AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #1 Skrevet 11. februar 2024 Min datter på 14 har en far som aldri stiller opp, og hun har ikke sett ham på 4 år. Dermed er farsdag en sår og vond dag for henne. Jeg har dermed sagt gang på gang at fars og mors dag er noe tull som vi ikke trenger å bry oss om. Hun har likevel opplevd det som veldig sårt at «alle andre» har en far å feire på farsdag. I år har hun glemt morsdag, noe jeg tenker er helt fint. Men samtidig er jeg redd hun blir skuffet hvis jeg ikke minner henne på det. På skolen i morgen blir det kanskje tema, og hun elsker å vise omsorg og gi gaver til alle rundt seg. på en måte føler jeg derfor at jeg stjeler en mulighet fra henne nå. Selv bryr jeg meg pent lite, så det er i tilfelle kun for hennes skyld at jeg evt bør si det. Hva tenker dere? Anonymkode: d4b2d...ecc
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #2 Skrevet 11. februar 2024 Jeg ville foreslått å bake noe sammen for litt mor-datter tid i og med at det er morsdag. Uavhengig av hva den enkelte legger i morsdagen er det en fin ting å gjøre sammen en søndag. Anonymkode: 213e6...603 5
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #3 Skrevet 11. februar 2024 Ville bare sagt at du glemte det selv, men syntes dere hadde en hyggelig dag sammen, og det var det eneste du ønsket deg. Anonymkode: 53846...6e6 6 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #4 Skrevet 11. februar 2024 Ja hadde tenkt litt på å «glemme» det selv hvis det plutselig blir tema… Og så langt har vi faktisk hatt en veldig hyggelig dag uansett ❤️ takk for tips ts Anonymkode: d4b2d...ecc 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #5 Skrevet 11. februar 2024 Hvordan glemmer man sånn nå når det er reklamer og påminnelser over alt? Anonymkode: b6de9...2cd
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #6 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvordan glemmer man sånn nå når det er reklamer og påminnelser over alt? Anonymkode: b6de9...2cd Det er ikke reklamer og påminnelser overalt. Jeg visste ikke at det var morsdag i dag, før på fredag - da jeg så i lokalavisen at man kan kunne sende inn en morsdagshilsen. Leser nyheter daglig, men står jo ingenting der. Anonymkode: a79ac...e7f 4
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #7 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ikke reklamer og påminnelser overalt. Jeg visste ikke at det var morsdag i dag, før på fredag - da jeg så i lokalavisen at man kan kunne sende inn en morsdagshilsen. Leser nyheter daglig, men står jo ingenting der. Anonymkode: a79ac...e7f Bor du under en stein da kanskje. Anonymkode: b6de9...2cd 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #8 Skrevet 11. februar 2024 Men du har jo sagt at dere ikke skal feire farsdag og morsdag. For det er ikke så viktig. Hun gjør ikke noe med det no også vil du at dere skal gjøre noe lell? Vi har aldri feira de dagene noe spesielt. Jeg er ikke vant med det fra jeg var barn. Så jeg har aldri laget noe stort ut av det. Minsta på 19 spurte om jeg hadde lyst på kake. Jeg sa nei. Prøver å være flinkere med mat siden jeg har gått opp mye. Vil heller ha en god middag. Så hun skal lage tapas Anonymkode: 22afa...3bb 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #9 Skrevet 11. februar 2024 2. søndag i februar = morsdag. Hvert år. (og farsdag er 2. søndag i november) Anonymkode: 867df...b2e
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #10 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Bor du under en stein da kanskje. Anonymkode: b6de9...2cd Det må hun gjøre. For det kommer jo opp overalt. Både på sosiale medier og i aviser. Anonymkode: 22afa...3bb
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #11 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det må hun gjøre. For det kommer jo opp overalt. Både på sosiale medier og i aviser. Anonymkode: 22afa...3bb Jeg tror eneste grunnen til jeg har fått det med meg er at jeg fikk en mail fra "morgenlevering" om å huske å bestille. Jeg ser også jeg har en snap fra snapchat, men de åpner jeg ikke. Har ad-blocker på mac, har ikke venner som bretter ut gratulasjoner på sosiale medier, avisene jeg leser (hovedsaklig internasjonale) har ikke skrevet noe om det. Anonymkode: 213e6...603 4
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #12 Skrevet 11. februar 2024 hvorfor bry seg egentlig ? morsdag / farsdag / valentines er jo bare tull og tøys uansett. Men handelsstanden kan vel gni seg i hendene tenker jeg. Anonymkode: 5b988...814
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #13 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): hvorfor bry seg egentlig ? morsdag / farsdag / valentines er jo bare tull og tøys uansett. Men handelsstanden kan vel gni seg i hendene tenker jeg. Anonymkode: 5b988...814 Hvorfor må gaver og innkjøp være en del av dagen? Anonymkode: 213e6...603
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #14 Skrevet 11. februar 2024 Håper dere har en fin dag, ts! Regner med at du nevnte på det for henne og at dere fant på noe. Dumt at hun har en sånn pappa. Og bra at hun har en god mamma! Anonymkode: aba6f...224
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå