Ibenholt Skrevet 31. januar 2006 #1 Skrevet 31. januar 2006 (endret) Noen som kan hjelpe meg? Endret 1. februar 2006 av Lanalia
Gjest Jalileh Skrevet 1. februar 2006 #2 Skrevet 1. februar 2006 Kerastases Nutritive eller Redken All Soft?
Gjest Gjesta Skrevet 1. februar 2006 #3 Skrevet 1. februar 2006 Trenger du fuktighetsshampo hvis du sliter med at håret blir fett, da? De aller fleste vil nok ha en tendens til det, men prøv Clear Moisture fra Redken, eller hårbad nr 1 fra Kerastase Nutritive.
Gjest Fruktfat Skrevet 1. februar 2006 #4 Skrevet 1. februar 2006 shampo til hodebunnen (for fet hodebunn, altså) balsam til håret (tørt hår) balsam skal ikke i hele håret, men det som slenger når du rister på hodet.
Ibenholt Skrevet 1. februar 2006 Forfatter #5 Skrevet 1. februar 2006 (endret) Tusen takk for svar folkens Jeg var til en Kerastase-frisør i dag. Hun fikk se på hodebunnen min, og sa at den så fin ut. For en stund siden klødde jeg fælt og fikk litt tørr hodebunn. Så brukte jeg Fungoral en stund, og nå er det tørre borte, så nå klør det bare litt av og til. Jeg har det man kaller "fint" hår, altså tynne hårstrå, ganske glatt og moderat hårmengd. Jeg spurte frisøren om hva hun trodde jeg trengte, og fortalte at jeg hadde sett meg ut Kerastase Dermo Calm sjampoen. Hun sa at hun trodde ikke jeg trengte denne, da jeg ikke hadde problem med flass og lignende, og anbefalte meg å prøve Kerastase Nutritive 2. Så, noen av dere som har prøvd den? Jeg håper jeg kan bruke denne, selv om det klør littegrann i hodebunnen. Endret 1. februar 2006 av Lanalia
LindaL Skrevet 1. februar 2006 #6 Skrevet 1. februar 2006 hvis du har fint hår,må du for all del ikke bruke nr 2 i kerastase,,hvis hodebunnen din er fin nå så ville jeg faktisk brukt en volum shampo og en god balsam i tuppene,hilsen frisør...
Ibenholt Skrevet 1. februar 2006 Forfatter #7 Skrevet 1. februar 2006 (endret) Åh, ok. Ja, eller..fint og fint, normalt kanskje? Det er ikke tynt eller noe, men har lite fall. Hvilken volumsjampo ville du anbefale da, LindaL? Tusen takk for svar Men, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre jeg. Skal jeg høre på frisøren jeg var med i dag? siden hun fikk se på meg, og se hva slags hår jeg har og sånn? Jeg har prøvd så veldig mye, og vet egentlig ikke hva som fungerer på mitt hår. Vet bare at jeg har normalt hår, og at det lett kan bli litt livløst dagen etter vask. Og så kan det hende jeg reagerer litt på veeldig parfymerte hårprodukter. Jeg har prøvd Vichy også, for sensitiv hodebunn..men merket ingen forskjell egentlig. Endret 1. februar 2006 av Lanalia
LilleMy28 Skrevet 1. februar 2006 #8 Skrevet 1. februar 2006 Sliter selv med tørre tupper og fet hodebunn, men Tigi Self-absorbed mega vitamin shampoo og balsam er helt perfekt for mitt hår iallefall. Har ikke hatt fet hodebunn siden jeg begynte å bruke den (for en mnd siden). Vasker håret ca. 3-4 ganger i uken og det er likevel ikke fett, men mykt og godt..... Og den lukter fantastisk!
Gjest Fruktfat Skrevet 1. februar 2006 #9 Skrevet 1. februar 2006 hvis du har fint hår,må du for all del ikke bruke nr 2 i kerastase,,hvis hodebunnen din er fin nå så ville jeg faktisk brukt en volum shampo og en god balsam i tuppene,hilsen frisør... ← :enig_anim: den kan bli for tung for håret ditt. prøv 1 først. og det gjør ikke noe å bruke en shampo for sensitiv hodebunn, litt av poenget er at det er en mild shampo.
Gjest Gjest_Ella_* Skrevet 5. februar 2006 #10 Skrevet 5. februar 2006 Tigi Bedhead "Moisture Maniac" shampoo og balsam er veldig bra! Var plaget med tørt hår før, men nå er det mykt g herlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå