AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #1 Skrevet 11. februar 2024 Hei! Jeg og samboeren min har vært sammen i 8 år og har to barn under 7 år. Det siste året har ting vært litt opp og ned med oss. Det er mest fordi hverdagen tar så mye plass, med jobb, hus, barn osv. Dere kjenner nok til det. Vi har det siste året snakket om oss som kjærester, om kjærligheten er borte og om vi skal flytte fra hverandre eller fortsette sammen, men så har vi aldri tatt noen konkret avgjørelse. Jeg føler ting går i bølger med perioder, og jeg trodde samboeren min ikke var direkte ulykkelig hele tiden. MEN! Nå har han slått opp med meg forrige helg fordi han har møtt en annen. Han startet i ny jobb i desember. Der har han blitt kjent med en dame, jeg har fått vite at de ikke har hatt sex før denne helgen, at han var så reeal at han slo opp først. Hva faen. Men de har hatt tett kontakt på Snapchat de siste ukene der de har flørtet og han har fortalt henne om meg og oss, om hvor dårlig det har gått med oss lenge og han ønsker seg ut av forholdet, at han ønsker å bli bedre kjent med henne. Da han først slo opp med meg sa jeg at jeg gjerne vil at vi går i parterapi, men det ønsker jeg ikke nå som jeg vet om den andre damen. Problemet nå er at jeg er så vanvittig såret og føler meg bedratt og at han har vært utro! Men han mener han ikke var utro fordi han ikke har hatt sex med henne før han slo opp med meg. ingen av oss har råd til å bo i huset alene, eller hjelpe den andre her og bo et annet sted, så nå skal vi bo sammen til vi får solgt mens han dater hun nye. Anonymkode: 93caf...bc4 1 9
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #2 Skrevet 11. februar 2024 Emosjonelt utro ihvertfall, og ihvertfall uærlig. Skjønner deg meget godt, man føler seg sveket. Ville bare forberedt meg på å selge, skille seg, begynne å tenke på livet som alene. Anonymkode: a93a5...a4b 6 1 2
ennivk Skrevet 11. februar 2024 #3 Skrevet 11. februar 2024 For en umoden dust! Dette blir en vanskelig tid for deg, men det er lite du kan gjøre med hans valg. Jeg ville ikke akseptert at han bodde sammen med deg hvis han rett foran deg skal date en annen. Det er respektløst overfor deg og barna. Få ham ut av huset! 4 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #4 Skrevet 11. februar 2024 Og for guds skyld la NAV bestemme og ordne med barnebidraget. Anonymkode: 4cdfa...940 8 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #5 Skrevet 11. februar 2024 Be mannen være hos familie og venner og så kan du gjøre det samma når det er hans tur til og være med barna. Start nå, og bo sammens til den dagen dere enslig har fått solgt og han har finne seg en ny dame kan ikke gjøre noe godt for dere, og barna har ikke godt av og være med to foreldre under samma tak. Han har flyktet fra problemene sine og tenkt hun nye er det som er svaret, hun skjønner han du ikke. Alle disse klassiske fellene, men dem kan jo holde dem så det har du ingen garanti for. Men uansett hvem som har rett her eller ikke, er det så viktig? Han har forlatt deg for en annen og det har ikke skjedd på en helg. Uansett om han vil prøve terapi så er det en annen nå inne o bilde. Så ser at får han ingenting ut av det, er det rett tilbake til henne. Dere har per må ingen sjangse. Gå vidre. Anonymkode: ed3c7...574 3
Lorieen Skrevet 11. februar 2024 #6 Skrevet 11. februar 2024 Jo, han har vært utro. At han ikke fysisk har hatt penisen sin inni hennes vagina før etter at han informerte deg, er totalt irrelevant. 4 9
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #7 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og for guds skyld la NAV bestemme og ordne med barnebidraget. Anonymkode: 4cdfa...940 Retter meg selv for Barnas skyld la NAV bestemme barnebidrag og at pengene går via de. Alt anna vil bare bli tullbog mas. Anonymkode: 4cdfa...940 1 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #8 Skrevet 11. februar 2024 Han har fått følelser for en annen person og dermed gjort det slutt med deg. Jeg skjønner ikke helt hvorfor du er opptatt av om dette er utroskap eller ikke, for det endrer jo ikke faktum uansett? forholdet deres har skrantet, og dette må vel ha vært et forventet scenario, siden dere har pratet om å flyte fra hverandre. konsentrer deg om hvordan dere skal fikse alt det praktiske nå , det er det eneste du faktisk kan fikse. Anonymkode: 0a0a3...337 19 1 5
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #9 Skrevet 11. februar 2024 Lorieen skrev (5 minutter siden): Jo, han har vært utro. At han ikke fysisk har hatt penisen sin inni hennes vagina før etter at han informerte deg, er totalt irrelevant. Men det forandre ingenting på situasjonen hun er i, det beste er om hun starter og tenke på og forsette livet vidre uten han. Jeg ser ikke hva godt terapi skal gjøre heller, han fant jo ikke denne kvinnen forrige helg og lå med henne. Dette har pågått over tid med og bånde med hun andre. Dem to har hatt problemer i forholdet, og han har falt i den klassiske fellene, at han får ikke det han trenger i henne og gått til en annen kvinne og hun gir ham det han trenger og nå er han forelsket i henne. Og alle hans problemer er nå over, og forholdet dems er slutt. Jeg råder ts til og bare gå vidre. Anonymkode: ed3c7...574 4
Nymerïa Skrevet 11. februar 2024 #10 Skrevet 11. februar 2024 Dette forholdet er over, her er det bare å ordne det praktiske på best tenkelige måte for deg og barna. Ikke tenk at du skal være grei fordi da vil han sette pris på det og behandle deg godt, denne mannen evner ikke å se lenger enn sin egen nesetipp. Hvis du ikke tar ansvar for et godt resultat av dette bruddet for din del, så er det ingen som gjør det. 2
Ellevill Skrevet 11. februar 2024 #11 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han har fått følelser for en annen person og dermed gjort det slutt med deg. Jeg skjønner ikke helt hvorfor du er opptatt av om dette er utroskap eller ikke, for det endrer jo ikke faktum uansett? forholdet deres har skrantet, og dette må vel ha vært et forventet scenario, siden dere har pratet om å flyte fra hverandre. konsentrer deg om hvordan dere skal fikse alt det praktiske nå , det er det eneste du faktisk kan fikse. Anonymkode: 0a0a3...337 Dette er jeg helt enig i. Jeg forstår veldig godt at du er sjokkert og i sorg, men det kunne faktisk like gjerne vært deg som hadde funnet en ny. Det viktigste nå er hvordan dere innretter dere mtp. barna. 4 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #12 Skrevet 11. februar 2024 Kjære deg, så vondt å lese! Tror du skal være glad du slapp unna han nå. Det er ikke alle som takler familie livet, de er så avhengig av å være midtpunktet i hjemmet og mye av den bekreftelsen faller naturlig bort i familie livet, også i hverdagen uten barn. Jeg skal fortelle deg noe, som jeg håper trøster deg, og håper jeg ikke blir angrepet av KG nå. Jeg er den andre kvinnen, min eks gikk fra kona si til fordel for meg, dem hadde ikke barn, men hadde vært sammen i mange år. Vi var så klart stormforelsket, og forholdet dem i mellom virket helt dødt. Jeg tenkte at de skulle skilt lag for lenge siden, uten at det var noe store problemer dem i mellom (som jeg visste om). Uansett, jeg tenkte aldri at jeg «vant» på noe måte. Ikke synes jeg «synd» i henne heller. Så på hu som en ordinær eks av han, men samtidig hadde jeg dårlig samvittighet over at jeg kanskje tok han fra henne, selv om jeg tror hun var ganske ferdig hun også. Etterhvert… Jøye meg. Er det èn dame jeg føler med, så er det henne. Jeg har aldri snakket med henne, men jeg tror vi hadde hatt mye å snakke om. Jeg tok over et stort helv*ttes problem! Kanskje hun hele tiden var takknemlig for at jeg kom inn i bildet å avlastet henne… Jeg måtte gå fra han til slutt.. han va så avhengig av å bli bekreftet og forgudet hele tiden, at jeg begynte å bli sliten. Jeg tipper han var utro mot meg også. Han var rett og slett avhengig av å bli sett av sin kjæreste, på den måten man ser på sin nye forelskelse. Da er det ikke rom for hverdag, det går i hvertfall ikke lenge før de ser etter det andre steder. Spesielt når de har lært at det å være utro og bytte partner slik som dette, er veldig enkelt. Jeg tror du skal tenke at han nok ikke er av den trofaste sorten, han har muligens vært utro tidligere også. Hun nye vil nok oppleve akkurat det samme.. Hverdagen kommer der også, og at han var utro, det er hans problem som vil følge han, ikke deg. Jeg har også vært bedratt i et forhold, jeg vet hvor vondt det er, og hvor mye du nå forakter han og den nye kvinnen. Den erfaringen jeg fikk som jeg nevner over her, gjør at jeg aldri vil forakte en kvinne som tar over min mann. Jeg vil heller ikke være sjalu. Jeg er ganske sikker på at den nye dama til din mann, om det i det hele tatt varer så lenge, vil tenke mye på deg i årene som kommer. Hun kommer til å tenke «fy søren for ei sterk dame, tenk at hun levde med dette her så lenge. Dette har hun ikke fortjent. Håper virkelig hun har funnet seg en bedre mann nå.» Du fortjener bedre enn dette TS, la han gå. Ikke gi han noe form for bekreftelse, ved å vise følelser ovenfor han. Det fortjener han ikke. Hold deg kald ovenfor han, og sørg forholdet i skjul for han. Anonymkode: 58a09...541 3 4
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #13 Skrevet 11. februar 2024 Er jo ikke første gang en partner har falt for enn annen etter at forholdet skranter!! At dere i tillegg teknisk sett var ferdige på det tidspunktet han traff denne kollegaene sier jo sitt om at dette ikke er utroskap av noen sort!! Jeg ville heller tatt litt ransakelse av meg selv TS når tiden er der. Det kan komme mye godt ut av den erfaringen på hva du selv har foretatt deg for å kjøre forholdet i grus. Dette vil gi deg dyrkjøpt erfaring til ditt neste forhold, for også du kommer til å bli lykkelig igjen lengre nedi veien. Trøst deg med at du er 40-50% av befolkningen og bruk tiden på å planlegge ditt nye liv! Og ikke gå i fellen med å bli bitter!! Regner med den nye kollegaen er en yngre variant, men igjen ikke bli bitter!! Lykke til med oppgjøret Anonymkode: f6516...ed9 2
ennivk Skrevet 11. februar 2024 #14 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er jo ikke første gang en partner har falt for enn annen etter at forholdet skranter!! At dere i tillegg teknisk sett var ferdige på det tidspunktet han traff denne kollegaene sier jo sitt om at dette ikke er utroskap av noen sort!! Jeg ville heller tatt litt ransakelse av meg selv TS når tiden er der. Det kan komme mye godt ut av den erfaringen på hva du selv har foretatt deg for å kjøre forholdet i grus. Dette vil gi deg dyrkjøpt erfaring til ditt neste forhold, for også du kommer til å bli lykkelig igjen lengre nedi veien. Trøst deg med at du er 40-50% av befolkningen og bruk tiden på å planlegge ditt nye liv! Og ikke gå i fellen med å bli bitter!! Regner med den nye kollegaen er en yngre variant, men igjen ikke bli bitter!! Lykke til med oppgjøret Anonymkode: f6516...ed9 Man er ikke teknisk ferdig med et forhold når man fremdeles bor sammen med felles barn. De hadde tydeligvis snakket om forholdet, men ikke tatt noen avgjørelse. Det er ikke tidspunkt for TS nå å ta ansvar for hans utroskap og for å ha kjørt forholdet i grus. Hun skal ikke skamme seg for det han har valgt å gjøre. TS må nå sørge og ordne med det praktiske. Når sorgen er over kan TS granske hva hun kan gjøre annerledes i neste forhold. 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #15 Skrevet 11. februar 2024 Det er vel nesten alltid sånn at partene har ulike oppfatning om hvor et skrantende forhold er på vei hen. Og at en part vil redde forholdet mens den andre vil ut. Min eks var ikke utro, men slo som din eks opp på et tidspunktet der jeg oppfattet det som at vi var i ferd med å snu skuta. Sett i etterkant så tror jeg heller han ga opp, spilte litt og så gikk når han ikke orket å spille mer. Selv om det kan høres litt rart ut, var jeg faktisk lenge bitter fordi han IKKE var utro eller hadde møtt en annen (selv om jeg syntes det var vondt den dagen flere år etterpå da han faktisk fikk ny kjæreste). Fordi i mitt hode betød det at han ikke gikk til en annen, at selv ensomhet og singellivet var bedre enn et forhold til meg. Og jeg fikk spørsmål om hvorfor han gikk så brått - og jeg skjønte at en del lurte på om JEG hadde vært utro. Det beste er å fokusere på det praktiske. Løs alt så fort du kan. Anonymkode: 03560...bf2 2
Ellevill Skrevet 11. februar 2024 #16 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Kjære deg, så vondt å lese! Tror du skal være glad du slapp unna han nå. Det er ikke alle som takler familie livet, de er så avhengig av å være midtpunktet i hjemmet og mye av den bekreftelsen faller naturlig bort i familie livet, også i hverdagen uten barn. Jeg skal fortelle deg noe, som jeg håper trøster deg, og håper jeg ikke blir angrepet av KG nå. Jeg er den andre kvinnen, min eks gikk fra kona si til fordel for meg, dem hadde ikke barn, men hadde vært sammen i mange år. Vi var så klart stormforelsket, og forholdet dem i mellom virket helt dødt. Jeg tenkte at de skulle skilt lag for lenge siden, uten at det var noe store problemer dem i mellom (som jeg visste om). Uansett, jeg tenkte aldri at jeg «vant» på noe måte. Ikke synes jeg «synd» i henne heller. Så på hu som en ordinær eks av han, men samtidig hadde jeg dårlig samvittighet over at jeg kanskje tok han fra henne, selv om jeg tror hun var ganske ferdig hun også. Etterhvert… Jøye meg. Er det èn dame jeg føler med, så er det henne. Jeg har aldri snakket med henne, men jeg tror vi hadde hatt mye å snakke om. Jeg tok over et stort helv*ttes problem! Kanskje hun hele tiden var takknemlig for at jeg kom inn i bildet å avlastet henne… Jeg måtte gå fra han til slutt.. han va så avhengig av å bli bekreftet og forgudet hele tiden, at jeg begynte å bli sliten. Jeg tipper han var utro mot meg også. Han var rett og slett avhengig av å bli sett av sin kjæreste, på den måten man ser på sin nye forelskelse. Da er det ikke rom for hverdag, det går i hvertfall ikke lenge før de ser etter det andre steder. Spesielt når de har lært at det å være utro og bytte partner slik som dette, er veldig enkelt. Jeg tror du skal tenke at han nok ikke er av den trofaste sorten, han har muligens vært utro tidligere også. Hun nye vil nok oppleve akkurat det samme.. Hverdagen kommer der også, og at han var utro, det er hans problem som vil følge han, ikke deg. Jeg har også vært bedratt i et forhold, jeg vet hvor vondt det er, og hvor mye du nå forakter han og den nye kvinnen. Den erfaringen jeg fikk som jeg nevner over her, gjør at jeg aldri vil forakte en kvinne som tar over min mann. Jeg vil heller ikke være sjalu. Jeg er ganske sikker på at den nye dama til din mann, om det i det hele tatt varer så lenge, vil tenke mye på deg i årene som kommer. Hun kommer til å tenke «fy søren for ei sterk dame, tenk at hun levde med dette her så lenge. Dette har hun ikke fortjent. Håper virkelig hun har funnet seg en bedre mann nå.» Du fortjener bedre enn dette TS, la han gå. Ikke gi han noe form for bekreftelse, ved å vise følelser ovenfor han. Det fortjener han ikke. Hold deg kald ovenfor han, og sørg forholdet i skjul for han. Anonymkode: 58a09...541 Her legger du veldig mange egne tolkninger til grunn? Dette paret har begge vært åpne om at de har slitt i forholdet et år, og har diskutert om de skal gå fra hverandre. Så blir han samtidig forelsket i en annen. Jeg forstår ikke hvordan du ut fra disse opplysningene kan si at han sannsynligvis har vært utro tidligere, at hun skal være glad hun har kommet unna ham, at han har et unormalt forhold til bekreftelse, at nye damer vil beundre exen for hvor sterk hun er…. Skriver du en novelle? 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #17 Skrevet 11. februar 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Hei! Jeg og samboeren min har vært sammen i 8 år og har to barn under 7 år. Det siste året har ting vært litt opp og ned med oss. Det er mest fordi hverdagen tar så mye plass, med jobb, hus, barn osv. Dere kjenner nok til det. Vi har det siste året snakket om oss som kjærester, om kjærligheten er borte og om vi skal flytte fra hverandre eller fortsette sammen, men så har vi aldri tatt noen konkret avgjørelse. Jeg føler ting går i bølger med perioder, og jeg trodde samboeren min ikke var direkte ulykkelig hele tiden. MEN! Nå har han slått opp med meg forrige helg fordi han har møtt en annen. Han startet i ny jobb i desember. Der har han blitt kjent med en dame, jeg har fått vite at de ikke har hatt sex før denne helgen, at han var så reeal at han slo opp først. Hva faen. Men de har hatt tett kontakt på Snapchat de siste ukene der de har flørtet og han har fortalt henne om meg og oss, om hvor dårlig det har gått med oss lenge og han ønsker seg ut av forholdet, at han ønsker å bli bedre kjent med henne. Da han først slo opp med meg sa jeg at jeg gjerne vil at vi går i parterapi, men det ønsker jeg ikke nå som jeg vet om den andre damen. Problemet nå er at jeg er så vanvittig såret og føler meg bedratt og at han har vært utro! Men han mener han ikke var utro fordi han ikke har hatt sex med henne før han slo opp med meg. ingen av oss har råd til å bo i huset alene, eller hjelpe den andre her og bo et annet sted, så nå skal vi bo sammen til vi får solgt mens han dater hun nye. Anonymkode: 93caf...bc4 Han har vært emosjonelt utro. Jeg skjønner veldig godt at du reagerer og at det gjør det veldig vondt. ❤️ Hadde han hatt noe respekt og anstendighet så hadde han latt deg bo der alene, men siden det er ikke sånn han er så ville jeg flyttet selv dersom du har mulighet. Det er ikke noe godt for deg å gå rundt og bo med han nå som han har tatt de valgene han har gjort. Jeg syns også det er ufint og respektløst av han å fortelle deg at han har ligget med henne - det kunne han ha spart seg for. Anonymkode: 840ce...927
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #18 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Kjære deg, så vondt å lese! Tror du skal være glad du slapp unna han nå. Det er ikke alle som takler familie livet, de er så avhengig av å være midtpunktet i hjemmet og mye av den bekreftelsen faller naturlig bort i familie livet, også i hverdagen uten barn. Jeg skal fortelle deg noe, som jeg håper trøster deg, og håper jeg ikke blir angrepet av KG nå. Jeg er den andre kvinnen, min eks gikk fra kona si til fordel for meg, dem hadde ikke barn, men hadde vært sammen i mange år. Vi var så klart stormforelsket, og forholdet dem i mellom virket helt dødt. Jeg tenkte at de skulle skilt lag for lenge siden, uten at det var noe store problemer dem i mellom (som jeg visste om). Uansett, jeg tenkte aldri at jeg «vant» på noe måte. Ikke synes jeg «synd» i henne heller. Så på hu som en ordinær eks av han, men samtidig hadde jeg dårlig samvittighet over at jeg kanskje tok han fra henne, selv om jeg tror hun var ganske ferdig hun også. Etterhvert… Jøye meg. Er det èn dame jeg føler med, så er det henne. Jeg har aldri snakket med henne, men jeg tror vi hadde hatt mye å snakke om. Jeg tok over et stort helv*ttes problem! Kanskje hun hele tiden var takknemlig for at jeg kom inn i bildet å avlastet henne… Jeg måtte gå fra han til slutt.. han va så avhengig av å bli bekreftet og forgudet hele tiden, at jeg begynte å bli sliten. Jeg tipper han var utro mot meg også. Han var rett og slett avhengig av å bli sett av sin kjæreste, på den måten man ser på sin nye forelskelse. Da er det ikke rom for hverdag, det går i hvertfall ikke lenge før de ser etter det andre steder. Spesielt når de har lært at det å være utro og bytte partner slik som dette, er veldig enkelt. Jeg tror du skal tenke at han nok ikke er av den trofaste sorten, han har muligens vært utro tidligere også. Hun nye vil nok oppleve akkurat det samme.. Hverdagen kommer der også, og at han var utro, det er hans problem som vil følge han, ikke deg. Jeg har også vært bedratt i et forhold, jeg vet hvor vondt det er, og hvor mye du nå forakter han og den nye kvinnen. Den erfaringen jeg fikk som jeg nevner over her, gjør at jeg aldri vil forakte en kvinne som tar over min mann. Jeg vil heller ikke være sjalu. Jeg er ganske sikker på at den nye dama til din mann, om det i det hele tatt varer så lenge, vil tenke mye på deg i årene som kommer. Hun kommer til å tenke «fy søren for ei sterk dame, tenk at hun levde med dette her så lenge. Dette har hun ikke fortjent. Håper virkelig hun har funnet seg en bedre mann nå.» Du fortjener bedre enn dette TS, la han gå. Ikke gi han noe form for bekreftelse, ved å vise følelser ovenfor han. Det fortjener han ikke. Hold deg kald ovenfor han, og sørg forholdet i skjul for han. Anonymkode: 58a09...541 For en fryktelig generaliserende post. Snakk om å projisere eget liv over på resten av verden. 100% at din erfaring er en overordnet fasit på alle lignende situasjoner 🙄 Anonymkode: 0909b...c55 4
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #19 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Han har vært emosjonelt utro. Jeg skjønner veldig godt at du reagerer og at det gjør det veldig vondt. ❤️ Hadde han hatt noe respekt og anstendighet så hadde han latt deg bo der alene, men siden det er ikke sånn han er så ville jeg flyttet selv dersom du har mulighet. Det er ikke noe godt for deg å gå rundt og bo med han nå som han har tatt de valgene han har gjort. Jeg syns også det er ufint og respektløst av han å fortelle deg at han har ligget med henne - det kunne han ha spart seg for. Anonymkode: 840ce...927 Strengt tatt er vel det han sa at de ikke hadde seksuell kontakt før bruddet. Dvs at det hadde oppstått interesse mellom han og en annen, men at de ikke levde som et par. Kanskje man kan strekke seg til å kalle det emosjonelt utroskap at han snakket med ei ny dame om gjensidige følelser, men det virker som han har vært ærlig om det fort. Anonymkode: 03560...bf2 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #20 Skrevet 11. februar 2024 Ellevill skrev (29 minutter siden): Her legger du veldig mange egne tolkninger til grunn? Dette paret har begge vært åpne om at de har slitt i forholdet et år, og har diskutert om de skal gå fra hverandre. Så blir han samtidig forelsket i en annen. Jeg forstår ikke hvordan du ut fra disse opplysningene kan si at han sannsynligvis har vært utro tidligere, at hun skal være glad hun har kommet unna ham, at han har et unormalt forhold til bekreftelse, at nye damer vil beundre exen for hvor sterk hun er…. Skriver du en novelle? Jeg sier ikke at han har det, men mye tyder jo på det. Siden de har slitt med å få tid til parforholdet, og i stedet for å være åpen med TS om hvor ille han synes det er - hun skriver jo at hun ikke visste at han var SÅ ulykkelig. Deretter innleder han et emosjonelt utroskap, dumper TS, rett før parterapi, og ligger med denne dama. Dette informerer han også TS om. Det normale ville vært å gått, ventet en god stund før han lå med den nye dama for å prosessere bruddet og av respekt for eks kona. Evt ligget lavt i det nye forholdet sitt en lang stund. Han sårer ts x 3 her, helt uten mål og mening. Han kunne vel forlatt henne for deres problemer uten å involvere denne nye damen, og samtidig fortalt det til TS? Han er heller ikke snill mot mor til sine barn, som forteller alt dette til henne midt i ett brudd. Tror helt ærlig han ikke hadde gått i fra henne, om han ikke fant en annen først. Det at han sier at han lå med henne først etter bruddet, å sier at derfor har han aldri vært utro, er meg helt hårreisende. Da mener jeg at sjansen er stor for at han har vært utro tidligere, i og med at han ikke engang klarer å erkjenne at dette ER utroskap. Min historie har ikke noe om HVORDAN ts sin mann er, men hvordan det er å være den andre kvinnen. Ofte sitter den bedratte igjen å føler at den andre kvinnen ler av henne, føler at hun har vunnet og samtidig at hun får den beste versjonen av hennes eksmann. Jeg prøvde bare å belyse temaet for ts, slik at hun kan slippe å sitte med de følelsene på toppen av alt. Anonymkode: 58a09...541 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå