Gjest Hoia Skrevet 11. februar 2024 #1 Skrevet 11. februar 2024 Det er så rart, men en venninne av meg sier at mannen hennes ønsker at hun skal ha veldig kort hår. Er ikke det veldig rart? Mange mener jo at det er mest feminint med langt eller halvlangt hår. Jeg tenker ikke noe over sånt, men jeg hadde virkelig stusset hvis en mann påpekte det!
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #2 Skrevet 11. februar 2024 Det er verre hvis alle ser like ut mener nå jeg 😄 Anonymkode: 580b5...b6a 8 2
Tobias001 Skrevet 11. februar 2024 #3 Skrevet 11. februar 2024 7 minutter siden, Hoia said: Det er så rart, men en venninne av meg sier at mannen hennes ønsker at hun skal ha veldig kort hår. Er ikke det veldig rart? Mange mener jo at det er mest feminint med langt eller halvlangt hår. Jeg tenker ikke noe over sånt, men jeg hadde virkelig stusset hvis en mann påpekte det! Tipper han er homofil 4 2
Gjest Hoia Skrevet 11. februar 2024 #4 Skrevet 11. februar 2024 Ja, det der er litt rart, faktisk. Går aktiv ut og uttrykker at håret til damen skal være kort.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #5 Skrevet 11. februar 2024 Er det veldig vanskelig å forstå at folk liker forskjellige ting? Og hadde gubben hennes vært homo, hadde han vel vært gift med en mann… Anonymkode: c5602...38c 13 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #6 Skrevet 11. februar 2024 Han er redd hu hu skal være for attraktiv og at han skal få konkuranse dette er på samme måte på kvinner som feiter opp mannen sin av samme årsak Anonymkode: c201e...ce5 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #7 Skrevet 11. februar 2024 Hoia skrev (11 minutter siden): Er ikke det veldig rart? Nei. Anonymkode: 1657f...d31 5 1
Gjest Hoia Skrevet 11. februar 2024 #8 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han er redd hu hu skal være for attraktiv og at han skal få konkuranse dette er på samme måte på kvinner som feiter opp mannen sin av samme årsak Anonymkode: c201e...ce5 Seriøse issues
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #9 Skrevet 11. februar 2024 Kanskje han synes hun er finest med kort? Det finnes kvinner som ser helt smashing ut med kort hår, og han er stolt av at han kapret akkurat henne. Anonymkode: 90e24...0db 10 1
Gjest Hoia Skrevet 11. februar 2024 #10 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kanskje han synes hun er finest med kort? Det finnes kvinner som ser helt smashing ut med kort hår, og han er stolt av at han kapret akkurat henne. Anonymkode: 90e24...0db Ja, helt klart. Bare så rart å ha så klare meninger på det.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #11 Skrevet 11. februar 2024 Hoia skrev (15 minutter siden): Det er så rart, men en venninne av meg sier at mannen hennes ønsker at hun skal ha veldig kort hår. Er ikke det veldig rart? Mange mener jo at det er mest feminint med langt eller halvlangt hår. Jeg tenker ikke noe over sånt, men jeg hadde virkelig stusset hvis en mann påpekte det! Tja, vi vanlige damer ser best ut med halvlangt hår, mens de virkelige vakre damene ser jo best ut med kort hår. Det fremhever fjeset, særlig øynene og kinnbena. Kanskje vennina di er smellvakker? Anonymkode: 8d317...dc4 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #12 Skrevet 11. februar 2024 Hoia skrev (1 minutt siden): Ja, helt klart. Bare så rart å ha så klare meninger på det. Nei. Det er mye mer rart med de som synes at alle kvinner alltid er finest med langt hår uansett. Anonymkode: 90e24...0db 4 3
Hareena Skrevet 11. februar 2024 #13 Skrevet 11. februar 2024 Han er vel lei av å finne lange hår overalt i huset? 3 4
Gjest Hoia Skrevet 11. februar 2024 #14 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tja, vi vanlige damer ser best ut med halvlangt hår, mens de virkelige vakre damene ser jo best ut med kort hår. Det fremhever fjeset, særlig øynene og kinnbena. Kanskje vennina di er smellvakker? Anonymkode: 8d317...dc4 Ja, det er utrolig fint med de som har kjempefint ansikt, og det har hun, men det er så rart å påpeke det, det er jo ingen tvil om at de fleste damer ser mer maskuline ut med kort hår.
Isambard Skrevet 11. februar 2024 #15 Skrevet 11. februar 2024 Det er ikke rart at han liker kort hår. Det gjør jeg også, på noen. Det er rart at han prøver å si hvordan hun skal ha håret. Tipper hun gjør nøyaktig som hun vil. 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #16 Skrevet 11. februar 2024 Hoia skrev (3 minutter siden): Ja, det er utrolig fint med de som har kjempefint ansikt, og det har hun, men det er så rart å påpeke det, det er jo ingen tvil om at de fleste damer ser mer maskuline ut med kort hår. Her blander du meninger og fakta. Anonymkode: 90e24...0db 8 4
Thyra Skrevet 11. februar 2024 #17 Skrevet 11. februar 2024 Hoia skrev (1 minutt siden): Ja, det er utrolig fint med de som har kjempefint ansikt, og det har hun, men det er så rart å påpeke det, det er jo ingen tvil om at de fleste damer ser mer maskuline ut med kort hår. Hva som er feminint og maskulint er jo mye kultur og mote. Det er ikke så mange tiår siden nesten alle kvinner hadde mer eller mindre kort hår. Ingen tenkte vel at Marilyn Monroe og Elizabeth Taylor ikke var feminine med kort hår. Og ingen ble tatt for å være lesbisk om de hadde kort hår på 80-tallet. Eller homo om du som mann syntes det så fint ut. I dag har "alle" langt hår, også mange godt voksne. Gjerne de over 70-80 som har kort hår. For noen tiår siden hadde yngre damer kort hår og de gamle hadde langt oppsatt hår. Noen menn kan jo ha preferanser for kort hår, ikke noe rarere enn å ha preferanse for langt, bare mindre vanlig. 4 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #18 Skrevet 11. februar 2024 Er ikke det minste rart. Er ikke alle damer som kler langt hår. Anonymkode: 2d531...2b3 6 1
Flintis Skrevet 11. februar 2024 #19 Skrevet 11. februar 2024 Kanskje han har en fetisj for kort hår? 1 1
Thyra Skrevet 11. februar 2024 #20 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Tja, vi vanlige damer ser best ut med halvlangt hår, mens de virkelige vakre damene ser jo best ut med kort hår. Det fremhever fjeset, særlig øynene og kinnbena. Kanskje vennina di er smellvakker? Anonymkode: 8d317...dc4 Ikke alle de vakreste ser best ut med kort hår, nei. Dette varierer veldig. Noen kler det utrolig godt, om de finner den rette korte frisyren. Men langt fra alle 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå