AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #1 Skrevet 11. februar 2024 Hei. Jeg har 2 bekymringer innen flørting som har holdt meg tilbake over lengre tid. Jeg ønsker deres tanker om dette 1: Når en fremmed mann går bort til en dame for en prat anno 2024, så vil dama mest sannsynlig tenke "åh, han er bare ute etter sex". Denne urettferdige antagelsen gjør det ukomfortabelt for meg. Sure, hvis jeg prater med deg, så er det fordi jeg er interessert i deg. Men ikke for sex og ONS. Jeg ønsker å forhåpentligvis begynne den lange reisen som kan resultere i noe genuint og langvarig 2: Jeg er en veldig målorientert fyr, og liker ikke å kaste vekk tid. Det er svært viktig for meg å vite om dama er singel eller ikke asap. Hvordan kan man spørre om dette på en chill måte som ikke pusher folk vekk? Det er ikke bare sløsing med tid, men også upassende å flørte og henge rundt med noen som allerede er i et forhold Tanker og råd? Anonymkode: 15a60...e83
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #2 Skrevet 11. februar 2024 Om det bare hadde fantes apper hvor det kun finnes single kvinner som søker mann... Anonymkode: 5fce5...d45 3 5
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #3 Skrevet 11. februar 2024 1 og 2 samsvarer ikke. Du er interessert i meg som person, eller er du bare imteressert i meg som person, om muligheten for å utvikle det til noe seksuelt er der? Kvinner får spørsmål om vi er single hele tiden. På jobb, trening, matbutikken etc. det er ubehagelig! Hold deg til tinder! Der vil kvinner sjekkes opp Anonymkode: 858a5...3e2 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #4 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): 1 og 2 samsvarer ikke. Du er interessert i meg som person, eller er du bare imteressert i meg som person, om muligheten for å utvikle det til noe seksuelt er der? Kvinner får spørsmål om vi er single hele tiden. På jobb, trening, matbutikken etc. det er ubehagelig! Hold deg til tinder! Der vil kvinner sjekkes opp Anonymkode: 858a5...3e2 Nei Anonymkode: 15a60...e83
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #5 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei Anonymkode: 15a60...e83 Nei hva? Kanskje hold deg unna kvinner generelt, når du ikke vil høre på oss Anonymkode: 858a5...3e2 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #6 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Nei hva? Kanskje hold deg unna kvinner generelt, når du ikke vil høre på oss Anonymkode: 858a5...3e2 Må prøve. Kan ikke gi opp 😮 Anonymkode: 15a60...e83
Helene1982 Skrevet 11. februar 2024 #7 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hei. Jeg har 2 bekymringer innen flørting som har holdt meg tilbake over lengre tid. Jeg ønsker deres tanker om dette 1: Når en fremmed mann går bort til en dame for en prat anno 2024, så vil dama mest sannsynlig tenke "åh, han er bare ute etter sex". Denne urettferdige antagelsen gjør det ukomfortabelt for meg. Sure, hvis jeg prater med deg, så er det fordi jeg er interessert i deg. Men ikke for sex og ONS. Jeg ønsker å forhåpentligvis begynne den lange reisen som kan resultere i noe genuint og langvarig 2: Jeg er en veldig målorientert fyr, og liker ikke å kaste vekk tid. Det er svært viktig for meg å vite om dama er singel eller ikke asap. Hvordan kan man spørre om dette på en chill måte som ikke pusher folk vekk? Det er ikke bare sløsing med tid, men også upassende å flørte og henge rundt med noen som allerede er i et forhold Tanker og råd? Anonymkode: 15a60...e83 1. I punkt en sier du at du synes det er ubehagelig for deg at DU tenker at hun tenker at du bare er interessert i sex. Svaret på det, er at du må snakke med henne for å finne ut om det stemmer eller ikke. Det at du i utgangspunktet er ukomfortabel vil ikke være positivt for samtalen deres. Du burde gå inn i en samtale for å lytte og snakke med denne personen, og er du ikke interessert i bare sex, vil hun se det, og du vil kunne vise at du ønsker å bli genuint kjent med noen. 2. For å finne en partner som passer deg, må du investere tid. Det finnes mange chille måter å finne ut om noen er single på, men alle krever at du må ta deg tid til å bli litt kjent først. Du har ikke så dårlig tid, og om hun har kjæreste, vil hun som regel fortelle deg dette ganske raskt når dere prater sammen. "Kjæresten min og jeg ...." 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #8 Skrevet 11. februar 2024 Du burde prøve en app som heter Tinder, den er som skapt for deg 😏 Anonymkode: 8da84...d78 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #9 Skrevet 11. februar 2024 Helene1982 skrev (3 minutter siden): 1. I punkt en sier du at du synes det er ubehagelig for deg at DU tenker at hun tenker at du bare er interessert i sex. Svaret på det, er at du må snakke med henne for å finne ut om det stemmer eller ikke. Det at du i utgangspunktet er ukomfortabel vil ikke være positivt for samtalen deres. Du burde gå inn i en samtale for å lytte og snakke med denne personen, og er du ikke interessert i bare sex, vil hun se det, og du vil kunne vise at du ønsker å bli genuint kjent med noen. 2. For å finne en partner som passer deg, må du investere tid. Det finnes mange chille måter å finne ut om noen er single på, men alle krever at du må ta deg tid til å bli litt kjent først. Du har ikke så dårlig tid, og om hun har kjæreste, vil hun som regel fortelle deg dette ganske raskt når dere prater sammen. "Kjæresten min og jeg ...." Bra svar. Jeg er enig i det du sier om å investere tid.....men det må skje etter at jeg vet om hun er singel. Ellers blir det jo bare sløsing med tid og emosjonell investering 😮 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du burde prøve en app som heter Tinder, den er som skapt for deg 😏 Anonymkode: 8da84...d78 Tenker å prøve begge fronter: den digitale og den menneskelige haha : D Anonymkode: 15a60...e83
Helene1982 Skrevet 11. februar 2024 #10 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bra svar. Jeg er enig i det du sier om å investere tid.....men det må skje etter at jeg vet om hun er singel. Ellers blir det jo bare sløsing med tid og emosjonell investering 😮 Tenker å prøve begge fronter: den digitale og den menneskelige haha : D Anonymkode: 15a60...e83 Jeg tenker at det er en fin ting å ha samtaler med fremmede som ikke nødvendigvis skal bli din livspartner. Om en mann kommer bort til meg, og sier: "Ja nå var det glatt" sier ikke jeg: JEG ER I ET FORHOLD, men om vi har en 5-10 min samtale, og han begynner å flørte, vil jeg si: "kjæresten og jeg… " Slik at om han bare vil ha en hyggelig samtale om været, er det hyggelig for meg også, men om han er ute etter en date, har jeg kun sløst bort 5 minutter av vår tid. Jeg ser ikke på det som en emosjonell investering å ha en samtale med en fremmed, og jeg forstår ikke helt hvorfor du har sånn hastverk. Jeg tror ikke kvaliteten på samtalene dine blir gode, om du kun lurer på om hun er singel før du vil bli kjent med henne som menneske, eller ha et hyggelig øyeblikk blant ukjente. 4
Sparkling_Pink Skrevet 11. februar 2024 #11 Skrevet 11. februar 2024 En av de mest tiltrekkende jeg flørtet med i fjor var en som inne i en etablert samtale stilte spørsmål av typen: hva slags kontakter ser du etter for tida? Hva drømmer du om? Hva er du åpen for å utforske? Hvordan egenskaper ser du etter? Jeg tenker det også kan være et fint fokus å se på alle mennesker som et potensielt nettverk. Der kortvarige samtaler om deres liv og ditt liv vil kunne være hyggelig og effektivt. Se forbi dine mål, ved å vise respekt for alle. Det vil i mange tilfeller være gode muligheter til deg å si at du håper å finne ei hvor det er "genuint og langvarig". Om en fyr er for fokusert på om jeg ser singel eller ikke, går han muligens glipp av meg. Jeg har det med å innlede med en av gangen, og det tar noen ganger måneder før noe har gått bra eller har gått over. En som viser respekt for at det i mitt liv er lange perioder hvor jeg verken er singel eller i forhold, altså utilgjengelig, vil kunne tilby kontaktinfo og invitere meg til flørt ved anledning. Jeg heller mest i monogam retning. En annen ting er at det finnes damer som er åpen for flere forhold både romantisk og seksuelt, så om de er single er ikke nødvendigvis den nyttige informasjonen du tror det er. 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #12 Skrevet 11. februar 2024 Helene1982 skrev (7 minutter siden): "Ja nå var det glatt" sier ikke jeg: JEG ER I ET FORHOLD 🤣 Anonymkode: 15a60...e83 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #13 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Hei. Jeg har 2 bekymringer innen flørting som har holdt meg tilbake over lengre tid. Jeg ønsker deres tanker om dette 1: Når en fremmed mann går bort til en dame for en prat anno 2024, så vil dama mest sannsynlig tenke "åh, han er bare ute etter sex". Denne urettferdige antagelsen gjør det ukomfortabelt for meg. Sure, hvis jeg prater med deg, så er det fordi jeg er interessert i deg. Men ikke for sex og ONS. Jeg ønsker å forhåpentligvis begynne den lange reisen som kan resultere i noe genuint og langvarig 2: Jeg er en veldig målorientert fyr, og liker ikke å kaste vekk tid. Det er svært viktig for meg å vite om dama er singel eller ikke asap. Hvordan kan man spørre om dette på en chill måte som ikke pusher folk vekk? Det er ikke bare sløsing med tid, men også upassende å flørte og henge rundt med noen som allerede er i et forhold Tanker og råd? Anonymkode: 15a60...e83 1. Når en mann kommer bort til meg tar det to sek å vite pm du bsre er ute etter sex eller ikke. Førstnevnte har som regel velfig ufin oppførsel. Så nei jeg tenker ikke at alle menn som kommer bort til meg for å ta en prat er lun ute etter sex. Det kommer an på hvordan du innleder denne samtalen. En respekfull måte, kan være å påpeke at du ikke har sert meh der før, eller påpeke at du er ny selv på stedet og vil vite mer om plassen. Da får jeg mulighet til å invitere deg til bordet og snakke litt om det pg evnt la samtalen flyte eller dø ut. Jeg blir uansett ikke med deg hjem første kvelden. Men er det hyggelig, så gir je deg gjerne nr mitt om du spør iht, det har vært en hyggelig kveld kan jeg få nr ditt så vi kan møtes igjen. (Hvis jeg er singel) 2. Jeg er i forhold og vil altid avklare det naturlig inn i en samtale med deg at jeg er optatt. Anonymkode: a4bbe...f18 2
Gjest Hoia Skrevet 11. februar 2024 #14 Skrevet 11. februar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei. Jeg har 2 bekymringer innen flørting som har holdt meg tilbake over lengre tid. Jeg ønsker deres tanker om dette 1: Når en fremmed mann går bort til en dame for en prat anno 2024, så vil dama mest sannsynlig tenke "åh, han er bare ute etter sex". Denne urettferdige antagelsen gjør det ukomfortabelt for meg. Sure, hvis jeg prater med deg, så er det fordi jeg er interessert i deg. Men ikke for sex og ONS. Jeg ønsker å forhåpentligvis begynne den lange reisen som kan resultere i noe genuint og langvarig 2: Jeg er en veldig målorientert fyr, og liker ikke å kaste vekk tid. Det er svært viktig for meg å vite om dama er singel eller ikke asap. Hvordan kan man spørre om dette på en chill måte som ikke pusher folk vekk? Det er ikke bare sløsing med tid, men også upassende å flørte og henge rundt med noen som allerede er i et forhold Tanker og råd? Anonymkode: 15a60...e83 Det er en litt rar problemstilling. Det at du tenker at vedkommende kun er ute etter sex, er jo litt rart. Hvilken bakgrunn har du? De fleste som spør noen direkte, henger jo ikke rundt noen som har forhold. En kommer alltid i snakk med folk,,en spør jo ikke direkte med en gang. For noen er det veldig greit å passere nettet. Vanlige folk henger ikke ved folk de ikke har kjemi med. Litt lite sammenhengende resonnement. Endret 11. februar 2024 av Hoia
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #15 Skrevet 11. februar 2024 Syns det å få vite om sivilstatus i en naturlig samtale er lurt, er singel men om noen kommer å spørr om jeg er det før jeg vet hva jeg syns om dem og det spørsmålet mulig betyr interesse, kan det hende jeg sier noe vagt som lener mot nei, uten å si nei for vil ikke lyve på meg forhold. Få det til å høres ut som det er noen det er uavklart med, så jeg er emosjonellt utilgjengelig. Men, da er de jo heller ikke interisert. Men kanskje de kunne blitt med større inntrykk først? Anonymkode: 5344e...9f0
Gjest Hoia Skrevet 11. februar 2024 #16 Skrevet 11. februar 2024 (endret) Nå er det veldig lenge siden jeg har sett folk på tilfeldige steder som jeg har hatt lyst til å sjekke opp, men hadde jeg virkelig sett noen jeg likte, hadde jeg sørget for å komme i prat, single folk. Det å tenke så langt som sex, hadde ikke falt meg inn. Virker litt skrudd. Endret 11. februar 2024 av Hoia
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #17 Skrevet 11. februar 2024 Hoia skrev (51 minutter siden): Hvilken bakgrunn har du? Min bakgrunn? Anonymkode: 15a60...e83
Gjest Hoia Skrevet 11. februar 2024 #18 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Min bakgrunn? Anonymkode: 15a60...e83 Jeg bommet litt her, det virket som om du tenkte at noen bare var ute etter sex, men så nå at det ikke betydde det. Det virket som om du da hadde litt sårbar bakgrunn, men jeg blingset bare.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #19 Skrevet 11. februar 2024 Hoia skrev (2 minutter siden): Jeg bommet litt her, det virket som om du tenkte at noen bare var ute etter sex, men så nå at det ikke betydde det. Det virket som om du da hadde litt sårbar bakgrunn, men jeg blingset bare. Det er mer korrekt å si at jeg er redd for at dama skal tro at jeg bare er ute etter sex. Det er noe helt annet Anonymkode: 15a60...e83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå