AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #141 Skrevet 13. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Skal jeg stole mer på ei som la seg etter mannen min og ikke gav seg før hun hadde fått han der hun ville enn på mannen min som elsker meg høyere enn noe annet? Viss jeg stoler mer på henne enn han er iallefall løpet kjørt. Anonymkode: 878e1...061 Tipper sexen de hadde var høyst frivillig fra begges side. Denne idéen om henne som en ond forfører får bare mannens din til å virke svak. Anonymkode: 337d1...669 7 3
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #142 Skrevet 13. februar 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Skal jeg stole mer på ei som la seg etter mannen min og ikke gav seg før hun hadde fått han der hun ville enn på mannen min som elsker meg høyere enn noe annet? Viss jeg stoler mer på henne enn han er iallefall løpet kjørt. Anonymkode: 878e1...061 Hvis dette er sant, TS, så er du ille ute. For det betyr at han kommer til å være utro igjen - med den neste som «legger seg etter ham». Da kan du jo aldri være trygg, hvis han er så svak at han innleder forhold med kvinner han ikke har følelser for bare fordi de prøver seg. Det finnes nok en bedre og mer realistisk historie her, og det er nok bedre å se det i øynene. At han angrer, ja helt sikkert. Og han elsker deg nok også. Men det er ingen grunn til å lage henne til skurken her. Anonymkode: d3942...d0a 4 1 4
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #143 Skrevet 14. februar 2024 Jeg er ikke enig med dem som prøver seg med at elskerinnen er uskyldig. En bruker skrev til og med at TS burde ha med blomster og dra på besøk til henne. Utrolig. Så lenge dama er noenlunde tilregnelig, vet hun godt at det er galt å være sammen med gifte folk. Hun har dermed også skyld i dette, selv om mannen til TS er den verste av dem. Jeg ville ikke ha stolt på noen av de to. Men, hvis TS har ønske om å slippe mumlingen til elskerinnen på butikken og der de ellers treffer på henne, ville jeg ha tatt en telefon og spurt om jeg kunne stikke bortom henne. Da får hun muligheten til å fortelle om alt som hun tydeligvis har på hjertet, og når hun har fått sagt det, er det ingen grunn til å fortsette å gnåle på butikken etterpå. Uansett, jeg ville tatt med en stor klype salt alt som kommer ut av munnen på sånne upålitelige folk. Anonymkode: 96861...bf2 4 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #144 Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er ikke enig med dem som prøver seg med at elskerinnen er uskyldig. En bruker skrev til og med at TS burde ha med blomster og dra på besøk til henne. Utrolig. Så lenge dama er noenlunde tilregnelig, vet hun godt at det er galt å være sammen med gifte folk. Hun har dermed også skyld i dette, selv om mannen til TS er den verste av dem. Jeg ville ikke ha stolt på noen av de to. Men, hvis TS har ønske om å slippe mumlingen til elskerinnen på butikken og der de ellers treffer på henne, ville jeg ha tatt en telefon og spurt om jeg kunne stikke bortom henne. Da får hun muligheten til å fortelle om alt som hun tydeligvis har på hjertet, og når hun har fått sagt det, er det ingen grunn til å fortsette å gnåle på butikken etterpå. Uansett, jeg ville tatt med en stor klype salt alt som kommer ut av munnen på sånne upålitelige folk. Anonymkode: 96861...bf2 Endelig et mer nyansert syn. Takk ❤️ Anonymkode: 878e1...061
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #145 Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Endelig et mer nyansert syn. Takk ❤️ Anonymkode: 878e1...061 Kan du ikke bare fortsette i denne tråden når du oppdager hun har rett og at han fortsatt lurer deg? Anonymkode: 890c1...605 3
Enmanelskeråhate Skrevet 14. februar 2024 #146 Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Skal jeg stole mer på ei som la seg etter mannen min og ikke gav seg før hun hadde fått han der hun ville enn på mannen min som elsker meg høyere enn noe annet? Viss jeg stoler mer på henne enn han er iallefall løpet kjørt. Anonymkode: 878e1...061 He he ja hun er den store stygge ulven og han det stakkars lille lammet. Uten egen vilje og så seg nødt til å stille med kuken i et lite år bare, stakkars mann som måtte bli tvunget med på det, han burde anmelde disse overgrepene 2 3
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #147 Skrevet 14. februar 2024 Enmanelskeråhate skrev (1 time siden): He he ja hun er den store stygge ulven og han det stakkars lille lammet. Uten egen vilje og så seg nødt til å stille med kuken i et lite år bare, stakkars mann som måtte bli tvunget med på det, han burde anmelde disse overgrepene Mannen har jo tydelig blitt voldtatt gjentatte ganger over flere år. Hvorfor anmelder ikke mannen elskerinnen? Mannen må jo være veldig traumatisert av dette stakkars… Anonymkode: bbc3f...6a7 3 1 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #148 Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Skal jeg stole mer på ei som la seg etter mannen min og ikke gav seg før hun hadde fått han der hun ville enn på mannen min som elsker meg høyere enn noe annet? Viss jeg stoler mer på henne enn han er iallefall løpet kjørt. Anonymkode: 878e1...061 Han elsker deg ikke høyere enn noe annet. Han elsker faktisk seg selv mye høyere og mener hans sexliv (uten deg) et viktigere enn deg og dine følelser. Mannen har jo fått i pose og sekk - han har løyet og bedratt deg ved å knulle en annen kvinne i over ett år og får fortsatt beholde deg og din støtte. Tenk, han har delt intime øyeblikk med denne dama. Gitt henne komplimenter, kysset henne, kjærtegnet henne, befølt henne, slikket henne og hatt sex med henne opp til flere ganger. Hun har gitt ham nytelse og oppmerksomhet. Så har han levd livet med deg som om ingenting har skjedd. Anonymkode: 5d06f...ff7 6 5
Liljerød Skrevet 14. februar 2024 #149 Skrevet 14. februar 2024 10 hours ago, AnonymBruker said: Skal jeg stole mer på ei som la seg etter mannen min og ikke gav seg før hun hadde fått han der hun ville enn på mannen min som elsker meg høyere enn noe annet? Viss jeg stoler mer på henne enn han er iallefall løpet kjørt. Anonymkode: 878e1...061 Du skal vel strengt tatt ikke stole på noen av dem? De har jo lurt deg, bedratt deg og gått bak ryggen din begge to. Hvorfor velger du mannen din på nytt etter at han har gjort dette? Hva er begrunnelsen hans for at han gjorde dette, og innebærer det at han skal gjøre det igjen dersom en ny dame legger seg etter han? Innebærer det at han kun kan være trofast mot deg dersom ingen andre damer legger seg etter han? Da velger jo ikke han deg, hvorfor fortjener han da at du velger han? 2 5
tapetkniv Skrevet 14. februar 2024 #150 Skrevet 14. februar 2024 Tror jeg aldri har lest noe så dumt. Han elsker deg mer enn noe annet? Du kan jo ikke være riktig klok hvis du tror på dette. Hun "tvang" seg på han i flere år? Nei du, han har nok gjort dette mer enn frivillig og ingen som elsker noen er utro på det viset. Du må sette deg ned å prate med noen som kan få deg tilbake til virkeligheten. Det høres ikke bra ut i det hele tatt og jeg blir bekymret hvis dere har barn, for de trenger en mor som er på nett. Du kommer aldri til å få hverken besøks eller kontaktforbud på det grunnlaget der. 4 4
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #151 Skrevet 14. februar 2024 Skjønner at du står i en vanskelig situasjon nå, høres ikke ut som du har tilgitt helt, for å få til det så må du nok flytte fokus over fra elskerinnen og til forholdet ditt, og regner med at du tok i betraktning at du måtte leve med å ha henne i samme bygd som deg, når du bestemte deg for å prøve å redde forholdet. Stemmer for at du burde ringe henne, og si at du vil prate, da vil hun ikke etterpå ha noe grunn til å sende kommentarer din vei når du treffer henne, masse lykke til❤️ Anonymkode: d92f2...ee5 1
Honey Dew Skrevet 14. februar 2024 #152 Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Skal jeg stole mer på ei som la seg etter mannen min og ikke gav seg før hun hadde fått han der hun ville enn på mannen min som elsker meg høyere enn noe annet? Viss jeg stoler mer på henne enn han er iallefall løpet kjørt. Anonymkode: 878e1...061 Er det mannen din som sier han ble presset til sex? Han var i høy grad med på notene selv. 2 1
Gjest Hoia Skrevet 14. februar 2024 #153 Skrevet 14. februar 2024 Dette begynner jo å ha litt underholdningsverdi. Mannen din kunne kanskje ha vært litt mer sensitiv da, finne en utenfor en liten bygd? Han er jo skyld i det selv?
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #154 Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Skal jeg stole mer på ei som la seg etter mannen min og ikke gav seg før hun hadde fått han der hun ville enn på mannen min som elsker meg høyere enn noe annet? Viss jeg stoler mer på henne enn han er iallefall løpet kjørt. Anonymkode: 878e1...061 🙄 Anonymkode: d50f3...ebf 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #155 Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg er ikke enig med dem som prøver seg med at elskerinnen er uskyldig. En bruker skrev til og med at TS burde ha med blomster og dra på besøk til henne. Utrolig. Så lenge dama er noenlunde tilregnelig, vet hun godt at det er galt å være sammen med gifte folk. Hun har dermed også skyld i dette, selv om mannen til TS er den verste av dem. Jeg ville ikke ha stolt på noen av de to. Men, hvis TS har ønske om å slippe mumlingen til elskerinnen på butikken og der de ellers treffer på henne, ville jeg ha tatt en telefon og spurt om jeg kunne stikke bortom henne. Da får hun muligheten til å fortelle om alt som hun tydeligvis har på hjertet, og når hun har fått sagt det, er det ingen grunn til å fortsette å gnåle på butikken etterpå. Uansett, jeg ville tatt med en stor klype salt alt som kommer ut av munnen på sånne upålitelige folk. Anonymkode: 96861...bf2 Mannen til ts har 100% skyld i dette. han var i et forhold med ts, han som er en utro drittsekk og det over år. Han elsker ikke ts på noen som helst måte. Noe så naivt å tro at han elsker ts mer enn noe annet. Du bedrar ikke partneren din over år om du elsker vedkommende. Anonymkode: d50f3...ebf 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #156 Skrevet 14. februar 2024 Du kan jo ikke bli kvitt henne. Han lovet vel henne gull og grønne skoger, og lurte henne på samme måte som han har lurt deg. Hun er sikkert såret, og synes nok det er like ubehagelig som deg. At hun har prøvd å ta kontakt er vel samme greia som når bedratte ønsker å si noen sannhetens ord til en elskerinne. Hun føler seg lurt og ønsker vel du skal vite det. Anonymkode: 6e57e...66e
Honey Dew Skrevet 14. februar 2024 #157 Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Du kan jo ikke bli kvitt henne. Han lovet vel henne gull og grønne skoger, og lurte henne på samme måte som han har lurt deg. Hun er sikkert såret, og synes nok det er like ubehagelig som deg. At hun har prøvd å ta kontakt er vel samme greia som når bedratte ønsker å si noen sannhetens ord til en elskerinne. Hun føler seg lurt og ønsker vel du skal vite det. Anonymkode: 6e57e...66e Støtter denne. Til ts: Snakk med henne på en skikkelig måte, uten å skjelle henne ut. Hun kan være et offer akkurat som deg, men det vet du ikke før du har snakket med henne. Kanskje hun sitter inne med ting som du burde vite. F eks at han har hatt flere elskerinner. 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #158 Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 11.2.2024 den 7.38): Det var hun som la seg etter han og bydde seg fram - han var hele tiden tydelig på at det er meg han elsker og at han aldri kommer til å forlate meg. Vi bor dessuten på gård. Mannen min driver denne gården med dyr og alt, så å flytte er uaktuelt. Noen som vet om vi kan feks. melde henne til politiet så kanskje HUN må flytte? Anonymkode: 878e1...061 Det var han som var utro. Hun har ingen ansvar ovenfor deg. Han har 0 respekt for deg som valgte å ha sex med en annen dame. Han tenkte ikke akkurat mye på deg og dine følelser da. Anonymkode: ab23a...48c 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #159 Skrevet 14. februar 2024 Jo mer du roper og skriker, virker usikker og hysterisk rundt dette, jo mer vil hun «plage» deg. Skjønner henne godt, du virker veldig naiv og lett krenket. Du mener du vant, hvorfor bry deg om hun andre? Hvorfor er dette så sårt da, når alternativet er at de to gikk hånd i hånd? Han kommer til å gå fra deg, du viser null selvrespekt og en smule bitter Anonymkode: 73713...7a9 1 1
911 Skrevet 14. februar 2024 #160 Skrevet 14. februar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (23 timer siden): Skal jeg stole mer på ei som la seg etter mannen min og ikke gav seg før hun hadde fått han der hun ville enn på mannen min som elsker meg høyere enn noe annet? Viss jeg stoler mer på henne enn han er iallefall løpet kjørt. Anonymkode: 878e1...061 Hvordan vet du alt dette??? Du har bare fått hans pyntede versjon av hva som har foregått. Nei, ta en prat med denne elskerinnen med et åpent sinn og hør på hva hun har å si. Kanskje du ser på utroskapen med litt andre briller da. De fleste slike saker har minst to sider. Du stoler helt blindt på mannen din og det er i beste fall svært naivt. Endret 14. februar 2024 av 911 2 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå