Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en kompis som jeg har kjent i mange år. Har egentlig alltid følt det har vært noe mellom oss. For noen år siden lå vi, og i høst begynte han og ta opp kontakten igjen. Men nå har det vært litt stille. Denne fyren her er en veldig lukka og syntes alt med kjærlighet er kleint, men når vi møtes på samme fest forrige helg sa han at han var glad i meg.

Hva legger dere i det ordet, når ting har vært sånn i mellom oss?

Anonymkode: 93975...57e

Videoannonse
Annonse
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Spørs litt hvem jeg sier det til. Jeg har sagt jeg er glad i vennene mine, både menn og damer.

Kjæresten er jeg glad i på en annen måte. Det er en annen type form for kjærlighet. Når vi sier det så er det steget mot noe sterkere.

Men om han ghostet deg etter sex og så helt tilfeldig møter det på fest(drukket?) og sier han er glad i deg ville jeg ikke tenkt mer på det med mindre han inviterer deg ut og dere har en åpen og ærlig samtale.

Skrevet

Vi er i samme gjeng. Vi lå en gang sammen for fire år siden, og snakket ikke så mye etterpå. Nå fire år senere har han sagt han angrer på hvordan han var, men jeg brydde meg ikke da siden jeg selv var kun ute etter ett ligg. Men han var veldig på i høst og sendte meldinger og alt. Og nå har det vært en periode med ingenting også sa han at han var glad i meg

Skrevet

.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...