AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #161 Skrevet 15. februar 2024 Han "valgte" deg? Hehe, ja det er jo også en måte å se det på. Anonymkode: 54560...7ea 3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #162 Skrevet 15. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Han "valgte" deg? Hehe, ja det er jo også en måte å se det på. Anonymkode: 54560...7ea Ja, han gjorde jo det. Han er fortsatt sammen med meg - dumpet hun andre. Anonymkode: 878e1...061
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #163 Skrevet 15. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, han gjorde jo det. Han er fortsatt sammen med meg - dumpet hun andre. Anonymkode: 878e1...061 Men han var jo sammen med deg, også når han var med henne. Å si at han «valgte» deg, kunne du sagt om han datet en dame, så møtte deg og avsluttet med henne og dere endte opp sammen. Han valgte faktisk henne, over forholdet deres. Så valgt han forholdet deres, igjen. Sjansen for at han velger en annen dame over forholdet igjen, er relativt stor. Har fulgt med på denne tråden, å du svarer på veldig lite. Kun det du vil høre, eller for å fremme forholdet ditt. Det handlet vel om hvordan du kan leve med denne dama i samme bygd, ingen her vil si til deg at dama er helt på bærtur, at du har rett og du må kvitte deg med henne. Anonymkode: 73713...7a9 2 3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #164 Skrevet 15. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, han gjorde jo det. Han er fortsatt sammen med meg - dumpet hun andre. Anonymkode: 878e1...061 Nei. Han «valgte» deg etter at han ble tatt. Og var redd for å miste deg. Men han er jo bare redd for å miste deg, fordi andre damer hadde gått fra han. Mens deg kan han manipulere og få til å tro at han «elsker deg høyere enn alt» (dine ord forrige side) Han elsker deg ikke. Og han kommer til å kontakte elskerinnen eller andre damer igjen Anonymkode: 5ff4a...c70 2 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #165 Skrevet 15. februar 2024 Kanskje du skal låse ham inne så ikke nye fristerinner lokker denne viljeløse mannen på ville veier? Anonymkode: 337d1...669 1 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #166 Skrevet 15. februar 2024 Jeg nekter å tro at du ikke ser hva din mann har gjort. Det er rett å slett ikke mulig å være så mye " struts". Du må da ha mange tanker om dette. Glem hva elskerinnen gjør å ikke gjør. Dette handler om din manns svik mot deg, og hvordan han skal klare å trygge deg igjen, for der har han helt tydelig også bommet stort. Anonymkode: 49612...ded 3
911 Skrevet 15. februar 2024 #167 Skrevet 15. februar 2024 Støtter nesten alle kommentarene her. TS er så ekstremt naiv og "blind" at jeg begynner å tro dette kun er trolling. Det skal ikke være mulig for et normalt oppegående menneske å være så godtroende og skrive så mye "rart" her inne. 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #168 Skrevet 15. februar 2024 Dette forstår jeg at er fortvilende. Mannen skaper du nye gode assosiasjoner med, mens denne elskerinna bare minner deg om den ene sårende tingen. Jeg tror jeg ville prøvd helt motsatt taktikk av det du har gjort til nå. Stopp opp og prat med henne. Ufarliggjør henne. Jo mer, jo bedre. Etter hvert vil hun skygge banen. Du har makten. Og du vet at hun ikke kan skade deg. På den måten vil hun etter hvert bli en harmløs påminner og kanskje assosierer du henne ikke lenger med det vonde som skjedde. Masse lykke til! ❤️ Anonymkode: 06855...ea5 1 2 3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #169 Skrevet 16. februar 2024 911 skrev (8 timer siden): Støtter nesten alle kommentarene her. TS er så ekstremt naiv og "blind" at jeg begynner å tro dette kun er trolling. Det skal ikke være mulig for et normalt oppegående menneske å være så godtroende og skrive så mye "rart" her inne. Selv om dette kan være troll eller ei, så er det dessverre mange eksempler på dette. Jeg er en av de. Jeg var så redd for at barna mine skulle leve alene annenhver uke med eksen min at jeg hele tiden lette etter «kanskje, men hva hvis» han elsker meg selvom. Kanskje det er en vond drøm, kanskje han er syk osv. Men sannheten var at han hadde vist sitt sanne jeg. Spillt skuespill hjemme og lekt rundbrenner ellers. Jeg er ingen dum person. Jeg er sterk og ressursrik, men likevel lukket jeg øyner for alle røde flagg som etterhvert kom frem, fordi jeg orket ikke tanken på å være skilt pga barna. Men til slutt måtte jeg bryte for å ikke falle helt sammen selv. Barna bor annenhver uke hos far- som fortsetter å være utro mot kjærestene sine. Til trådstarter: Dersom du ikke har barn. Gjør deg den tjenesten å gå fra mannen din. Han lyver til deg. Vil ha i pose og sekk. Sånne mennesker synes det er fryktelig praktisk og fint å ha en fast seksuell partner hjemme, for å så spille spill utforbi hjemmet. ❤️ Anonymkode: f2cba...411 1 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå