AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #1 Del Skrevet 11. februar 2024 Som overskrift sier! Er det noen produkter som faktisk virker? Sett at Vita selger litt forskjellig. Hvilken av de virker? Noen som har prøvd bleking fra Normal butikken? Rimelig i pris. Virker de? Anonymkode: 39499...27e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #2 Del Skrevet 11. februar 2024 Vanligvis er det slik at du får det du betaler for. Anonymkode: 3c285...38e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
forkjølajente Skrevet 11. februar 2024 #3 Del Skrevet 11. februar 2024 Hvorfor vil du ikke kjøpe hos tannlegen? 🤔Da vet du jo at de vil fungere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #4 Del Skrevet 11. februar 2024 Ingenting av det som selges i butikken i Norge funker. Det er regulert av lover om innhold av blekemiddel. Tips til tannbleking som faktisk funker er crest whitening strips som kjøpes på nett. Det er det som brukes mest i usa. Det funker. Tenna blir litt overfølsomme den første tiden etterpå, men det går seg til etterhvert. Anonymkode: a6dd7...584 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #5 Del Skrevet 11. februar 2024 Brukte mange tusen i året på å prøve ut masse forskjellig i butikkene. Fungerer ikke. Tennene er kanskje hvitere i 2 timer. Jeg betalte 4000 hos tannlegen. Har fått permanent hvitere tenner. Ønsker jeg en "touch up", koster det 250 kroner. Anbefaler tannlegen. Anonymkode: 8da69...8f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #6 Del Skrevet 11. februar 2024 Av alle ting jeg ikke tuller med er tennene høyt på lista. Har skinne og middel fra tannlegen. Det er jo en engangsinvestering, men sett mot alt annet man prøver og bruker tennene på gjennom et langt liv så er det jo ikke mye. Anonymkode: 79bbc...267 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #7 Del Skrevet 11. februar 2024 Dersom du bruker vanlig tannbørste kan det å bytte til elektrisk gi litt hvitere tenner. Ble i alle fall det for meg. Men det blir ikke den superhvite-usa-tann-looken. Litt hvitere, men ser ikke bleka ut. Har også prøvd crest-strips tidligere, men for meg var det ikke verdt det. Synes ikke det ble så mye hvitere pluss fikk økt sensitivitet. Dersom jeg ville hatt helt perfekt hvite tenner hadde jeg gått til tannlegen. Da får du også skinner som er laget spesielt til dine tenner slik at alle tennene får helt lik behandling. Det er å lage disse skinnene som koster. I ettertid når du har skinnene trenger du ikke betale like mye. Anonymkode: 08557...c03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elline Skrevet 12. februar 2024 #8 Del Skrevet 12. februar 2024 Du leter etter produkter med hydrogen peroxide, det er dette tannleger bruker til å bleke tenner Men disse produktene inneholder mindre virkestoff så det tar mer tid, men det virker. Her er to produkter som du kan kjøpe på apoteker og lyko. Finnes også strips i samme serien men de er dyre og har lavere konsentrasjon 😊 Tannkremen er ca 120 ish kr og munnvannet ca 200 kr ish. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #9 Del Skrevet 12. februar 2024 Elline skrev (18 minutter siden): Du leter etter produkter med hydrogen peroxide, det er dette tannleger bruker til å bleke tenner Men disse produktene inneholder mindre virkestoff så det tar mer tid, men det virker. Her er to produkter som du kan kjøpe på apoteker og lyko. Finnes også strips i samme serien men de er dyre og har lavere konsentrasjon 😊 Tannkremen er ca 120 ish kr og munnvannet ca 200 kr ish. Takk!Har du prøvd disse?Har du merket forskjell? Anonymkode: 10a3d...c8e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #10 Del Skrevet 12. februar 2024 Crest whitestrips funker. Finnes ikke i butikk i Norge, men på ebay og titusen andre nettbutikker. Men tannlege er bra, altså. Jeg brukte mye penger på butikkjøpte greier i Norge. Gikk til tannlegen, tror jeg betalte 1800 første gang for å støpe skinner og få med et par sprøyter med blekemiddel. Etter det betaler jeg 200 kroner for sprøyten hver gang jeg vil ha en touch up. Tar med meg en eller to en gang i året. Tannlegen er faktisk sykt mye billigere i lengden enn alt du får på Vita. Og bedre. Anonymkode: 7c716...b5e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elline Skrevet 12. februar 2024 #11 Del Skrevet 12. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Takk!Har du prøvd disse?Har du merket forskjell? Anonymkode: 10a3d...c8e Ja jeg merker en tydelig (men ikke dramatisk) forskjell. Beste jeg har prøvd 😊 Jobber som tannhelsesekretær, så jeg må likevel nevne at det lønner seg å gå til tannlegen da 😉 Men gi disse en mnd så tror jeg du vil helt klart merke forskjell. Og du får ikke isinger av disse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #12 Del Skrevet 13. februar 2024 Det som «virker» fra butikk tørker ut emaljen slik at tennene framstår hvitere (men effekten går raskt over). Ville uansett heller spart penger og fått laget en skinne som er tilpasset dine tenner hos tannlege. Ekte tannblekemiddel er sterke saker som absolutt ikke burde komme på tannkjøttet. Kjøp også blekemiddel via tannlegen. Det er en risiko for at begynnende hull vokser mye raskere av blekemiddel, så burde uansett sjekke tennene først. Sterkt blekemiddel kjøpt på nett feks, har større risiko for å skade nerven i tannen og at tannen resorberer. I Norge er det strengt slikt at blekemiddel for hjemmebleking ikke er for sterkt, men bivirkninger kan oppstå, så bør absolutt gjøres i samråd med tannlege. Anonymkode: 20fe0...124 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå