AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #1 Skrevet 11. februar 2024 Jeg har fremfall i bakte skjedevegg. Musklene er sterke og intakte, men elastisiteten i bakre skjedevegg har sviktet, så den skal sys sammen og musklene må festes på nytt i skjedeveggen. Det skal derfor ikke skjæres noe, kun sy sammen 5-6 cm innover. Har vært på samtale og fikk da beskjed om 4-6 uker sykmelding og det står på skrivet jeg fikk at jeg ikke skal løfte over 5-10 kg (har 3 barn hvor 2 er under 2 år, så det i seg selv at det blir krevende), ikke støvsuging, trening, sex eller gulvvask i den perioden. Ski i påsken utgår derfor… Det jeg lurer på er om noen med erfaring kan svare på om jeg kan sitte på snøskuter? Og hvordan er det med utvendig stimuli og orgasme når det kommer til sex? For etter fødsel ble jeg fortalt at utvendig stimuli var greit, men ikke penetrering, men dette blir jo noe annet. Skal snakke med kirurg også, men tenkte om noen har erfaring slik at jeg kanskje får mentalt forberedt meg og planlagt påsken. Anonymkode: 43491...208
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #2 Skrevet 11. februar 2024 Ellers veldig glad for erfaringer rundt samme inngrep. (Blære og livmor er også der det skal og musklene er som sagt sterke og intakte, kun at de må festes på nytt når skjedeveggen er sydd). Anonymkode: 43491...208 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå