AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #41 Skrevet 11. februar 2024 Er du sikker på at det er slutt mellom dem? At ikke mannen din egentlig nyter desse møtene der dere nærmest krangler om han? Beklager, men han elsker ikke deg litt en gang - da hadde han ikke hatt et langvarig forhold til en annen kvinne. Anonymkode: 48435...9ec 9 3
Nonish91 Skrevet 11. februar 2024 #42 Skrevet 11. februar 2024 Jeg hadde faktisk tatt en prat med henne, kan være mannen din ikke har fortalt deg alt, eller forteller deg alt. Hun må da bety noe for han, når han har holdt på så lenge:) 7 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #43 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Det er jo 99% hans skyld. Det er han som var i et forhold med TS under utroskapen. Hvordan skal et kontaktforbud fungere, da? Dama kan jo ikke nektes å gå på butikken. Mannen burde ha tenkt på dette før han innledet et forhold til denne dama. Anonymkode: e7b94...762 Kontaktforbud tenkte jeg mere og ikke ta kontakt med kona, og komme med kommentarer slengt etter seg på butikken. Koktaktforbud er netopp det og la et annet menneske være. Da får hun plage mannen da. Mannen her har laget seg en skikkelig suppe. Men engang må jo den elskerinna gå vidre, hva godt kommer det ut av og være på den måten. Mannen her har skapt problemet, men skal hun forsette og trakasere når han har sagt han har gjort det slutt med elskerinna og vil satse på kona. Anonymkode: c85a8...2a2
Nonish91 Skrevet 11. februar 2024 #44 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det var hun som la seg etter han og bydde seg fram - han var hele tiden tydelig på at det er meg han elsker og at han aldri kommer til å forlate meg. Vi bor dessuten på gård. Mannen min driver denne gården med dyr og alt, så å flytte er uaktuelt. Noen som vet om vi kan feks. melde henne til politiet så kanskje HUN må flytte? Anonymkode: 878e1...061 Denne va faktisk morsom, liker at du forsvarer din mann. Ærlig talt din mann er da voksen og ikke en 3 åring du skal lure med godteri 🤣🤣🤣😁 7 1 10
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #45 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kontaktforbud tenkte jeg mere og ikke ta kontakt med kona, og komme med kommentarer slengt etter seg på butikken. Koktaktforbud er netopp det og la et annet menneske være. Da får hun plage mannen da. Mannen her har laget seg en skikkelig suppe. Men engang må jo den elskerinna gå vidre, hva godt kommer det ut av og være på den måten. Mannen her har skapt problemet, men skal hun forsette og trakasere når han har sagt han har gjort det slutt med elskerinna og vil satse på kona. Anonymkode: c85a8...2a2 Det kan jo være at kona velger og gå den dagen elskerinna slutter og plage henne også, nå har mulig kona bestemt seg at elskerinna er gal, og lever på det. En og være sint på mannen. Synes kona her har tilgitt noe veldig stort vedlig fort, så mulig hun ikke kjenner på alle følelsene nettopp av den grunnen. Måtte bare legget til det. Men kona her skylder ikke elskerinna noen ting, eneste historien hun trenger og vite er om dem forsatt holder på. Hva som han har sagt eller ei når dem hadde et forhold har det noe og si, om han nå har gjort det slutt og valgt og være ved sin kones side. Anonymkode: c85a8...2a2
TomBombadil Skrevet 11. februar 2024 #46 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det var hun som la seg etter han og bydde seg fram - han var hele tiden tydelig på at det er meg han elsker og at han aldri kommer til å forlate meg. Vi bor dessuten på gård. Mannen min driver denne gården med dyr og alt, så å flytte er uaktuelt. Noen som vet om vi kan feks. melde henne til politiet så kanskje HUN må flytte? Anonymkode: 878e1...061 Melde henne til politiet for å gå på butikken? Du er jo ikke over denne utroskapen i det hele tatt. Du lyver for deg selv. Noe det også ser ut som mannen din gjør… 8 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #47 Skrevet 11. februar 2024 Du ts ser noen av svarene dine her, du har rett og ha fred fra henne, men du kan ikke tvinge noen til og flytte. Regner med dere bor på et veldig lite sted. Mannen din har skylden her, du skylder alt på henne, som hun la seg etter mannen din. Ærlig talt. Har du virkelig tilgitt han? Ikke elskerinna sin feil. At hun stadig plager deg er ikke rett, men du må slutte og legge skylden på henne. Jeg tenker den dagen elskerinna slutter og plage deg, er den dagen du finner ut om du virkelig har tilgitt mannen din og valgt og stå støtt ved hans side, for nå tenker jeg du legger all skyld på elskeinnen og ser på mannen din som den som ble utnyttet. Dem hadde et forhold i et år, en gang er en mistake et helt år er en karriere Anonymkode: c85a8...2a2 3 3
TomBombadil Skrevet 11. februar 2024 #48 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Kontaktforbud tenkte jeg mere og ikke ta kontakt med kona, og komme med kommentarer slengt etter seg på butikken. Koktaktforbud er netopp det og la et annet menneske være. Da får hun plage mannen da. Mannen her har laget seg en skikkelig suppe. Men engang må jo den elskerinna gå vidre, hva godt kommer det ut av og være på den måten. Mannen her har skapt problemet, men skal hun forsette og trakasere når han har sagt han har gjort det slutt med elskerinna og vil satse på kona. Anonymkode: c85a8...2a2 Man får jo ikke kontaktforbud av å komme med syrlige bemerkninger på butikken. Hvilken lov skulle det vært et brudd på? 6 4
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #49 Skrevet 11. februar 2024 Hvis hun dukker opp mistenkelig ofte hadde jeg byttet rutiner. Handlet mat et annet sted feks bare for å teste. Fortsetter hun å dukke opp kan det hende hun har mannen din på snapp og snappkartet ennå og ser hvor dere er. Anonymkode: 890c1...605 4
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #50 Skrevet 11. februar 2024 TomBombadil skrev (4 minutter siden): Man får jo ikke kontaktforbud av å komme med syrlige bemerkninger på butikken. Hvilken lov skulle det vært et brudd på? Hun driver vel og sender henne meldinger også, kona sier nei og da må hun jo repektere det og det gjør hun ikke. Var det jeg tenkte på. Men mannen burde ta seg av det, hans feil. Anonymkode: c85a8...2a2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #51 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det kan jo være at kona velger og gå den dagen elskerinna slutter og plage henne også, nå har mulig kona bestemt seg at elskerinna er gal, og lever på det. En og være sint på mannen. Synes kona her har tilgitt noe veldig stort vedlig fort, så mulig hun ikke kjenner på alle følelsene nettopp av den grunnen. Måtte bare legget til det. Men kona her skylder ikke elskerinna noen ting, eneste historien hun trenger og vite er om dem forsatt holder på. Hva som han har sagt eller ei når dem hadde et forhold har det noe og si, om han nå har gjort det slutt og valgt og være ved sin kones side. Anonymkode: c85a8...2a2 Å finne seg en felles fiende for å styrke samholdet innad i "vi'et" er en veldig vanlig strategi når man er redd for å miste velgeroppslutning, venner, ansatte eller andre man ønsker å holde nært. Anonymkode: 38058...0ec 4 10
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #52 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hun ser på oss og kommenterer ofte noe om at jeg skal takke henne for at jeg er lykkelig igjen eller at han fortsatt lurer meg. Jeg kjenner at jeg begynner å bli lei. Jeg har ikke gjort noe galt. Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt henne? Anonymkode: 878e1...061 Jeg tror jeg hadde stoppet opp og spurt "hva mener du med at han fortsatt lurer meg"? Anonymkode: 890c1...605 2 1 7
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #53 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tror jeg hadde stoppet opp og spurt "hva mener du med at han fortsatt lurer meg"? Anonymkode: 890c1...605 Mulig hun bør sette seg ned med elskerinna, si på en betingelse at etter dette lar du meg være. Da vil du jo få fred og få fred og være hun og mannen. Jeg tror at da vil hun også starte prossesen med og finne ut om hun faktisk har valgt og stå 100 prosent ved sin mann. Hun må også slutte og være bitter på elskerinna. Jeg synes det er rart at hun har tilgitt så fort en mann som har ligget med andre i et helt år Anonymkode: c85a8...2a2 4 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #54 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Mannen har kutta henne ut. Er vel strengt tatt det som er problemet hennes. Jeg har ingen interesse av å bli kjent med henne!! Anonymkode: 878e1...061 Hvis hun sier han fortsatt lurer deg ville jeg ikke vært så sikker på det. Han kan ha funnet en annen dame eller fortsatt likevel. Anonymkode: 890c1...605 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #55 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mulig hun bør sette seg ned med elskerinna, si på en betingelse at etter dette lar du meg være. Da vil du jo få fred og få fred og være hun og mannen. Jeg tror at da vil hun også starte prossesen med og finne ut om hun faktisk har valgt og stå 100 prosent ved sin mann. Hun må også slutte og være bitter på elskerinna. Jeg synes det er rart at hun har tilgitt så fort en mann som har ligget med andre i et helt år Anonymkode: c85a8...2a2 Han gråt sikkert litt og lovet tro og ære. Anonymkode: 890c1...605 1 1
TomBombadil Skrevet 11. februar 2024 #56 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Hun driver vel og sender henne meldinger også, kona sier nei og da må hun jo repektere det og det gjør hun ikke. Var det jeg tenkte på. Men mannen burde ta seg av det, hans feil. Anonymkode: c85a8...2a2 Da blokkerer man nummeret…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #57 Skrevet 11. februar 2024 Kanskje han har en eller annen app profil han leter etter damer på og elskerinna har funnet den. Anonymkode: 890c1...605 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #58 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Hun driver vel og sender henne meldinger også, kona sier nei og da må hun jo repektere det og det gjør hun ikke. Var det jeg tenkte på. Men mannen burde ta seg av det, hans feil. Anonymkode: c85a8...2a2 Hun sender ikke meldinger. Ringte meg tre ganger etter at han dumpa henne, men jeg svarte ikke. Hvordan kan det være mannen sin feil at hun velger å plage meg? Han har gjort det klart fir henne at han valgte meg; jeg vant og hun tapte!! Hvor har jeg skrevet at det bare var ett åt hun la seg etter han? Anonymkode: 878e1...061
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #59 Skrevet 11. februar 2024 Suck it up buttercup. Anonymkode: 30ed3...a6b
Lillemy_87 Skrevet 11. februar 2024 #60 Skrevet 11. februar 2024 Det finnes 3 sannheter. Hans, hennes og den virkelige. Når du har valgt å tilgi mannen din så bør du prøve å overse henne. Men for å si det litt rått det er jo egentlig ikke deg han vil ha heller for hadde han villet ha deg så hadde han kanskje ikke vært utro i førsteomgang. 5 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå