AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #1 Skrevet 11. februar 2024 I det siste så har jeg vondt i kroppen når jeg står opp, ryggen er verst egentlig. Det går seg til gjennom dagen. Har forsøkt å snu madrassen men det hjalp bare en natt, og når jeg sto opp om morgenen så følte jeg meg uthvilt, ingen vondter og energien var på topp. Men neste dagen igjen, så var jeg tilbake til det gamle. Mannen sier at det er kanskje på tide å kjøpe ny seng. Den vi har nå er 15 år gammel. Vi har vært og sett på noen senger og fikk beskjed blant annet er at den helt sikkert er nedsunket i midten og derfor jeg har vondt i ryggen. Selgeren sa også at han også byttet seng for et par mnd siden og sier han føler seg mye bedre, mer energi og ikke vondt. Mens mannen sier at selgeren bare sier slike ting for å få solgt og at det ikke er sikkert at jeg blir bedre av ny seng.🫤 Jeg er drittlei av å våkne med vondt kropp, ingen energi, føler meg aldri uthvilt, og blir bare sur og lei gjennom dagene. Har dere noen råd til meg? Anonymkode: 783ee...c8a
Millinea Skrevet 11. februar 2024 #2 Skrevet 11. februar 2024 Holdt med ny overmadrass her. Helt ny seng er jo ikke billig, så går ogå an å vurdere ny madrass fremfor ny seng også.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #3 Skrevet 11. februar 2024 Millinea skrev (Akkurat nå): Holdt med ny overmadrass her. Helt ny seng er jo ikke billig, så går ogå an å vurdere ny madrass fremfor ny seng også. Vi har allerede byttet overmadrass, er vel 5 år siden nå. Og de sier at overmadrass gir ingen støtte, den gjør bare at du ikke skal ligge direkte på hovedmadrass. Har jo tenkt tanken på å kjøpe ny overmadrass, men den vi har er enda fin og ok. Ts Anonymkode: 783ee...c8a
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #4 Skrevet 11. februar 2024 Kjøp tempur overmadrass! Eller en annen med sånn memory foam. Helt fantastisk! Anonymkode: 2721d...feb
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #5 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kjøp tempur overmadrass! Eller en annen med sånn memory foam. Helt fantastisk! Anonymkode: 2721d...feb Takk, men det er ikke noe for meg og i tillegg svindyrt. Anonymkode: 783ee...c8a
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #6 Skrevet 11. februar 2024 Vi kjøper ny seng nå av akkurat den samme grunnen. Det gjorde vi også forrige gang vi kjøpte seng - det hjelper! Finn en madrass som passer deg og din partners kropp. Om dere går for to individuelle eller en stor, må dere se an. Anonymkode: bb145...216 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #7 Skrevet 11. februar 2024 Alder? Sjansen for at det er noe med kroppen og ikke senga er større jo eldre du er. Anonymkode: 4790c...2cb
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #8 Skrevet 11. februar 2024 Gå til legen. Endel sykdommer er verst om morgenen, før kroppen kommer i bevegelse. Anonymkode: f49f5...d0b
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #9 Skrevet 11. februar 2024 Hvis senga er 15 år gammel er det virkelig på tide med en ny. Anonymkode: 67abb...cca
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #10 Skrevet 11. februar 2024 Bekhterevs? Anonymkode: 62fbb...1b7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå