AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #1 Skrevet 11. februar 2024 Jeg har skjønt at flere og flere bruker stayups og strømper med holder som alternativ til tynne strømpebukser. Jeg så senest i går ei på et 30-års dag som hadde stayups på. Selv har jeg aldri brukt slike strømper og lurer derfor på erfaringer. Og når foretrekker dere strømper foran strømpebukser? Anonymkode: ac578...ca9
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #2 Skrevet 17. februar 2024 Ikke helt svaret du ser etter, da jeg ikke bruker nylon strømpebukser, men strømpebukser i ull bruker jeg bare når det er veldig kaldt. Synes strømpebukser er litt styrete. Bruker heller strømper til lårene. Anonymkode: 82fb6...742
skreppamedleppa Skrevet 17. februar 2024 #3 Skrevet 17. februar 2024 Jeg går bare i strømpebukser. Større utvalg, mindre kalt, mer komfortabelt etc. Det er vel smak og behag som alt annet vil jeg tro men jeg kommer ikke til å bytte ut strømpebukse med noe jeg selv synes er et mye mindre praktisk alternativ. 3
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #4 Skrevet 18. februar 2024 skreppamedleppa skrev (21 timer siden): Jeg går bare i strømpebukser. Større utvalg, mindre kalt, mer komfortabelt etc. Det er vel smak og behag som alt annet vil jeg tro men jeg kommer ikke til å bytte ut strømpebukse med noe jeg selv synes er et mye mindre praktisk alternativ. Helt enig☺️ Er mye å velge i, helt vanlige, holdin som sitter bedre, og ikke minst mye forskjellige farger, tykke/tynne og mønstre om man ønsker det. Og der har jo du vert en god ambassadør, synes jeg😊 Anonymkode: 04853...6c8
Blingblingtahei Skrevet 20. februar 2024 #5 Skrevet 20. februar 2024 (endret) Liker ikke holdin, og liker ikke at jeg kan dra strømpebuksa opp til puppene, noe jeg som regel må for at den ikke skal ligge i en krøll (jeg er 162 cm høy ) , og foretrekker at ikke kanten syntes under tettsittende skjørt/kjoler. Derfor bruker jeg strømper/stayups når det ikke er iskaldt ☺️ Endret 20. februar 2024 av Blingblingtahei
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #6 Skrevet 20. februar 2024 Liker motsatt av deg, holdin og dra de helt opp til puppene er topp👍 Anonymkode: 5e339...0a5 1
skreppamedleppa Skrevet 21. februar 2024 #7 Skrevet 21. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 18.2.2024 den 8.16): Helt enig☺️ Er mye å velge i, helt vanlige, holdin som sitter bedre, og ikke minst mye forskjellige farger, tykke/tynne og mønstre om man ønsker det. Og der har jo du vert en god ambassadør, synes jeg😊 Anonymkode: 04853...6c8 Jo tusen takk Jeg er nok en strømpebukse dame og tror jeg har 40-50 ulike, både mønstrete, fra rosa til turkis til grå og oliven fargede ribbestrikket ull strømpebukser som ser bra ut om høsten til strømpebukser med wonder woman på. En har så stort spekter av utvalg i strømpebukser som jeg setter pris på. Så det er vel bare smak og behag😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå