Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mannen din har vært utro og det med noen som bor i nærheten, og som dere kommer til å møte av og til. Mannen din er ansvarlig for å avvise gale damer som byr seg fram. Og konsekvensen er at du blir hoia til i offentligheten, om kan si at det at du valgte å bli betyr at du må leve med hans svik, men du trenger ikke bli snakket til av elskerinnen hans. Du burde snakke med henne, gjerne offentlig og spørre hva som skal til for at hun stopper.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Intet er mer underholdende enn menneskers drama, du TS fortjener tittelen dramaqueen, siden du tilrettelegger for å ha dette dramaet gående og ikke lar det få en ende...

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.2.2024 den 22.36):

For et år siden fikk jeg vite at mannen min var utro. Han hadde ligget med ei dame regelmessig over år. For å gjøre historien kort; han inrømmet etterhvert alt, kuttet henne ut og han valgte meg!!

Denne elskerinna prøvde flere ganger å opprette kontakt med meg, men det ville ikke jeg. Jeg har tilgitt mannen, vi elsker hverandre og går videre sammen.

problemet er at vi bor på et lite sted og vi treffer på denne kjerringa til stadighet - senest på butikken i dag. Då tar mannen et godt tak i handa mi og vi går rett forbi henne uten å hilse. Hun ser på oss og kommenterer ofte noe om at jeg skal takke henne for at jeg er lykkelig igjen eller at han fortsatt lurer meg.

Jeg kjenner at jeg begynner å bli lei. Jeg har ikke gjort noe galt. Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt henne?

Anonymkode: 878e1...061

Utifra hans kroppsspråk i den situasjonen, virker det som om han og henne fortsatt holder på og at han ble smått nervøs i den situasjonen. For å dekke over, hun sa jo selv at han fortsatt lurer deg. Hvor mye klartekst trenger du egentlig? 

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Du har tilgitt den utro mannen din. Da må du tåle å se elskerinnen innimellom. 

Anonymkode: bbc3f...6a7

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Mannen din er simpel. Han har opprettet en nær relasjon til denne kvinnen, de har vært kjærester (selv om man ikke liker å se på det sånn) i mange år, og så blir hun bare dumpet og oversett av mannen din. 

Jeg er mot all utroskap og mener kvinnen har satt seg selv i den situasjonen. Men like fullt er vi alle mennesker, og hun elsker han antagelig. Han har benyttet seg av det og nytt å bli elsket dobbelt opp av dere begge. 

Nå må hun leve med sorgen, og det gjør ikke henne til en kjerring. Det er mannen din som har forårsaket alt sammen. 

Hun har all rett til å være der hun er og handle der hun handler. Blir det vanskelig for dere, så må dere flytte. Som sagt, dette ligger på mannen din. Han må fikse det. 

Anonymkode: 92a0e...568

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Klarer du å dele seng med ham, så burde det være lett å dele butikk med henne.

Anonymkode: b5a7c...562

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.2.2024 den 8.22):

Han var jo ikke så tydelig på at det er deg han elsker når han lå med henne et helt år, da. Han var kanskje tydelig på at han ikke kom til å forlate deg, men action speaks louder than words og da kan man jo se at han i beste fall dobbeltkommuniserte. 

Svært få elskerinner byr seg fram og tvinger seg på en uinteressert mann. Du er bare redd for at hennes versjon skal ødelegge livsløgnen du lever med. Det er greit, alle velger sin egen ulykke. Men du kan ikke kreve kvinnens forsvinning. 

Jeg tipper mannen din forsøker å unngå at dere snakker sammen fordi hans lille historie ikke henger sammen med sannheten. Hadde han vært ærlig med deg og dere klare for å gå videre, ville dere tålt en samtale med denne kvinnen sammen for å legge ballen død. Lykke til videre i livet, med en mann som juger og bruker kvinnene rundt seg. Topp fyr! 

Anonymkode: 4eae3...558

Jeg har selv blitt tatt i utroskap dessverre. Og min historie samsvarer ikke med elskeren sin. Så jeg var livredd for at det skulle  komme ut. Kan tenkes at det er det han er redd for. 

Anonymkode: 51e73...5ae

• Liker 3
Skrevet

Hun likte nok mannen din mer enn det å bare være elskerinne. Hadde sikkert et håp om at han skulle velge henne framfor deg. Det håpet gikk i grus. Nå er hun barnslig. Vet ikke om dere får gjort så mye med det, annet enn å gå med hodet hevet og sette pris på at dere fant ut av at det skulle være dere to uansett hva.
Hun går vel lei til slutt.

Anonymkode: c2f99...84f

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Han var utro over tid… Dette vil mest sannsynlig ha er dårlig slutt. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jesus christ! Lett å finne ut om fyren fortsatt står i; overvåk ham en periode, eller evt. den dama. Hadde gitt f i om det er lov eller ikke! Hva skal de gjøre? Bure deg inne? Not! Det finnes metoder for å finne ut av hva han driver med på tlf. Les deg opp. Finner du ut av at han ikke er utro lenger: good! Da må du bare forsøke å overse kvinnfolket, eller dere må faktisk flytte.

Anonymkode: a6e4c...d34

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.2.2024 den 22.36):

For et år siden fikk jeg vite at mannen min var utro. Han hadde ligget med ei dame regelmessig over år. For å gjøre historien kort; han inrømmet etterhvert alt, kuttet henne ut og han valgte meg!!

Denne elskerinna prøvde flere ganger å opprette kontakt med meg, men det ville ikke jeg. Jeg har tilgitt mannen, vi elsker hverandre og går videre sammen.

problemet er at vi bor på et lite sted og vi treffer på denne kjerringa til stadighet - senest på butikken i dag. Då tar mannen et godt tak i handa mi og vi går rett forbi henne uten å hilse. Hun ser på oss og kommenterer ofte noe om at jeg skal takke henne for at jeg er lykkelig igjen eller at han fortsatt lurer meg.

Jeg kjenner at jeg begynner å bli lei. Jeg har ikke gjort noe galt. Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt henne?

Selv om han elsker deg dypt og inderlig...

Begynn å skaff deg en "hemmlig" konto  og putt penger inn.

Just in case.

Høyrente konto F.eks. Avida finans.

Anonymkode: 37f6e...3b2

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hun likte nok mannen din mer enn det å bare være elskerinne. Hadde sikkert et håp om at han skulle velge henne framfor deg. Det håpet gikk i grus. Nå er hun barnslig. Vet ikke om dere får gjort så mye med det, annet enn å gå med hodet hevet og sette pris på at dere fant ut av at det skulle være dere to uansett hva.
Hun går vel lei til slutt.

Anonymkode: c2f99...84f

Nettopp!! Takk ❤️

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nettopp!! Takk ❤️

Tenk på hvorfor hun hadde det håpet, TS. Mannen din har nok gitt henne grunner til å tro det

Anonymkode: 5ff4a...c70

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tenk på hvorfor hun hadde det håpet, TS. Mannen din har nok gitt henne grunner til å tro det

Anonymkode: 5ff4a...c70

Eller det er noe hun tror…

• Nyttig 1
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Eller det er noe hun tror…

Har du sett skriftlig bevis mellom dem som bekrefter hans versjon av historien?

Anonymkode: 347b5...747

• Nyttig 2
Skrevet

Mannen din har ikke fortalt hele sannheten. Hun sier det jo rett til deg at han lurer deg - også foran han. Han stopper ikke opp og hører henne ut og sier at hun tar feil og ber henne la dere være i fred. Han drar deg unna så du ikke får høre det hun har å si, fordi det hun sier er sant.

De hadde et langvarig forhold, de var nok forelsket i hverandre. Han har sagt til henne at han vil forlate deg, og har nok også ment det og trodd på det selv i sex/forelskelsesrusen. Han har også snakket dritt om deg til henne, fortalt henne alt du mangler og som er dårlig i ekteskapet deres, og sagt at han ikke vil være sammen med deg resten av livet.

Men så bråvåknet han da han ble tatt og innså at det er et helvete å skille seg og at det er mest praktisk å bli med deg pga hus, gård, barn og bil og svigers og bygda.

Så står hun igjen og føler seg lurt og er bitter og har nok et knust hjerte. Og oppfører seg litt crazy. Men det er mannen din sin feil. Det er han du evt må kvitte deg med. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

Hadde fått meg litt selvrespekt å flytta fra både gubben og bygda, ellers er det vel bare å leve i fornedrelse

Endret av Enmanelskeråhate
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg kan forstå at man kan bli naiv, om man er vant til at mannen bestemmer og får gjøre som han vil. Kanskje pleier han å snakke deg rundt. 

Men kjære deg, TS. Du må åpne øynene for mannen din. Han har garantert ikke sagt hele sannheten. Hun vil helt sikkert fortelle deg noe, noe du burde lytte til. Dette er helt og holdent mannen din sin skyld, det er han som har vært utro og det i over ett år! 

Jeg synes synd på deg. Fordi du har en slik mann som synes det er greit å være utro mot den han sier han elsker. Og fordi du tror på det han sier uten å faktisk sjekke med den som kan gi deg sannheten.

Anonymkode: 4fa55...715

• Liker 3
Skrevet (endret)

Dette var en trist tråd å lese. Det er åpenbart at du har blitt såret av din mann, og nå skal du i tillegg bli ydmyket ved å møte på hans tidligere elskerinne i bygda.

Jeg vil anbefale deg å ta en tur til en venninne/søster/din mor hvor du kan slappe av og hente deg litt inn, og samtidig få litt støtte. Du har også en verdi her, det virker som du kanaliserer alt av din energi i form av aggressjon og sinne over på mannens tidligere elskerinne akkurat nå, hvilket som er ganske naturlig. Men det spørs om du bør ta en fot i bakken nå og virkelig tenke gjennom om dette er den mannen du ønsker å leve med.

Hvis han elsker deg, og du er den eneste for han - hvorfor gikk han inn i et forhold med en annen da?

Hvis hun "la seg etter han" som du sier, hvorfor sa han ikke nei? Hva skjer neste gang en dame "legger seg etter han"- er han forpliktet til å si ja da også eller er han trofast mot deg kun hvis ingen annen dame samtidig vil ha han? Hva er hans begrunnelse for dette, gitt at han elsker deg? Det henger jo ikke på greip, og dette tror jeg du trenger å komme litt bort fra han for å klare å se litt nærmere på selv.

Dersom du skal fortsette forholdet med han innebærer det at han må tilnærme seg deg på en litt annen måte, han må ta ansvar for sine egne handlinger, betrygge deg i hvordan han evt skal ta vare på deg videre og hva som skal skje fremover, samt hvordan han kunne gjøre dette mot en han elsker så høyt som han skal ha det til. 

Endret av Liljerød
  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Skal jeg stole mer på ei som la seg etter mannen min og ikke gav seg før hun hadde fått han der hun ville enn på mannen min som elsker meg høyere enn noe annet? Viss jeg stoler mer på henne enn han er iallefall løpet kjørt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...