AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #1 Skrevet 10. februar 2024 Hei, Skal bytte gulv til laminatgulv. Har tenkt å male veggene helt hvite og ønsker noe lys grå laminat på gulvet. Pluss varmefolie. Anbefaler dere lys grå laminat? Blir det fort riper og sånt? Anonymkode: 19dcc...a36
Gjest jegerrinne Skrevet 10. februar 2024 #2 Skrevet 10. februar 2024 Bare ikke ta svart🙈 vi har det og en ser alt, alt støv, alt dyrehår. Føler jeg må gå over gulvet flere ganger om dagen
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #3 Skrevet 10. februar 2024 Jo lysere jo bedre. Mørke gulv holder seg ikke, man ser alt av støv og dritt og merker er og veldig synlige på mørke kontra lyse gulv. Velg en farge du ser for deg å leve med alltid. Liker du varme eller kalde farger ellers så ta hensyn til det når du velger gulv. Anonymkode: b7801...eaf
newman01 Skrevet 11. februar 2024 #4 Skrevet 11. februar 2024 8 hours ago, AnonymBruker said: Hei, Skal bytte gulv til laminatgulv. Har tenkt å male veggene helt hvite og ønsker noe lys grå laminat på gulvet. Pluss varmefolie. Anbefaler dere lys grå laminat? Blir det fort riper og sånt? Anonymkode: 19dcc...a36 Kommer helt an på kvaliteten på laminaten
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #5 Skrevet 11. februar 2024 Ville heller gått for lysere gulv. Grått gulv er ikke pent og ser fort billig ut, samt at det viser støv som andre sier. Det matcher absolutt ingenting av møbler som er i treverk, så med mindre alt interiøret ditt skal være malt hvitt eller svart blir det fort kræsj. Du må regne med at gulvet fort skal ligge der i 20 år, så det er ikke bare å bytte igjen heller. Gå for noe i en vanlig trefarge så gjør du det enklere for deg selv i fremtiden, også hvis du skal selge. Anonymkode: cbf7c...4b3
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #6 Skrevet 11. februar 2024 Bare et lite tips hvis du skal ha helt hvit vegg. Det anbefales ikke. Jeg har hatt det og det var helt pyton. Leiligheten ble veldig steril og ubehagelig for øyene spesielt på dagen når det er sol. Hadde eikeparkett. Mange som kom her sa leiligheten virka veldig kald. Det gulvet du vil ha vil kræsje helt og alt støvet viser. Malte veggene i en mer varm farge med litt beige i og det ble mye bedre. Anonymkode: e429f...3ef 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #7 Skrevet 11. februar 2024 Håper du ikke skal selge før gulvet uansett må byttes ut. Grålig laminatgulv i et potensielt kjøpsobjekt gjør i hvert fall at jeg tenker at gulvene må byttes ut, og tar det med i beregningen for hva jeg er villig til å betale. Anonymkode: f713c...76f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå