Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hun sender ikke meldinger. Ringte meg tre ganger etter at han dumpa henne, men jeg svarte ikke. Hvordan kan det være mannen sin feil at hun velger å plage meg? Han har gjort det klart fir henne at han valgte meg; jeg vant og hun tapte!!

Hvor har jeg skrevet at det bare var ett åt hun la seg etter han?

Anonymkode: 878e1...061

Du vant? Fremstår ikke sånn altså… 

Anonymkode: 374df...071

• Liker 6
  • Nyttig 19
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hun sender ikke meldinger. Ringte meg tre ganger etter at han dumpa henne, men jeg svarte ikke. Hvordan kan det være mannen sin feil at hun velger å plage meg? Han har gjort det klart fir henne at han valgte meg; jeg vant og hun tapte!!

Dette høres jo bare mer og mer ut som pur fantasi. Lykke til!

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

... Noen som vet om vi kan feks. melde henne til politiet så kanskje HUN må flytte?

Da må hun gjøre mye, mye mer enn å handle på samme Kiwien som dere. Dere må også gjøre mye mer for å unngå henne. Politiet vil spørre: hvorfor handlet dere ikke på Coop? 

Anonymkode: 337d1...669

• Nyttig 1
Skrevet

Her er det vel bare én taper, og det er dessverre deg... Mannen fikk ingen konsekvenser av utroskapen, tvert imot, og du klarer ikke å glemme det. Om noen er en påminnelse om det som skjedde, så er det vel mannen din? Elskerinna burde selvsagt ikke vært med på det hvis hun visste at han var i et forhold, men det er jo ikke hun som har behandlet deg dårlig. Muligens synes hun synd på deg, eller vet mer om mannen enn du gjør, og prøver å åpne øynene dine?

Anonymkode: a7af0...48b

• Liker 5
  • Nyttig 11
Skrevet

Det var hun som la seg etter han og bydde seg fram - han var hele tiden tydelig på at det er meg han elsker og at han aldri kommer til å forlate meg.

Vi bor dessuten på gård. Mannen min driver denne gården med dyr og alt, så å flytte er uaktuelt. Noen som vet om vi kan feks. melde henne til politiet så kanskje HUN må flytte?

Hahahaahhahahah dette KAN ikke være seriøst. 

Anonymkode: 73713...7a9

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

For et år siden fikk jeg vite at mannen min var utro. Han hadde ligget med ei dame regelmessig over år. For å gjøre historien kort; han inrømmet etterhvert alt, kuttet henne ut og han valgte meg!!

Altså han hadde regelmessig sex med henne i flere år!
Hun har nok trodd han at han til slutt vil velge henne.
Jeg tviler på at jeg kunne tilgitt et forhold som har pågått bak min rygg i årevis 😞

Det er han du burde vært MEST sint.

Anonymkode: 0a2ce...492

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

3 ganger, å du er harnisk? 

Hun har vært med mannen din i et helt år, alle samtalene, sexen, kyssene, ting han kanskje har lovet, latter de har delt, ting kanskje har sakt om deg. Selvsagt er hun både såret og ønsker å fortelle deg hvordan han er. 

Han er en dritt, du har ikke vunnet noe. Hun er ikke god, han er verre. 

Anonymkode: 87622...319

• Liker 4
  • Nyttig 11
Skrevet

Det var hun som la seg etter han og bydde seg fram - han var hele tiden tydelig på at det er meg han elsker og at han aldri kommer til å forlate meg.

Vi bor dessuten på gård. Mannen min driver denne gården med dyr og alt, så å flytte er uaktuelt. Noen som vet om vi kan feks. melde henne til politiet så kanskje HUN må flytte?

Altså...   du er grenseløst naiv. Og for alle del ikke dum deg ut ved å gå til politiet. De kan selvsagt ikke tvinge henne til å flytte. 

Er det sånn at dere har noen form for felleseie  som gjør at han ikke KAN forlate deg?

Anonymkode: c0de5...ade

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet

Altså, din mann var utro over år, med dette mennesket. Du kjenner henne ikke, du vet ingenting om henne. Du vet ingenting om hva han har sagt til henne. 

HAN har skapt denne situasjonen med det han gjorde. Det er han du skal være sint på, også for etterspillet. 

Vil du ha fred fra henne? Da kan du prøve å være voksen, dra hjem til henne. Ta med noe til kaffen og en blomster. Så starter du med å si at du ønsker at dere kan omgåes i bygda og at du håper hun kan respektere at dette er vanskelig for deg. Og at du og mannen prøver å holde sammen tross det som har skjedd. Så går du inn der, sett deg ned. La hun få fortelle det hun prøver å fortelle deg- jeg kan GARANTERE at det er noe hun vil si. Eller så er hun sykelig sjalu for at han ikke forlot deg til fordel for henne. Uansett hva det er, så vil du virke som en voksen, godhjertet dame om du gjør dette. Å hun vil garantert behandle deg med respekt, respekt nok til å aldri legge seg etter din mann igjen, om det er den mannen du er med nå eller en ny mann. 

Hun er tydeligvis barnslig og såret, du trenger ikke synke ned på hennes nivå. «Kvitte meg med henne».. hun har rett på å bo på denne plassen hun også. At MANNEN din sier at hun la seg etter han, og at han var ‘tydelig’ på at han elsket deg og ikke kom til å forlate deg, det er jo noe han sier til deg. Og helt ærlig, hvor tydelig er man på at man elsker noen, mens man ligger med en annen? 

• Liker 3
  • Nyttig 8
Skrevet

Hun «dukker opp» over alt hele tida!! Vi har ingen mulighet for å flytte, men det kan hun.

Hun har ringt deg tre ganger totalt der du ikke har tatt tlf og for det skal hun flytte? Og du kjøper ukritisk mannens historie? 

Jeg begynner å tvile sterkt på dine kognitive evner. 

Anonymkode: c0de5...ade

• Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet

Kanskje hun ringer for å fortelle at hun er gravid.

Anonymkode: 890c1...605

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg er lei av å måtte forholde meg til henne.

Det forstår jeg virkelig. Hva med å true med anmeldelse?neste gang hun snakker med deg så kan du si at du føler deg trakkasert og du vil at hun skal la deg være i fred. Eller så anmelder du. 

Anonymkode: 39bb1...c0f

• Liker 1
Skrevet

...hvor mange år hadde de et forhold bak din rygg TS? 

...ligget med henne " over år" kan jo bety fryktelig mange år  😞

Anonymkode: 0a2ce...492

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det forstår jeg virkelig. Hva med å true med anmeldelse?neste gang hun snakker med deg så kan du si at du føler deg trakkasert og du vil at hun skal la deg være i fred. Eller så anmelder du. 

Det er ganske blåøyd å tro at elskerinna over flere år skal fordufte, kun fordi ts ikke vil bli minnet på at mannen hennes er en skikkelig asshole.

Det er null niks vits å anmelde. Politiet må ta i mot anmeldelsen, men politiet ler av slike ting og skulle nok ønske de kunne be enkelte snu i døren. Politiet er overarbeidet, de sliter med kapasitet nok til VIKTIGE saker. Ts må nesten prøve å ordne opp i dette med elskerinna selv, som voksne mennesker. Anmelde… hun utgjør da ingen trussel for liv og helse. Her er jeg faktisk mer bekymret for liv og helse til elskerinna

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

TS er låst fast i ett tankemønster. Det hjelper ikke å gi råd når det eneste hun vil er å ha støtte i at det er elskerinna man skal slakte her.

Hadde aldri klart å tilgi mannen i dette tilfellet. Jeg ville for alltid ha klandret han. I årevis har han begått svik bak kona sin rygg. Hele bygden vet nok hva som har skjedd også. Jeg hadde flyttet..

Anonymkode: 88823...ca7

• Liker 7
Skrevet

Kan du prøve å se litt annerledes på dette? Det var to personer i det forholdet, den ene snakker du med hver dag uten å plages av det. Da er det kanskje ikke for mye om du kommer med noen høflighetsfraser med den andre de få gangene du møter henne på butikken.

Anonymkode: e8571...01a

• Nyttig 1
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker said:

Litt av en premie du vant. 

Anonymkode: e7b94...762

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Anmelde for at hun har ringt tre ganger og sagt noen ord på butikken?

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg er lei av å måtte forholde meg til henne.

Da må du flytte. Du kan ikke kreve at hun skal være hjemme 24/7.

• Liker 1
Skrevet

Du burde bli kvitt mannen. Det er den mest effektive løsningen.

Anonymkode: fd9b7...1b7

• Liker 7
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...