AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #101 Skrevet 11. februar 2024 Mannen valgte deg? Det gjorde han absolutt ikke Anonymkode: 5ff4a...c70 8
TomBombadil Skrevet 11. februar 2024 #102 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): En ting er å faktisk anmelde, en annen er å true med det. Det er faktisk ikke ok å plage ts. Hun er helt uskyldig til sammenligning med mannen. Men denne kvinner er opphengt i å kontakte ts, og det er trakkasering. Jeg skrev at hun kan snakke med damen og si at hun vil være i fred, om ikke anmelder hun for trakkasering. Altså å konfrontere og sette en grense. Det er virkelig helt innafor. Anonymkode: 39bb1...c0f Det er da ingenting i tråden som tilsier at elskerinnen har trakassert TS. Nå spekulerer du i fakta. 4
Blåtrå Skrevet 11. februar 2024 #103 Skrevet 11. februar 2024 Jeg hadde absolutt ikke følt meg beæret over å ha blitt «valgt» i denne situasjonen! Han valgte elskerinnen helt til han ble oppdaget, og fikk panikk. 10 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #104 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Da ender sikkert tosken opp med en ny elskerinne. Anonymkode: 2d1bb...5a3 Det kan vel være, om mannen er problemet. Anonymkode: 337d1...669
_popcorn_ Skrevet 11. februar 2024 #105 Skrevet 11. februar 2024 Ryddet for oppfordring til lovbrudd, og svar til det. _popcorn_, adm
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #106 Skrevet 11. februar 2024 Hva er det egentlig du har vunnet da ts ? Et ynkelig krek av en mann ? Som ikke er noe å slåss om, heller ikke er noe å spare på. Det var litt av en gevinst gitt. Han har gått bak ryggen din og sviktet deg på den verste tenkelige måte. Det er ikke bare et engangstilfelle det er snakk om, men noe som har gjentatt seg over år ! Han sier han elsker deg, og kun deg. Hadde det vært noe som helst sannhet i det, så hadde han aldri valgt å være utro. Og i hvertfall ikke latt det pågå over år. Men klart det er en fin ting å si når ting kommer frem i dagslyset og man må stå til ansvar for sine handlinger. Da er man gjerne blitt lurt, eller blitt tvunget med på det mot sin vilje... selvfølgelig. Hva ellers ? Nei ts, få av deg skylappene, plasser skylden der den skal plasseres. De var to om det. Du burde være like forbannet på mannen din som på elskerinnen. Er det tak i deg, så tar du praten med elskerinnen og får det overstått. For hun har tydeligvis noe å fortelle deg. Du skal hverken anmelde eller tvinge damen til å flytte bare fordi at du syns ting er plagsomt. Klarer du ikke legge det bak deg og gå videre når du og din mann har bestemt dere for å satse på ekteskapet, da bør du kanskje vurdere om du skal ta ditt og tusle deg avgårde. For du har ikke glemt ,det vil du heller ikke gjøre så lenge du går rundt å er bitter. Anonymkode: 86ba1...246 4 9
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #107 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du har misforstått - er ikke jeg, men hun andre som «slår seg vrang» på offentlig sted. Jeg kan akseptere å se henne, men har ingen interesse av å snakke med henne eller bli kontaktet av henne. Anonymkode: 878e1...061 Kanskje hun har noe nyttig å fortelle deg? Gravid med mannen din Kanskje? Anonymkode: fd64b...344 1 4
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #108 Skrevet 11. februar 2024 Kanskje dere skal snakke med noen, ts? Anonymkode: 337d1...669 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #109 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kanskje hun har noe nyttig å fortelle deg? Gravid med mannen din Kanskje? Anonymkode: fd64b...344 Neppe, et år siden de lå sammen så da burde barnet i såfall vært født for lenge siden. Anonymkode: 878e1...061
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #110 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kanskje dere skal snakke med noen, ts? Anonymkode: 337d1...669 Hvem da? Anonymkode: 878e1...061
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #111 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvem da? Anonymkode: 878e1...061 Forslag: elskerinnen. Anonymkode: 890c1...605
Gjest Hoia Skrevet 11. februar 2024 #112 Skrevet 11. februar 2024 (endret) Hva slags bygd er dette? Dere kan jo ikke fortsette sånn, da blir jo du et paranoid nervevrak. Hvis hun bor i bygda, så gjør hun jo det? De fleste bygder har noen kjøpesentre utenfor da, som dere kan kjøre til, men jeg tror du bare må regne med at hun er der, du får ikke gjort noe med det. Du kan ikke hindre andre mennesker i å leve livet sitt der de bor. Kanskje hun bare ville fortelle at det ikke betydde noe for henne, slik at du ikke skal være bekymret. Er hun syk og pågående kan jeg skjønne det, men du kan ikke påvirke hvor hun skal være hvis hun bare er der. Dette er jo helt Texas! Endret 11. februar 2024 av Hoia
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #113 Skrevet 11. februar 2024 16 minutter siden, AnonymBruker said: Neppe, et år siden de lå sammen så da burde barnet i såfall vært født for lenge siden. Anonymkode: 878e1...061 Det vet du ikke sikkert? Har du vært sammen med ham 24 timer i døgnet det siste året? Anonymkode: e7b94...762 3 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #114 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Det går desverre ikke, men skulle ønske at hun flytta!! Anonymkode: 878e1...061 Hvorfor kan ikke dere flytte. Det er jo din mann som har vært utro, ikke henne Anonymkode: db469...ee9 4
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #115 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): For et år siden fikk jeg vite at mannen min var utro. Han hadde ligget med ei dame regelmessig over år. For å gjøre historien kort; han inrømmet etterhvert alt, kuttet henne ut og han valgte meg!! Denne elskerinna prøvde flere ganger å opprette kontakt med meg, men det ville ikke jeg. Jeg har tilgitt mannen, vi elsker hverandre og går videre sammen. problemet er at vi bor på et lite sted og vi treffer på denne kjerringa til stadighet - senest på butikken i dag. Då tar mannen et godt tak i handa mi og vi går rett forbi henne uten å hilse. Hun ser på oss og kommenterer ofte noe om at jeg skal takke henne for at jeg er lykkelig igjen eller at han fortsatt lurer meg. Jeg kjenner at jeg begynner å bli lei. Jeg har ikke gjort noe galt. Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt henne? Anonymkode: 878e1...061 Du kan ikke gjøre noe som helst dessverre.. Annet enn å håpe at dersom mannen finner seg en ny elskerinne - at hun er mindre plagsom etterpå.. Ingenting hun gjør er kriminelt, dette må du dessverre bare leve med siden han valgte å ligge med henne og du har valgt å tilgi. Kjipt men sant. Anonymkode: a644b...5bb 5 1
Gjest Hoia Skrevet 11. februar 2024 #116 Skrevet 11. februar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hvorfor kan ikke dere flytte. Det er jo din mann som har vært utro, ikke henne Anonymkode: db469...ee9 Du kan ikke kreve at en fremmed dame skal flytte. Men hvorfor putter du vreden over på henne, og ikke mannen din? Er han ikke mottagelig? Likegyldig? Over år er jo litt lenge da, så dere kunne kanskje tatt turen til en terapeut eller noe? Hvis du blir paranoid. Endret 11. februar 2024 av Hoia
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #117 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Hvem da? Anonymkode: 878e1...061 Noen som kan hjelpe dere gjennom dette hvis dere vil fortsette sammen. Anonymkode: 337d1...669 2 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #118 Skrevet 11. februar 2024 Å tilgi utroskap er synonymt med grønt lys videre! (man tilgir ikke, VISS en er normal) Anonymkode: bbc3f...6a7 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #119 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Det var hun som la seg etter han og bydde seg fram - han var hele tiden tydelig på at det er meg han elsker og at han aldri kommer til å forlate meg. Vi bor dessuten på gård. Mannen min driver denne gården med dyr og alt, så å flytte er uaktuelt. Noen som vet om vi kan feks. melde henne til politiet så kanskje HUN må flytte? Anonymkode: 878e1...061 Sier mannen din… Du har jo ikke snakket med henne og hørt hennes versjon. Og selv om hun virkelig la seg etter han, trengte han ikke å ligge med henne om han egentlig ikke ønsker det og virkelig elsket deg. Anonymkode: 6957e...476 6 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #120 Skrevet 11. februar 2024 Så dette er elskerinnens feil? Hun bydde seg frem? Hvem bestemmer over kuken hans? Anonymkode: bbc3f...6a7 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå