AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #1 Skrevet 11. februar 2024 Hvert år når det er morsdag må jeg mase for at mannen skal ringe sin mor. De har ett godt forhold. Må dere mase? Anonymkode: 0dbb0...322
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #2 Skrevet 11. februar 2024 Hvorfor må du mase om det? Er ikke mannen din en voksen? Tror du svigermor blir så såret at hun begår selvmord? Anonymkode: cf245...7d5 9 4
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #3 Skrevet 11. februar 2024 Min mann er voksen. Han ringer om han ønsker, ringer ikke om ha ikke ønsker. Anonymkode: d1329...13d 6 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #4 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Hvorfor må du mase om det? Er ikke mannen din en voksen? Tror du svigermor blir så såret at hun begår selvmord? Anonymkode: cf245...7d5 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Min mann er voksen. Han ringer om han ønsker, ringer ikke om ha ikke ønsker. Anonymkode: d1329...13d Han ønsker å gratulere mora, si. Men han glemmer det og derfor må jeg minne han på det. Anonymkode: 0dbb0...322
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #5 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han ønsker å gratulere mora, si. Men han glemmer det og derfor må jeg minne han på det. Anonymkode: 0dbb0...322 Hans problem? Anonymkode: 9badc...8e8 7 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #6 Skrevet 11. februar 2024 Da ber du han legge det inn som en alarm på mobilen hans slik at han husker det uten din hjelp 😊 om han glemmer å ringe er det jo strengt tatt ikke krise og uansett hans krise ikke din Anonymkode: d6098...620 10 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #7 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvert år når det er morsdag må jeg mase for at mannen skal ringe sin mor. De har ett godt forhold. Må dere mase? Anonymkode: 0dbb0...322 Det gjorde samboeren min de første par årene også. Så skjønte hun Etterhvert at det er ikke alle som bryr seg om morsdag osv. Slutt og mas. Anonymkode: 88509...be2 4 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #8 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hans problem? Anonymkode: 9badc...8e8 Trist om mora hans, tror sønnen ikke bryr seg, da. Anonymkode: 0dbb0...322
~white lady~ Skrevet 11. februar 2024 #9 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han ønsker å gratulere mora, si. Men han glemmer det og derfor må jeg minne han på det. Anonymkode: 0dbb0...322 Nei det må du ikke. Han får legge det inn i kalenderen om han ikke klarer å huske det selv. 4 1 1
Gjest theTitanic Skrevet 11. februar 2024 #10 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han ønsker å gratulere mora, si. Men han glemmer det og derfor må jeg minne han på det. Anonymkode: 0dbb0...322 Er han 10 år? Så glemmer han det da og får muligheten til å føle på det. Eller ikke. Bryr han seg ikke så kan det vel være det samme med hele morsdagen. Hans mor er vel en som vet hvem hun har med å gjøre. Menn er ikke så opptatt av merkedager
Gjest theTitanic Skrevet 11. februar 2024 #11 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Trist om mora hans, tror sønnen ikke bryr seg, da. Anonymkode: 0dbb0...322 Det gjør han jo ikke....
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #12 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Trist om mora hans, tror sønnen ikke bryr seg, da. Anonymkode: 0dbb0...322 Han gjør jo ikke det. Han husker det han bryr seg om Anonymkode: 9badc...8e8 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #13 Skrevet 11. februar 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Trist om mora hans, tror sønnen ikke bryr seg, da. Anonymkode: 0dbb0...322 Han bryr seg vel akkurat like mye (lite) om han glemmer det, eller bare gjør det fordi du passer på at han gjør det. Å passe på ektefeller på samme måte som barn, så usexy. Anonymkode: cf245...7d5 1
Traktor Skrevet 11. februar 2024 #14 Skrevet 11. februar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor må du mase om det? Er ikke mannen din en voksen? Tror du svigermor blir så såret at hun begår selvmord? Anonymkode: cf245...7d5 Det er vel mye man gjør for hverandre her i livet, uten at konsekvensen av at man ikke gjør det er at noen tar selvmord? Endret 11. februar 2024 av Traktor
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #15 Skrevet 11. februar 2024 Jeg vet ikke om mannen min har kontaktet moren sin i dag. Det er hans sak, og jeg bryr meg ikke. Tror han liker at jeg ikke bryr meg med det 😋 Anonymkode: b62f3...da6 5
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #16 Skrevet 11. februar 2024 Bare en konstruert dag så butikkene kan tjene penger, feirer ikke morsdag. Anonymkode: 5bbe2...90b 6
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #17 Skrevet 11. februar 2024 1 minutt siden, Traktor said: Det er vel mye man gjør for hverandre her i livet, selv om konsekvensen, dersom man ikke gjør det, ikke er at noen tar selvmord? Jada, vet det. I mange år så trodde barna at julenissen hadde tatt en bit av pepperkaken vi la frem lillejulaften. Kullisearbeid Men jeg er mindre vant til å lure voksne på samme måte. Svigermor trenger nok ikke at TS jobber i kulissene. Anonymkode: cf245...7d5
tvertimot Skrevet 11. februar 2024 #18 Skrevet 11. februar 2024 (endret) Så slutte umiddelbart med det, hvorfor skal du mase på han for at han skal ringe henne den dagen? Jeg hadde bedt deg holde kjeft og passe egne saker. Har de et greit forhold så trenger absolutt ikke du å blande deg inn i det... Morsdag er en betydningsløs kommersiell jippo, er mest for å fremme salg at diverse bransjer har fokus på dagen. Hvorfor skal du plage din mann med å skulle bidra til den galskapen? Nå må du ta deg sammen og ikke lage styr av idioti, dette burde være en ikke sak, slutte å skape deg slik du åpenbart gjør år etter år. Kjempe heller for at de kommersielle jippo-dagene skal få en ende, det er flere kommersielle dager, alle meningsløse påfunn!! At du ikke har tatt hintet andre år, samt trolig ei heller i år, frem mot neste år så tenke gjennom om du skal ta en så meningsløs kamp for noe som ikke betyr en dritt. Endret 11. februar 2024 av tvertimot 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #19 Skrevet 11. februar 2024 tvertimot skrev (1 time siden): Så slutte umiddelbart med det, hvorfor skal du mase på han for at han skal ringe henne den dagen? Jeg hadde bedt deg holde kjeft og passe egne saker. Har de et greit forhold så trenger absolutt ikke du å blande deg inn i det... Morsdag er en betydningsløs kommersiell jippo, er mest for å fremme salg at diverse bransjer har fokus på dagen. Hvorfor skal du plage din mann med å skulle bidra til den galskapen? Nå må du ta deg sammen og ikke lage styr av idioti, dette burde være en ikke sak, slutte å skape deg slik du åpenbart gjør år etter år. Kjempe heller for at de kommersielle jippo-dagene skal få en ende, det er flere kommersielle dager, alle meningsløse påfunn!! At du ikke har tatt hintet andre år, samt trolig ei heller i år, frem mot neste år så tenke gjennom om du skal ta en så meningsløs kamp for noe som ikke betyr en dritt. Han er glad for at jeg minner ham på det. Og hadde jeg hatt en mann som ba meg holde kjeft og passe mine egne saker, hadde jeg kasta han ut. Anonymkode: 0dbb0...322
tvertimot Skrevet 11. februar 2024 #20 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Han er glad for at jeg minner ham på det. Og hadde jeg hatt en mann som ba meg holde kjeft og passe mine egne saker, hadde jeg kasta han ut. Anonymkode: 0dbb0...322 Irriterende damer er ikke av interesse å flytte sammen med, så du ender nok aldri under samme tak som en som sier ifra, du er selektert bort før det kommer så langt at man vurderer å flytte sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå