Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært med min mann i 20 år, mannen jobber en del kveld og netter og har alltid gjort det. Når han gjør det sover ikke jeg🙄

Jeg prøver, har til og med tatt innsovningstabletter, sover ikke.

I det han legger seg så sover jeg. 
Jeg prøver å endre  døgnrytmen min, har sovner tidlig hver gang han har vært hjemme. I går jobbet han sent og jeg la meg, la vekk telefonen. Fikk likevel ikke sove, i det han traff senga klokka 02 så sovnet jeg. Synes dette er merkelig, har jo jobbet slik alltid. Og det irriterer meg at jeg er så avhengig av han, før jeg traff han bodde jeg alene og sov uten problemer. 
Flere som har det slik? Har dere funnet ut hvorfor eller løsningen? :) 

Anonymkode: a5db9...cf5

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har vært med min mann i 20 år, mannen jobber en del kveld og netter og har alltid gjort det. Når han gjør det sover ikke jeg🙄

Jeg prøver, har til og med tatt innsovningstabletter, sover ikke.

I det han legger seg så sover jeg. 
Jeg prøver å endre  døgnrytmen min, har sovner tidlig hver gang han har vært hjemme. I går jobbet han sent og jeg la meg, la vekk telefonen. Fikk likevel ikke sove, i det han traff senga klokka 02 så sovnet jeg. Synes dette er merkelig, har jo jobbet slik alltid. Og det irriterer meg at jeg er så avhengig av han, før jeg traff han bodde jeg alene og sov uten problemer. 
Flere som har det slik? Har dere funnet ut hvorfor eller løsningen? :) 

Er vel bare en vane og at man føler seg tryggere. Jeg er og sånn 😊

Anonymkode: db22b...83c

• Liker 1
Skrevet

Jeg er også sånn klarer ikke sove uten han helt til han kommer hjem, eller når han er med meg i senga🙈❤️

Anonymkode: d5595...d36

Skrevet

Så koselig, at noen er bundet til hverandre på den måten. Det har jeg aldri kjent på. God natt!

Skrevet

Hvis han er vekkreist en helg, får du sove til vanlig tid da?

Jeg er sånn at jeg sovner fint om jeg skal være alene hele natten. Men om han f.eks skal være oppe et par timer lenger enn meg, så blir jeg mot min egen vilje liggende å vente.

Anonymkode: a6739...cb7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis han er vekkreist en helg, får du sove til vanlig tid da?

Jeg er sånn at jeg sovner fint om jeg skal være alene hele natten. Men om han f.eks skal være oppe et par timer lenger enn meg, så blir jeg mot min egen vilje liggende å vente.

Anonymkode: a6739...cb7

Jeg sovner til slutt fordi jeg er utslitt, men ligger våken mye av natten. Heldigvis ikke så ofte han er vekk sånn. 
Og ja dette er helt mot min vilje også, jeg vil sove og det ødelegger mye av dagen. Og problemet er at selv om han har jobbet natt så er jeg like trøtt som han når han kommer hjem😂

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Er vel bare en vane og at man føler seg tryggere. Jeg er og sånn 😊

Anonymkode: db22b...83c

Vane er det, og de er vanskelig å endre. Jeg føler meg trygg, men det er noe i underbevistheten min. Mulig ikle trygg nok. 

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg er også sånn klarer ikke sove uten han helt til han kommer hjem, eller når han er med meg i senga🙈❤️

Anonymkode: d5595...d36

Ja, altså han må legge seg her også. Vi legger oss alltid likt når han er hjemme, men alltid jobbet slikt som dette 🥴

Ts

Skrevet

Da tar jeg meg et glass hvitvin og ser på en serie jeg vet mannen min ikke ville sett 😂 Ikke for å oppfordre til alkoholisme, men dersom det er sjelden er dette en fin måte å slappe av og gjøre den kjipe natten om til noe positivt☺️

Anonymkode: 2bae9...8f8

• Liker 1
Skrevet
Hoia skrev (6 minutter siden):

Så koselig, at noen er bundet til hverandre på den måten. Det har jeg aldri kjent på. God natt!

Takk❤️Ja, jeg er veldig bundet til han. Det er både bra og kanskje litt dumt? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da tar jeg meg et glass hvitvin og ser på en serie jeg vet mannen min ikke ville sett 😂 Ikke for å oppfordre til alkoholisme, men dersom det er sjelden er dette en fin måte å slappe av og gjøre den kjipe natten om til noe positivt☺️

Anonymkode: 2bae9...8f8

Drikker ikke alkohol. Blir så dårlig, men serier gjør jeg, slipper å dele tven ;) 

Ingen problem at han jobber slik, jeg trives i eget selskap, men den søvna. Alkohol kunne kanskje hjulpet litt :) 

Ts

Skrevet

Har det sånn selv, føler med deg. Ikke så mange råd å komme med, dessverre. :kose: 

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg har det også slik. Pleier å få sove om det er 3. dagen på rad han er borte. Har ingen råd, men jeg tar laptopen med i senga, legger den på skrå over puta hans, setter på enderim e.l. da er det litt aktivitet på hans side. Så lar jeg lyset stå på. Føler da det er mindre «press» på å måtte sove, som igjen gjør meg mer avslappa 

Anonymkode: a06d9...db2

• Hjerte 1
Skrevet

Om Butter er vekke, så soves det dårligere. Peanut er liksom ikke noe uten Butter ^_^

Skrevet

Jeg sover bedre uten mannen. :fnise: 

Anonymkode: cf25a...5f6

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg sover bedre uten mannen. :fnise: 

Anonymkode: cf25a...5f6

Jeg og 🤣 

Anonymkode: f8113...c85

• Liker 1
Skrevet

Uff, prøv å jobbe med det. Jeg hadde en slik kjæreste som insisisterte på at "han ikke fikk sove" uten meg. Jeg elsker å vare sistemann i seng, lande litt og være for meg selv før soving. Innimellom er det jobb som må gjøres, eller noe jeg vil se. Og så ligger det en og gauler på meg, ahhhrgh! Jeg gav beskjed, da ble det stille, men ligge våken til jeg kom,joda... Ble så lei til slutt at forholdet ble over. Flere åfsaker, seff, men slik avhengighet og klenging er dødsirriterende.

Anonymkode: 9c726...408

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Uff, prøv å jobbe med det. Jeg hadde en slik kjæreste som insisisterte på at "han ikke fikk sove" uten meg. Jeg elsker å vare sistemann i seng, lande litt og være for meg selv før soving. Innimellom er det jobb som må gjøres, eller noe jeg vil se. Og så ligger det en og gauler på meg, ahhhrgh! Jeg gav beskjed, da ble det stille, men ligge våken til jeg kom,joda... Ble så lei til slutt at forholdet ble over. Flere åfsaker, seff, men slik avhengighet og klenging er dødsirriterende.

Anonymkode: 9c726...408

Jeg verken gauler etter han, eller klenger ;) 

Han får lov til å gjøre hva han vil uten at jeg maser på han eller sier du MÅ legge deg, dette er mitt problem og ikke hans. 
Jeg tror derimot at han også liker at vi legger oss samtidig, for det er det han som har insistert på hele tiden. Selvfølgelig bortsett fra da vi jobber. Om jeg skal på tidligvakt så legger jeg mer gjerne tidlig. Da gjør han det også, og motsatt. Ikke bekymret for at han skal forlate meg pga dette :) 

Skrevet

Så koselig at du er glad i mannen din og trenger ham. Det er livskvalitet 

Anonymkode: 322a1...885

• Hjerte 1
Skrevet

Høres litt stakkarslig ut, men kanskje det bare er fordi det føles fjernt. Vi kan være borte fra hverandre i 2-4 uker av gangen, så jeg er veldig glad jeg ikke har det samme problemet.

Hva gjorde du da du var singel?

Anonymkode: c4ae7...a62

Skrevet

Høres litt stakkarslig ut, men kanskje det bare er fordi det føles fjernt. Vi kan være borte fra hverandre i 2-4 uker av gangen, så jeg er veldig glad jeg ikke har det samme problemet.

Hva gjorde du da du var singel?

Anonymkode: c4ae7...a62

Sov og hadde det helt fint. Skal sies at vi har vært sammen siden vi var veldig unge. 
Jeg er ikke så stakkarslig av meg altså, fikser livet mitt og dette er et meg problem og ikke noe jeg legger over på han. 
Har aldri vært borte fra han så lenge, og vi savner hverandre fort når en av oss er vekk. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...