Gå til innhold

Avføring inni toalettet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overtok ny leilighet i høst. Hver gang jeg skal vaske toalettet inni den ringen blir kluten full i avføring.. (Se bilde for hvor i toalettet jeg mener..) Vasker og vasker inni der, helt til jeg tror det er rent. Men så kommer det mer neste gang jeg skal vaske. Har aldri opplevd dette i de andre toalettene i de andre leilighetene jeg har hatt med den samme samboeren. Blir helt rådvill.. Toalettet ser helt rent ut, og vannet som spyles ned ser også rent ut. Men med en gang jeg begynner å vaske inni der blir kluten skitten av avføring.. Noen som har opplevd dette før? 

Screenshot_20240211_142537_Chrome.jpg

Anonymkode: 206da...297

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan i alle verden skal avføring i havne der? Det er vel humus?

Anonymkode: d208e...29d

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Klut? 🤮

Anonymkode: 87f55...949

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Biofilm

Anonymkode: a1204...66b

• Liker 1
Skrevet

Er proselenet skadet ? Noen toaletter med dårlig kina kavalitet slites rett å slett ut. Bytt toalett, koster ikke så mye for et med greit kvalitet. Må ikke ha rørleger, men noen handy hjelpere.

Anonymkode: 245a0...d21

Skrevet

Det finnes toalett uten den kanten, de er grei å holde rene.

Skrevet

Er det avføring eller talg og såperester?

Bruk dokost og skikkelig wc rens. 

Anonymkode: b4509...df8

Skrevet

Bare en tanke; har du sjekket hvordan det ser ut oppi sisterna? Der kan det samle seg mye brunt slagg som kan komme ned når en spyler. Litt forsiktig rubbing oppi der, evt litt klorin eller sånn oppvaskpulver eller oppvask-"firkant" som kan ligge og løse seg opp noen timer etterpå? Spyle noen ganger før det slipper taket, eller bytte do.  :) 

Anonymkode: 73df5...c63

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er da ikke avføring!

Vannkvaliteten her er sånn at vannet gir brun avleiring i sisternen. Hvis vi har vært bortreist i mange uker kommer det også brune avleiringer i bunnen av toalettskålen der vannet har stått stille. På toalett med skyllekant fester disse partiklene seg langs kanten. 

Anonymkode: 3933a...939

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er ikke avføring. 
Noem toalettbørster har en liten børste på siden som går oppunder der. Det tar belegget greit 

Anonymkode: ad88a...604

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...