AnonymBruker Skrevet 10. februar #1 Del Skrevet 10. februar Jeg trener jevnlig. 3-4 dager i uken. Både utholdenhetstrening på mølle og tung styrketrening. Jeg spiser "normalt". Et variert og ernæringsrikt kosthold på ca 2000 kcal per dag. Jeg har fått god utholdenhet og blitt ganske sterk. Det jeg lurer på er at kroppen min naturlig nok har blitt fastere og fått mer synlige muskler, men jeg har blitt dvaskere der hvor fettet har "fylt ut" før. Noen som vet hvorfor og kan svare på hva som skjer med kroppen min? Anonymkode: bbb53...b77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #2 Del Skrevet 12. februar Er vel noe løs hud kanskje? Har litt sånn på magen (født to ganger) har synlige muskler på magen men samtidig så er det løs hud der Anonymkode: c9d46...4c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #3 Del Skrevet 12. februar Er det ikke litt sånn som når man blåser opp en ballong for å så slippe luften ut igjen etterpå.. ballongen er jo da "dvask". Anonymkode: c8368...78c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #4 Del Skrevet 12. februar Hud bruker lenger tid på å trekke seg sammen. Har du gått mye ned kan det være ikke alt trekker seg sammen. Det viktigste er at du er kommet i god form og har fått en sterk og utholdende kropp Anonymkode: 6be79...335 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar #5 Del Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (På 11.2.2024 den 0.23): Jeg trener jevnlig. 3-4 dager i uken. Både utholdenhetstrening på mølle og tung styrketrening. Jeg spiser "normalt". Et variert og ernæringsrikt kosthold på ca 2000 kcal per dag. Jeg har fått god utholdenhet og blitt ganske sterk. Det jeg lurer på er at kroppen min naturlig nok har blitt fastere og fått mer synlige muskler, men jeg har blitt dvaskere der hvor fettet har "fylt ut" før. Noen som vet hvorfor og kan svare på hva som skjer med kroppen min? Anonymkode: bbb53...b77 Alder og kjønn? Anonymkode: ecf08...8a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå