Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2006 #1 Skrevet 31. januar 2006 Vet noen om et p-pillemerke som man ikke legger på seg av? Hvordan er det med minipiller? Fins det p-piller som man ikke legger på seg av og som samtidig hjelper mot kviser...?
hecuba Skrevet 31. januar 2006 #2 Skrevet 31. januar 2006 Man legger vel egentlig ikke på seg av bare å ta pillene, man må nok endre litt i matveien også. Men antar at hormoner i p-piller(østrogen) kan øke matlysten litt og kanskje holde mer på fettet... Mini-piller og cerazette er vel fri fra østogen. Yasmin er vel også kjent for å ikke gi vektøkning selv om de inneholder østrogen. Kviser er noe man ofte må regne med ettersom kroppen kan reagere på hormonforandringer. Men hos de fleste stabiliserer dette seg. Diane skal jo hjelpe mot kviser, men hvordan de påvirker vekten, er jeg ikke sikker på. Personlig er jeg fornøyd med yasmin. Har mindre kviser og problemer med vekt nå enn da jeg brukte diane. Var jeg deg, ville jeg tatt kontakt med legen/gynekologen din og spurt litt. Ellers er det ikke uvanlig å prøve et par slag før man finner den typen man trives best med.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå