Ibenholt Skrevet 31. januar 2006 #1 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Jeg har nødt til å kjøpe meg en ny rensesjampo slik jeg kan få bort alle produktrester, silikoner og annen skitt som samler seg i løpet av en uke. Jeg har til nå brukt KMS Daily Fixx Clarifying shampoo og Daily Fixx Clarifying treatment. Dette er en sånn dobbel rens for håret, som etterlater det helt rent. Man kjenner at håret er rent fordi det blir stivt etterpå. Jeg er fornøyd med disse produktene, det er bare så irriterende at jeg må gjøre det i to operasjoner. Så jeg lurte på om noen hadde et tips til en god frisørsjampo som har samme nytten, og som renser håret godt, bare at det holder å gjøres en gang? om dere skjønner hva jeg mener? Endret 1. februar 2006 av Lanalia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 31. januar 2006 #2 Del Skrevet 31. januar 2006 Den beste jeg vet om er en billig-shampoo i fra Herbal Essenses (eller hur det enn skrives). Den grønne shampooen altså. Fungerer like godt som en frisørshampoo, hvis ikke bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 31. januar 2006 #3 Del Skrevet 31. januar 2006 Jeg bruker den hvite fra Redken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salt Skrevet 1. februar 2006 #4 Del Skrevet 1. februar 2006 Den fra Biotherm er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. februar 2006 #5 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Jeg bruker den grønne fra Herbal Essences. *redigert pga. gikk litt fort i svingene* Endret 1. februar 2006 av Elphaba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 1. februar 2006 #6 Del Skrevet 1. februar 2006 Den beste jeg vet om er en billig-shampoo i fra Herbal Essenses (eller hur det enn skrives). Den grønne shampooen altså. Fungerer like godt som en frisørshampoo, hvis ikke bedre. ← Hvor kjøper du den? Jeg har jaktet på land og strand, men finner den ingen steder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 1. februar 2006 #7 Del Skrevet 1. februar 2006 Hvor kjøper du den? Jeg har jaktet på land og strand, men finner den ingen steder. ← Coop Obs har den iallfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ibenholt Skrevet 1. februar 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 1. februar 2006 Snilt av dere å svare så raskt! Jeg bruker dessverre ikke sjampoer man får kjøpt i dagligvarebutikken, da disse har en tendens til å irritere hodebunnen min. Men når jeg mener rensesjampo, så mener jeg ikke vanlig hårsjampo, jeg mener en sånn man helst ikke bruker mer en en gang i uken. Fungerer som en slags rensekur for håret. Jeg tror ikke den grønne fructisen har den effekten? Det er vel mer som en vanlig hverdagssjampo? Men tusen takk for svar likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 1. februar 2006 #9 Del Skrevet 1. februar 2006 Coop Obs har den iallfall ← Der har jeg også vært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 1. februar 2006 #10 Del Skrevet 1. februar 2006 Du får ta en svipptur til Trheim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 1. februar 2006 #11 Del Skrevet 1. februar 2006 Jeg bruker den hvite fra Redken. ← :enig_anim: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. februar 2006 #12 Del Skrevet 1. februar 2006 Snilt av dere å svare så raskt! Jeg bruker dessverre ikke sjampoer man får kjøpt i dagligvarebutikken, da disse har en tendens til å irritere hodebunnen min. Men når jeg mener rensesjampo, så mener jeg ikke vanlig hårsjampo, jeg mener en sånn man helst ikke bruker mer en en gang i uken. Fungerer som en slags rensekur for håret. Jeg tror ikke den grønne fructisen har den effekten? Det er vel mer som en vanlig hverdagssjampo? Men tusen takk for svar likevel! ← Den grønne Herbal Essences-shampoen er i hvertfall en ren renseshampo, og er merket med "purifying". Jeg digger den! Håret blir skikkelig rent og fint etterpå, og den irriterer ikke hodebunnen hvis man bruker den en gang pr. uke. Jeg kjøper på Eurospar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 1. februar 2006 #13 Del Skrevet 1. februar 2006 Hvor kjøper du den? Jeg har jaktet på land og strand, men finner den ingen steder. ← Kiwi og Meny blandt annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 1. februar 2006 #14 Del Skrevet 1. februar 2006 Jeg har nødt til å kjøpe meg en ny rensesjampo slik jeg kan få bort alle produktrester, silikoner og annen skitt som samler seg i løpet av en uke. Jeg har til nå brukt KMS Daily Fixx Clarifying shampoo og Daily Fixx Clarifying treatment. Dette er en sånn dobbel rens for håret, som etterlater det helt rent. Man kjenner at håret er rent fordi det blir stivt etterpå. Jeg er fornøyd med disse produktene, det er bare så irriterende at jeg må gjøre det i to operasjoner. Så jeg lurte på om noen hadde et tips til en god frisørsjampo som har samme nytten, og som renser håret godt, bare at det holder å gjøres en gang? om dere skjønner hva jeg mener? ← Tror du tenker på noe sånt som System Professional Deep Cleanser. Den skal fjerne produktrester, pluss at den ikke tar knekken på min hodebunn, ihvertfall. Ganske liten flaske, men bruker den ikke mer enn 1-2 ganger i måneden, heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå