AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #1 Skrevet 11. februar 2024 Hei, partneren min er inn og ut av DPS og har vært innlagt hos det offentlige. Men vi ønsker nå å betale for at han skal få den hjelpen han trenger, koste hva det koste. Han er alvorlig deprimert og sykehuset har satt bipolar lidelse, men det kjenner jeg meg ikke igjen i, når jeg leser om schizofreni høres det mer riktig ut, uten at jeg er helsepersonell. Derfor ønsker vi også at han skal komme til behandling en annen plass som kanskje kan se på dette også. Men først og fremst for alkoholisme og hallusinerte sopp. Anonymkode: b9ed4...985
nyjenta Skrevet 11. februar 2024 #2 Skrevet 11. februar 2024 (endret) Kan du ikke spørre på dps da? Endret 11. februar 2024 av nyjenta
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #3 Skrevet 11. februar 2024 nyjenta skrev (Akkurat nå): Kan du ikke spørre på dps da? Ønsker jo å høre noen med erfaring/tips og ikke bare noe fra en liste. Anonymkode: b9ed4...985
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #4 Skrevet 11. februar 2024 Her kan jeg sterkt anbefale Bolkesjø. Etter den nye rusformen må man betale alt selv om man ikke sogner til det stedet. Men ja,anbefaler dette stedet på det sterkeste. Anonymkode: 00bd6...348
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #5 Skrevet 11. februar 2024 Jeg har vært innlagt i det offentlige og har nå vært rusfri i 7 år. Det går på motivasjon, endringsvillighet og evnen til å stå i ubehag over lang tid. Trenger ikke reise utenlands for det. Anonymkode: d2808...575 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #6 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har vært innlagt i det offentlige og har nå vært rusfri i 7 år. Det går på motivasjon, endringsvillighet og evnen til å stå i ubehag over lang tid. Trenger ikke reise utenlands for det. Anonymkode: d2808...575 Noen ganger trenger man og komme seg vekk fra byen og miljøet de vanket i,og helst flytte fra den byen og starte helt på nytt. Miljøet gir faen,og står omtrent og venter på deg til du er ferdig på rehab,for så og dra deg inn i miljøet igjen. Ingen som har sagt at d må være utenlands. Anonymkode: 00bd6...348
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #7 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Noen ganger trenger man og komme seg vekk fra byen og miljøet de vanket i,og helst flytte fra den byen og starte helt på nytt. Miljøet gir faen,og står omtrent og venter på deg til du er ferdig på rehab,for så og dra deg inn i miljøet igjen. Ingen som har sagt at d må være utenlands. Anonymkode: 00bd6...348 Man må finne kreftene til å stå imot det gamle miljøet, sier ikke at det er lett, men det er mulig hvis du er fast bestemt på å forbli rusfri. Anonymkode: d2808...575
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #8 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Man må finne kreftene til å stå imot det gamle miljøet, sier ikke at det er lett, men det er mulig hvis du er fast bestemt på å forbli rusfri. Anonymkode: d2808...575 Men hvorfor gjør det vanskeligere for seg selv om man ikke må? Noen MÅ faktisk flytte et annet sted..situasjonen er ikke lik for alle. Rus finnes over alt,så en indre kamp vil der alltid være. Det er ikke svart hvitt Anonymkode: 00bd6...348
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #9 Skrevet 11. februar 2024 Dra til Thailand, California eller noe sånt? Eller få operert inn antabus og sånn heroin-blokker. Anonymkode: 8e45b...232
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå