AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #1 Skrevet 10. februar 2024 Har brukt hormonplaster i ca 6 mnd. Skal bytte 2x pr uke, faste dager. Tok av det gamle, og oppdaget at jef var tom, så måtte gå uten til dagen etter da jeg kjøpte nye. Merket den dagen jeg tok av plaster at humøret ble dårligere nokså kjapt etterpå. Er det virkelig så effektivt at det påvirker så fort når det tas av? Anonymkode: 7962b...6ea
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #2 Skrevet 10. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har brukt hormonplaster i ca 6 mnd. Skal bytte 2x pr uke, faste dager. Tok av det gamle, og oppdaget at jef var tom, så måtte gå uten til dagen etter da jeg kjøpte nye. Merket den dagen jeg tok av plaster at humøret ble dårligere nokså kjapt etterpå. Er det virkelig så effektivt at det påvirker så fort når det tas av? Anonymkode: 7962b...6ea Jeg bruker ikke plaster men spray og ja, merker det fort hvis jeg har glemt den på morgenen. Litt utpå ettermiddagen kommer alt tilbake, da er det bare å løpe på badet og spraye på. Anonymkode: 79aae...523
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #3 Skrevet 11. februar 2024 Inneholder det kun utelukkende østrogen eller også testosteron? ++? Anonymkode: da488...376
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå