AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #1 Skrevet 11. februar 2024 Min gamle FF som jeg holdt på med i 2-3år har plutselig invitert meg på rundt tall- bursdag. Vi har ikke sett hverandre på 6-7 mnd, da han brått fikk seg dame ..antar kunne se sånn utpå sosiale medier.."in al relationship with" på face plutselig.... Han sa aldri noe til meg, han bare sluttet å svare meg/ta kontakt. Jeg har brukt lang tid på å komme over han. Men trnker fortsatt litt på han iblant. Jeg skjønner ikke hvorfor han inviterte meg. Jeg anser relasjonen som over, og med den "avslutningen" også, frister det lite med et "comeback", Fikk melding i natt, han hadde sIkkert tatt noen øl...) tid og sted ikke angitt. Jeg skal spørre han om invitasjonen...men innen den tid kanskje dere fine kg damer kan gi meg råd Skal jeg gå i bursdag? Skal jeg la være ? Skal jeg lage som ingenting, eller skal jeg ta opp det med hun andre damen? Og hvorfor jeg ikke har hørt noe fra han på måneder...? Anonymkode: bb058...c4b 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #2 Skrevet 11. februar 2024 Du ignorerer selvfølgelig. Hvorfor i alle dager blir du invitert? Anonymkode: 2986f...69e 13 1 9
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #3 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du ignorerer selvfølgelig. Hvorfor i alle dager blir du invitert? Anonymkode: 2986f...69e Aner ikke! Mulig han er singel igjen...😅 Anonymkode: bb058...c4b
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #4 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Min gamle FF som jeg holdt på med i 2-3år har plutselig invitert meg på rundt tall- bursdag. Vi har ikke sett hverandre på 6-7 mnd, da han brått fikk seg dame ..antar kunne se sånn utpå sosiale medier.."in al relationship with" på face plutselig.... Han sa aldri noe til meg, han bare sluttet å svare meg/ta kontakt. Jeg har brukt lang tid på å komme over han. Men trnker fortsatt litt på han iblant. Jeg skjønner ikke hvorfor han inviterte meg. Jeg anser relasjonen som over, og med den "avslutningen" også, frister det lite med et "comeback", Fikk melding i natt, han hadde sIkkert tatt noen øl...) tid og sted ikke angitt. Jeg skal spørre han om invitasjonen...men innen den tid kanskje dere fine kg damer kan gi meg råd Skal jeg gå i bursdag? Skal jeg la være ? Skal jeg lage som ingenting, eller skal jeg ta opp det med hun andre damen? Og hvorfor jeg ikke har hørt noe fra han på måneder...? Anonymkode: bb058...c4b Du har hatt en FF,ergo så hadde han aldri tenkt på noe seriøst med deg. Faktisk i så liten grad at han ikke fn gang gadd å gi deg beskjed da han fikk dame. Du for din del valgte å opprettholde en rent seksuell relasjon til noen du ønsket noe mer fra. Det var kanskje ikke så lurt sånn sett i ettertid. Nå tar han kontakt igjen. Sender deg melding i fylla og inviterer deg i bursdag. Selvfølgelig bør du ikke dra, uansett hva han vil med deg. Anonymkode: 17b7d...d22 13 1 5
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #5 Skrevet 11. februar 2024 Du er jo som en prostituert han ikke trenger å betale for. Vil du fortsette å være det? Anonymkode: 9c3e5...b8e 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #6 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du har hatt en FF,ergo så hadde han aldri tenkt på noe seriøst med deg. Faktisk i så liten grad at han ikke fn gang gadd å gi deg beskjed da han fikk dame. Du for din del valgte å opprettholde en rent seksuell relasjon til noen du ønsket noe mer fra. Det var kanskje ikke så lurt sånn sett i ettertid. Nå tar han kontakt igjen. Sender deg melding i fylla og inviterer deg i bursdag. Selvfølgelig bør du ikke dra, uansett hva han vil med deg. Anonymkode: 17b7d...d22 Jeg blir egentlig mer lei meg og irritert enn glad for den invitasjonen. Anonymkode: bb058...c4b 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #7 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du har hatt en FF,ergo så hadde han aldri tenkt på noe seriøst med deg. Faktisk i så liten grad at han ikke fn gang gadd å gi deg beskjed da han fikk dame. Du for din del valgte å opprettholde en rent seksuell relasjon til noen du ønsket noe mer fra. Det var kanskje ikke så lurt sånn sett i ettertid. Nå tar han kontakt igjen. Sender deg melding i fylla og inviterer deg i bursdag. Selvfølgelig bør du ikke dra, uansett hva han vil med deg. Anonymkode: 17b7d...d22 Du må prate med han. Spørre om han var full da han sendte den mld? Og hva mente han med den? Får du svar på det så kan du spørre om han er single? Og ikke glem å nevn at du ble skikkelig såra av at han ikke kunne si ifra at han hadde fått seg dame. At du er blitt veldig skeptisk på han. Hvis det er bare svada fra hans side så ikke gå i noen bursdag. Nå er du i situasjonen at du kan stille krav når det er han som tar kontakt. Utnytt det til din egen fordel. Anonymkode: d7c7f...8dc 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #8 Skrevet 11. februar 2024 Du ignorerer så klart. Anonymkode: c8f93...13d 4
Gjest WhisperingWind Skrevet 11. februar 2024 #9 Skrevet 11. februar 2024 Slett, blokk og aldri se deg tilbake.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #10 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du må prate med han. Spørre om han var full da han sendte den mld? Og hva mente han med den? Får du svar på det så kan du spørre om han er single? Og ikke glem å nevn at du ble skikkelig såra av at han ikke kunne si ifra at han hadde fått seg dame. At du er blitt veldig skeptisk på han. Hvis det er bare svada fra hans side så ikke gå i noen bursdag. Nå er du i situasjonen at du kan stille krav når det er han som tar kontakt. Utnytt det til din egen fordel. Anonymkode: d7c7f...8dc Hvorfor gidde? Hvem vil ha en fyr som a) ble full og skrev til ts om å komme i bursdag selv om han har kjæreste B) ble singel og ville ha tilgang på enkel mus Æsj Anonymkode: 200a4...fd2 5
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #11 Skrevet 11. februar 2024 Ja aner ikke om han er singel.. men mest sannsynlig er det alternativ B) Anonymkode: bb058...c4b
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #12 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du er jo som en prostituert han ikke trenger å betale for. Vil du fortsette å være det? Anonymkode: 9c3e5...b8e han har da vært min gratis gigolo også da...haha, det gikk begge veier. Men nei, jeg har ikke tenkt å fortsette med det nå. Anonymkode: bb058...c4b 3
Queen19 Skrevet 11. februar 2024 #13 Skrevet 11. februar 2024 Ikke send et eneste svar tilbake, la stillheten din snakke for seg. Deretter slett og blokk fra alle slags steder 😊 2
Miaiai Skrevet 11. februar 2024 #14 Skrevet 11. februar 2024 Enten ønsker du og forsette der dere slapp eller så ønsker du ikke, da bare si beklager men dette passer meg ikke lengre. Ønsker du men er usikker så får du jo si det.
drue Skrevet 11. februar 2024 #15 Skrevet 11. februar 2024 Gjør det samme som han gjorde mot deg; ikke svar. 5
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #16 Skrevet 11. februar 2024 Miaiai skrev (8 minutter siden): Enten ønsker du og forsette der dere slapp eller så ønsker du ikke, da bare si beklager men dette passer meg ikke lengre. Ønsker du men er usikker så får du jo si det. Jeg er ikke usikker på hva jeg vil med han. Selv om jeg tenker på han iblant, så vil jeg ikke mer nå. Det var jo greitt før, dvs i fjor sommer... når det var en langvarig gjensidig enighet om at vi var FFs. Men når han nå har hatt en kort fling med en annen dame og er singel igjen, og DA er han tilbake på meg igjen som om ingenting har skjedd. Det er ER usikker på er om jeg bare skal være helt stille, eller om jeg skal fortelle han hvorfor jeg IKKE vil komme i bursdagen hans. Anonymkode: bb058...c4b
jabx Skrevet 11. februar 2024 #17 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Min gamle FF som jeg holdt på med i 2-3år har plutselig invitert meg på rundt tall- bursdag. Vi har ikke sett hverandre på 6-7 mnd, da han brått fikk seg dame ..antar kunne se sånn utpå sosiale medier.."in al relationship with" på face plutselig.... Han sa aldri noe til meg, han bare sluttet å svare meg/ta kontakt. Jeg har brukt lang tid på å komme over han. Men trnker fortsatt litt på han iblant. Jeg skjønner ikke hvorfor han inviterte meg. Jeg anser relasjonen som over, og med den "avslutningen" også, frister det lite med et "comeback", Fikk melding i natt, han hadde sIkkert tatt noen øl...) tid og sted ikke angitt. Jeg skal spørre han om invitasjonen...men innen den tid kanskje dere fine kg damer kan gi meg råd Skal jeg gå i bursdag? Skal jeg la være ? Skal jeg lage som ingenting, eller skal jeg ta opp det med hun andre damen? Og hvorfor jeg ikke har hørt noe fra han på måneder...? Anonymkode: bb058...c4b Du har følelser for ham, og vurderer å fortsette med selvpining? Han vil ikke ha deg til annet enn sex. 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #18 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg blir egentlig mer lei meg og irritert enn glad for den invitasjonen. Anonymkode: bb058...c4b Takk nei da vel. Det har du faktisk lov til. Anonymkode: 8216e...460 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #19 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er ikke usikker på hva jeg vil med han. Selv om jeg tenker på han iblant, så vil jeg ikke mer nå. Det var jo greitt før, dvs i fjor sommer... når det var en langvarig gjensidig enighet om at vi var FFs. Men når han nå har hatt en kort fling med en annen dame og er singel igjen, og DA er han tilbake på meg igjen som om ingenting har skjedd. Det er ER usikker på er om jeg bare skal være helt stille, eller om jeg skal fortelle han hvorfor jeg IKKE vil komme i bursdagen hans. Anonymkode: bb058...c4b Men altså, dere var ff. Det er klart han ser da på mulighten til å pule videre på deg om han får muligheten til det. Det er jo det du er for han, en å pule på. Hvorfor skal du fortelle han hvorfor du ikke ønsker å komme? Hva skylder du han? Anonymkode: 8216e...460 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #20 Skrevet 11. februar 2024 jabx skrev (2 minutter siden): Du har følelser for ham, og vurderer å fortsette med selvpining? Han vil ikke ha deg til annet enn sex. Har ikke varme følelser, men selvsagt så tenker jeg på han iblant.. men mer pga hva fanden skjedde og hvorfor gjorde han det på denne måten .. Anonymkode: bb058...c4b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå