Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har silikon å har klart å ammet? Lå silikonen over eller under muskelen? 
vil gjerne høre litt erfaringer. 

Anonymkode: 0fe84...a1a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Noen her som har silikon å har klart å ammet? Lå silikonen over eller under muskelen? 
vil gjerne høre litt erfaringer. 

Under muskel her. Klarte kun å delamme, da jeg ikke hadde nok melk. Men tror det var endel andre faktorer som utgjorde det, ikke nødvendigvis silikonen. Håper å kunne fullamme nestegang. :) 

Anonymkode: c8ae1...477

Skrevet

Jeg har ikke født enda, så vet ikke hvordan det blir. Men jeg fikk melk i puppene rundt uke 25 og det kommer veldig lett om jeg klemmer litt på puppen nå. Satser på at det går bra😊 jeg har under muskel. 

Anonymkode: 9a5a9...93f

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har ikke født enda, så vet ikke hvordan det blir. Men jeg fikk melk i puppene rundt uke 25 og det kommer veldig lett om jeg klemmer litt på puppen nå. Satser på at det går bra😊 jeg har under muskel. 

Anonymkode: 9a5a9...93f

Bilde?

Anonymkode: ac17c...9fa

Skrevet

Jeg har silikon under muskelen. Absolutt ingen problemer med amming! Frøkna gikk knapt ned i vekt etter fødsel før hun gikk opp i vekt igjen. Aldri en rød eller sår nippel! Fullammet til 6mnd og hun ammer enda hver morgen og kveld ved 2,5 år:)

Anonymkode: d6dee...684

Skrevet

Silikon 300cc i hvert bryst, over muskel. Tok noen dager før melka kom, men kan ha vært pga keisersnitt også. Uansett så fikk jeg sånn nesespray på barsel som gjør at melka lettere renner/kommer. Vet ikke hvor mye det hjalp men men. 

Aldri hatt problemer med amming, bortsett fra litt spreng når baby var 3-4 mnd og jeg fullammet, roet seg litt når baby fikk vanlige måltider også.

Anonymkode: 39735...d0a

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Bilde?

Anonymkode: ac17c...9fa

Bilde? Hva skal du med bilde av at ei klemmer ut bryst melk av brystene sine?

Anonymkode: 097d8...78a

Skrevet

Takk for svar, jeg har takk løft å silikon så kanskje det gjør det verre. 
Har tre barn å bestemte meg for å ta en babymakeover ,men så sitter jeg her da gravid på nytt 5 år etter😅

• Hjerte 1
Skrevet

300cc under muskel. Fullammet i 6 mnd, delammet til barnet var ca. 1,5 år :) 

Skrevet

400 cc under muskel. Både med første og andre har jeg hatt produksjon siden uke 18 i graviditeten. Ammet begge to, fullammer nå fire mnd gammel baby. 
Ingen problemer med å produsere til tross for at jeg mistet 2L blod ved første fødsel, heller. 

Spurte på barselshotellet på Ullevål om jeg kunne få låne en pumpe for å tømme (visste ikke da at det bare ville føre til ytterligere produksjon).

Da fikk jeg høre at jeg kunne stille opp med en melkebod i gangen og selge 😅 det var nemlig andre på gangen som trengte den pumpen mere enn meg, og slet med å produsere. 

Anonymkode: d9988...4ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...