og space cakes. De fleste er også gift og har barn. 

*"har hatt kompiser" er mer riktig å si. Kutter ut slike vennskap når jeg får vite at de har horet seg rundt på guttetur i utlandet.

Anonymkode: 4f769...b45

Dette.

Anonymkode: f637b...ade

• Liker 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde vært uaktuelt med en sånn tur. Gjelder oss begge. 

Og Amsterdam av alle steder. Fyll og prostitusjon. Æsj! 

Anonymkode: debb3...d7f

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av de sære som syns at det guttetur opplegget er noe forbanna drit. 

Mest fordi at de alltid planlegger etter egen kappe, og deres interesser uten å høre med kona om det er greit for de, også tar de det som en selvfølge at kona er hjemme med barna for det er "hennes" oppgave. 

Hadde gubben fått en guttetur i gave, om det så bare var en helg så ville jeg blitt snakka med først. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slappe av, dersom han er utro på den turen så avsløres aldri det. Hovedregelen på gutteturer er at alt som skjer, det har aldri skjedd. Altså vil forholdet deres være som det alltid har vært.

Guttetur til Amsterdam av alle steder, altså villeste stedet som kan velges. Good luck med å sitte hjemme alene de fem dagene.

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 dager er i overkant. Hadde det kun vært en helg, liksom. Men 5 dager hadde vært alt for mye her i huset i alle fall. Jeg hadde aldri overlatt flokken, huset og bikkja til mannen i 5 dager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Er vel tusen ting å gjøre der. Uteliv, kunst og kultur, sport, opplevelser. Ikke minst god mat der, både nederlandsk og fra koloniene. 

Anonymkode: f5a23...bc7

Vell, Red Light District er hva som drar hannkjønn på gutteturer dit først og fremst.

Kunst, kultur, sport og å se på blomster og klogger... Toppen av naivitet er å tenke at hannkjønn på guttetur, at de havner på et museum...

Klart det er ønske om å frese fra seg som er drivkraften for å reise dit, og da er å oppleve noe seksuelt det som topper slike turer mer enn noe annet. At noen er samboer, gift eller har kjøreste er intet hinder for å ville ha sex.

Jakt og fisketurer er en annen sak, da sier det seg selv at det ikke handler om et ønske om sex. Men altså, en Amsterdam-tur er ikke en slik tur. Nevne byen i et hvert rom der det er hannkjønn, er da Red Light District og strippebuler som blir tema og det som snakkes om...

Museer, kultur og kunst etc.... Tror du er sprø som tror det, stopp den naiviteten!!

• Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror nok han har godt av den turen. 

Vi planlegger noe lignende for en venn av oss. Kona hans vil kontrollere hver bevegelse han gjør, så hun blir neppe spurt i forkant.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Example skrev (3 minutter siden):

Vi planlegger noe lignende for en venn av oss. Kona hans vil kontrollere hver bevegelse han gjør, så hun blir neppe spurt i forkant.

Har de barn? Kjenner dere hverdagen deres? Vet dere hvordan det er med feriedager for han? Hvordan er økonomien deres?

Om hun kontrollerer han, hvordan skal dere da sikre dere mot at hun ikke bare nekter han å dra?

Anonymkode: 65c95...fae

• Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært ts, så hadde jeg blitt irritert. 

5 dager er mye. Her hos oss er feriedagene allerede fordelt ut året, pluss noen dager avspasering/ulønna for at familiekabalen skal gå opp. Det hadde ikke vært rom for at noen av oss voksne kan dra på 5 dagers tur. En helg burde holde i massevis. 

Anonymkode: bfb60...67f

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forvirret23 skrev (5 timer siden):

Så alt er dekket, mat og annet som koster på turen? 

Og inntektstap for tre ubetalte fridager. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Example skrev (4 timer siden):

Eller er det bare det dere føler fordi dere er en kontrollerende gjeng som blir snurt om dere ikke får viljen deres? Kanskje han er en sånn som skyller på kona for å slippe? Kanskje det er god grunn til det fordi hun merker du og sikkert vennene dine også har en gjentagende kvinnnefiendtlig tone? 

Anonymkode: 1b484...21e

• Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg ville reagert likt med deg, ts! Det er jo bare å tenke seg for en baluba det ville blitt om det var motsatt - altså at dine venninner hadde planlagt og bestilt tur til deg uten å forhøre seg med mannen din! Tror nok mannen hadde blitt riiimelig sur da ja 😄

Anonymkode: 113d7...edc

Mannen min hadde bare syns det var hyggelig!

Anonymkode: 06fa6...a52

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tvertimot skrev (5 timer siden):

Vell, Red Light District er hva som drar hannkjønn på gutteturer dit først og fremst.

Kunst, kultur, sport og å se på blomster og klogger... Toppen av naivitet er å tenke at hannkjønn på guttetur, at de havner på et museum...

Klart det er ønske om å frese fra seg som er drivkraften for å reise dit, og da er å oppleve noe seksuelt det som topper slike turer mer enn noe annet. At noen er samboer, gift eller har kjøreste er intet hinder for å ville ha sex.

Jakt og fisketurer er en annen sak, da sier det seg selv at det ikke handler om et ønske om sex. Men altså, en Amsterdam-tur er ikke en slik tur. Nevne byen i et hvert rom der det er hannkjønn, er da Red Light District og strippebuler som blir tema og det som snakkes om...

Museer, kultur og kunst etc.... Tror du er sprø som tror det, stopp den naiviteten!!

Jeg sa ikke noe om blomster, klogger eller museer. Men det sier mye om gjengen her inne at det er snakk om reise til en kulturby for å dra på festival, men alt folk tenker på er horer. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min mann kan reise hvor han vil, men greit om de hadde hørt om datoen passet. 

Jeg og mannen har ofte planer og bestilte turer eller biletter, og vi reiser mye i jobben, så hadde vært greit med en liten sjekk. 

Anonymkode: 03c35...6ee

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden for en gigantisk falitterklæring dagens samliv er blitt. Virker som de fleste foretrekker samboerskap "uten binding" og muligheten til å kunne løsrive seg uten videre forpliktelser om man tilfeldigvis skulle føle for det. Litt av noen kjerneverdier vi har i dagens samfunn. Hva slags kjærlighetserklæring er det å stikke av fra kone og barn i 5 dager da? 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Fremmed fugl skrev (26 minutter siden):

Og inntektstap for tre ubetalte fridager. 

Hvis det ikke er en dag han allerede har fri eller kan jobbe inn, får han neppe ei halv ukes ubetalt ferie sånn uten videre. Men er det fram i tid og ikke all ferie/fri er lagt, eller jobben har planlagt felles fri i høstferie ol, kan det gå. Får håpe vennene har tenkt på at han må ha 2-3 dager (betalt) fri utover helg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Jeg sa ikke noe om blomster, klogger eller museer. Men det sier mye om gjengen her inne at det er snakk om reise til en kulturby for å dra på festival, men alt folk tenker på er horer. 

Engelske og Norske guttegjenger drar ikke til kulturbyen Amsterdam, men til "frihetens" Mekka. Sikkert sårt å tenke på hvis man kjenner byen som noe annet enn hva slike guttegjenger bruker byen til. Tråden fikk meg faktisk å huske en god tid tilbake når enn Nederlandsk kollega maset om at et gjeng "gutter" fra jobben skulle til Amsterdam. Ikke enn gang han hadde fokus på kultur og spennende mat fra tidligere kolonier, men hvordan den mest pripne skulle bli med til red light distrikt og selvfølgelig space cookies.

Dem kommer feste hardt, og dem kommer gå i red light district, alt annet er usannsynlig. Om en eller flere risikerer å kjøpe sex, det vet ingen av oss.

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs når turen er? 
Er den neste uke, om 6mnd eller 1 år? Dere rekker kanskje få tak i en barnevakt? Om ikke for alle 5 dager så kanskje 2 av dem, går ut i fra at de reiser i forbindelse med helg.

Jeg hadde vært glad på hans vegne.

Anonymkode: 3928c...2f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det hadde vært tryggest å snakke med deg før de kjøper billetter (dere kunne jo vært opptatt), men ikke noe å lage styr om. 

Anonymkode: b67fb...0ee

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...